Wiedźmin: Zadania poboczne (2) Rozdział 4
Aktualizacja:
Q4.94. Ścieżki przeznaczenia
Faza 1. Krypta
Berengara spotkasz w Krypcie na Brzegu (M26.17 ). Jak tylko zabijecie wspólnie czwórkę Brux i Alpów (M27.2 ), aktywuje się niniejszy quest. Zanim pobiegniesz za Berengarem , możesz spokojnie przeszukać zwłoki wampirów.
Faza 2. Potwory
Ponownie porozmawiasz z nim w małej sali (M27.4 ), a potem pojawią się kolejne trzy Alpy .
Faza 3. Dalsza walka
Pokonaj(cie) Alpy .
Faza 4. Ostatnie starcie
Kolejną rozmowę (M27.5 ) przerwie Wam pojawienie się trzech Alpów i Upiora ...
Faza 5. Potwory zabite
... one też muszą zginąć.
Faza 6. Przy ognisku
Po robocie Berengar zaprosi Cię na dalszą rozmowę na zewnątrz. Opędzluj wcześniej kryptę, rzecz jasna. Berengara znajdziesz przy jego ognisku (M27.19 ) - poczekaj, aż je rozpali.
Faza 7. Wyznanie Berengara
Na razie nie dowiesz się od niego wiele - poza tym, że współpracował z Salamandrą wbrew swej woli.
Faza 8. Berengar
Panią Jeziora znajdziesz na Wyspie Rybitw. W rozmowie z nią (M31.2 ) zauważ, że jest zamyślona. Powie Ci o powodzie swojej troski i poprosi, byś porozmawiał z Berengarem .
Faza 9. Przeznaczenie
Wróć do Berengara (M26.19 ) i powiedz mu o rozmowie z Panią Jeziora . Dowiesz się, że Berengar współpracował z Salamandrą jednak dobrowolnie i że nie wierzy w Przeznaczenie.
Faza 10. Dar
Gdy znów porozmawiasz z Panią Jeziora (M31.2 ) powiedz jej, że Berengar nie wierzy w Przeznaczenie, a obiecany Ci zostanie dar.
Faza 11. Miecz
Miecz Aerondight otrzymasz od Pani Jeziora na zakończenie questu Q4.90. Kręgi na wodzie . Gdy ruszysz w stronę łodzi (M31.1 ), drogę zagrodzi Ci Berengar i przyzna się do pełnej zdrady wiedźminów.
Ważne: Może się zdarzyć, że nie spotkasz przy łodzi Berengara (do patcha 1.1a) - w takim przypadku reszta wydarzeń będzie postępować tak, jabyś darował mu życie.
Faza 12. Brzeg
Jeśli darujesz mu życie (powiedz, że nie będziesz go osądzał i że nie pochwalasz jego decyzji, ale rozumiesz), zanim odejdzie wręczy Ci zwoje: Śluz Dagona i Księgę Gromu oraz List Berengara , w którym przyznaje się do swoich błędów. (Koniec questu).
Faza 12. Pojedynek
Jeżeli powiesz Berengarowi , żeby zszedł Ci z oczu, wywiąże się między Wami walka...
Faza 13. Medalion
... którą oczywiście wygrasz (miecz stalowy, styl bardzo ;-) szybki). Przy ciele zabitego znajdziesz oba zwoje i ten sam list, a także 850 orenów. Dodatkowo zabierzesz jego medalion wiedźmiński.
Q4.96. Pradawny cmentar
Faza 1. Cmentar
W krypcie na polach (M28.3 ) znajdziesz wielkiego cmentara Ureusa (M29.3 ). Zabij go i zabierz jego głowę jako trofeum.
Faza 2. Nagroda
Odnieś głowę Tobiasowi Hoffmanowi (M30.3 ), miejscowemu sołtysowi, a dostaniesz za zabicie Cmentara 800 orenów.
Q4.97. Polowanie na Gon
Faza 1. Dziki Gon
Pustelnik (M28.6 ) może Ci zlecić zadanie pokonania upiorów nawiedzających krąg druidzki. To dość trudny quest jak na poboczny.
Faza 2. Mandragora
Najpierw musisz się jednak zaopatrzyć w mandragorę - znajdziesz ją w kurhanach znajdujących się na przeciwko domu Pustelnika (M28.7 ).
Faza 3. Upiory
Upiory znajdziesz nocą przy Druidzkim zniczu (M28.9 ). Koniecznie łyknij przed walką przynajmniej Jaskółkę . Zabij pierwsze upiory, jakie spotkasz (miecz srebrny, styl szybki lub grupowy).
Faza 4. Znicz
Wrzuć mandragorę do znicza, żeby nie zginąć podczas kolejnej walki - trzymaj się blisko znicza.
Faza 5. Kolejne upiory
Zabij nowe upiory.
Faza 6. Znicz
W momentach oddechu dorzucaj mandragorę do znicza - inaczej Król Gonu Cię dobije.
Faza 7. Zadanie wykonane
W końcu pokonasz wszystkie upiory.
Faza 8. Nagroda
Wróć do Pustelnika (M28.7 ) i wybierz jedną z możliwych nagród:
- książka Wampiry: fakty i mity ,
- klucz do domku obok, w którym znajdziesz Pogrom Rivijski , Grzechotkę i własne ognisko,
- Wianek z nieśmiertelników (jego możesz zdobyć tylko w ten sposób, a przyda Ci się pod koniec questu Q4.105. W pełnym słońcu ).
Zawsze dostaniesz również Sól w woreczku .
Q4.98. Rybi Kapłan
Faza 1. Rybi kapłan
Rybiego kapłana imieniem Teju spotkasz spacerującego przy stawie w towarzystwie dwójki vodyanoi. Zabij ich, a z ciała kapłana zabierz jego głowę jako trofeum.
Faza 2. Nagroda
Odnieś głowę Tobiasowi Hoffmanowi (M30.3 ), a dostaniesz za zabicie Teju 800 orenów.
Q4.99. Zlecenie na alpy
Faza 1. Kły alpów
Zlecenie to znajdziesz na tablicy ogłoszeń (M30.5 ) przed karczmą. Wiedzę o Alpach posiądziesz z książki Wampiry: fakty i mity .
Faza 2. Zdobycz
Alpy znajdziesz w wystarczającej liczbie w Krypcie na Brzegu (M26.17 ) i w Krypcie na Polach (M28.3 ).
Faza 3. Zapłata
Zanieś pięć kłów sołtysowi (M30.3 , M30.16 ), a otrzymasz za nie 250 orenów.
Q4.100. Zlecenie na bazyliszki
Faza 1. Skóry bazyliszków
Zlecenie to znajdziesz na tablicy ogłoszeń (M30.5 ) przed karczmą.
Faza 2. Zdobycz
Bazyliszki znajdziesz na Wyspie Rybitw, przy Kręgu Ostatniej Kropli (M31.3 ).
Faza 3. Zapłata
Zanieś trzy skóry bazyliszków Julianowi (M30.6 ). Dostaniesz za nie 250 orenów.
Q4.101. Zlecenie na skolopendromorfy
Faza 1. Pancerze skolopendromorfów
Zlecenie to znajdziesz na tablicy ogłoszeń (M30.5 ) przed karczmą.
Faza 2. Zdobycz
Skolopendromorfów znajdzesz kilka w okolicach ruin (M30.8 ).
Faza 3. Zapłata
Trzy zdobyte pancerze zanieś Elfiemu rzemieślnikowi (M26.12 ). Zapłaci Ci za nie 250 orenów.
0
- Wiedźmin - poradnik
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
	- Wiedźmin: Rozdział 4
		- Wiedźmin: Rozdział 4 - Zadania i postacie
			- Wiedźmin: Zadania główne (1) Rozdział 4
- Wiedźmin: Zadania główne (2) Rozdział 4
- Wiedźmin: Zadania główne (3) Rozdział 4
- Wiedźmin: Zadania główne (4) Rozdział 4
- Wiedźmin: Zadania poboczne (1) Rozdział 4
- Wiedźmin: Zadania poboczne (2) Rozdział 4
- Wiedźmin: Zadania poboczne (3) Rozdział 4
- Wiedźmin: Istotne postacie Rozdział 4
 
 
- Wiedźmin: Rozdział 4 - Zadania i postacie
			
 
- Wiedźmin: Rozdział 4
		
 
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
zanonimizowany1099614 Junior
@lisek1488 mam to w chuju ktory raz grasz w to komu pomagales a komu bedziesz pomagal i nie mow nikomu jak maja grac bo to kazdego indywidualna sprawa a jak masz z tym problemto ci wysle sznur
KamilW.ab6 Legionista
Witam. Mam problem z ezbroją kruka. Jestem neutralny i zebrałem wszystko co zadanie ode mnie wymagało. Teraz mówi mi, że muszę oddać części kalksteinowi ale nie mogę. w opcjach rozmowy nie pojawia się taka, która by mi to umożliwiła. POMOCY :C
danik12 Junior
Czy może mi ktoś pomóc? Gdy włączam grę pisze włóż orginalną płytę aplikacji ,,The Witcher" chociaż mam włożoną płytę (orginalną nie piracką) i nic. Proszę o pomoc bo w instrukcji nic nie ma.
nexar Junior
w Pięknej i Bestii w poszukiwaniu łzy można też pójść do Zygfryda
mariusz695 Legionista
Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)
MixerXD12 Legionista
Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.
rafalk2581114172023 Junior
Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro
jan25811 Junior
Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]
UziDEAD Junior
witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
