Wiedźmin: Zadania główne (3) Rozdział 2
Aktualizacja:
Q2.28. Świadek
Faza 1. Więzień
Quest rozpoczyna rozmowa z Raymondem (M8.2 ) w Fazie 3 questu Q2.27. Tajemnice Wyzimy .
Faza 2. Kapitan
Jeśli zaczepisz Vincenta o więźnia, nic Ci nie powie.
Faza 3. Łapówka
Siemko (M8.23 ) może Ci udzielić informacji, ale musisz mu przynieść Fisstech . Z pewnością masz go już trochę znalezionego przy ciałach bandytów, których zabiłeś w Fazie 4 questu Q2.27. Tajemnice Wyzimy . Możesz go również kupić u Colemana (M8.24 ).
Faza 4. Nowe źródło
Jeśli Coleman nie żyje...
Faza 5. Salamandry
... w ostateczności możesz udać się nocą na polowanie na bandytów i zabójców po dzielnicy - oni będą mieli dość nakrotyku przy sobie. Znajdziesz ich przeważnie w dzielnicy nieludzi (M8.6 ).
Faza 6. Fisstech dla Siemki
Daj narkotyk Siemce . (Jeśli Siemko nie chce akurat z Tobą rozmawiać, wyjdź na ulicę i wróć do niego).
Faza 7. Więzień w szpitalu
Dowiesz się od Siemki , że uwięziony członek Salamandry został przeniesiony do Szpitala.
Faza 8. Napad na szpital
Żeby wejść do szpitala (M8.30 ) musisz albo przekupić strażnika, albo pokazać mu Sygnet straży miejskiej , który otrzymasz od Vincenta Meisa na zakończenie questu Q2.26. Podejrzany: Vincent Meis . Udaj się tam nocą i przekup jednego ze strażników pilnujących Więźnia . Po tym jak Więzień wyszepcze imiona Kalksteina i Baraniny zaatakuje Was piątka bandytów. Zabij ich. Krótka rozmowa z Więźniem posunie ponadto do przodu quest Q2.27. Tajemnice Wyzimy oraz rozpocznie questy Q2.38. Podejrzany: Baranina i Q2.39. Podejrzany: Kalkstein .
Faza 9. Przesłuchanie świadka
Rozmowa z Raymondem (M8.2 ) zaowocuje podsumowaniem dotychczasowego śledztwa - główne tropy prowadzą przez Kalksteina i Baraninę . Gdy po walce w szpitalu zagadniesz Shani , nie będzie zadowolona z Twoich zabaw, ale powie Ci, że więzień został przeniesiony w "bezpieczne miejsce".
Q2.49. Sekcja zwłok
Faza 1. Sekcja zwłok
Quest zostaje odpalony po wejściu do Fazy 16 questu Q2.27. Tajemnice Wyzimy .
Faza 2. Shani
Jeśli powiesz o sekcji Shani w Szpitalu (M8.30 ), dowiesz się, że nie możecie o tym rozmawiać przy ludziach. Masz się spotkać z Shani w jej domu (M8.21 ) wieczorem.
Faza 3. Przygotowanie do sekcji
Porozmawiaj o sekcjach z Raymondem , z Vincentem i przede wszystkim z Grabarzem (M8.36 ). Nie zaszkodzi przeczytać Medycyny sądowej oraz książki Zerrikańskie owady i inne plugastwa - obie dostaniesz u Antykwariusza (M8.15 ).
Faza 4. Ciało
Zapytaj Grabarza o niedawno zmarłego więźnia.
Faza 5. Przekupstwo
Żeby Grabarz zechciał udostępnić Ci jakiekolwiek Ciało, musisz mu przynieść flaszkę mocnego alkoholu.
Faza 6. Autopsja
Ciało będzie w szpitalu (M8.30 ) wieczorem - udaj się tam o północy. Shani będzie czekać w sali przy posągu Melitele. Ciało też. Powiedz jej, że przystępujecie do sekcji, a potem z każdym razem, gdy podejdzie do ciała z innej strony, zacznij z nią rozmowę. To jak poprowadzisz rozmowę z Shani , ma kluczowe znaczenie dla wyników sekcji. Możesz uzyskać dowód winy Kalksteina albo Baraniny , albo... możesz skończyć sekcję wchodząc w posiadanie znacznie ciekawszych informacji.
Jeśli chcesz zwalić winę na Kalksteina , wybierz opcje:
- "Co o tym sądzisz?"
- "Zewnętrzne objawy to nie wszystko..."
- "Da się to jakoś potwierdzić?"
Jeśli chcesz wrobić Baraninę , wybierz opcje:
- "Co o tym myślisz?"
- "Sztylet skrytobójcy..."
- "Obejrzyjmy serce."
- "Wszystko wskazuje na ludzi Baraniny."
A jeśli chcesz się dowiedzieć prawdy...
- "Co o tym myślisz?"
- "Zewnętrzne objawy to nie wszystko..."
- "Coś tu nie gra..."
Ten quest rodzi sporo rozgałęzień, z których najistotniejsze jest to, czy dowiesz się, że za wszystkim stoi bezpośrednio Azar , czy nie. Polecam ostatni wybór.
Faza 7. Azar Javed
Jeśli zdecydowałeś się dowiedzieć prawdy o Azarze , czas to wykorzystać.
Q2.29. Tajemnicza wieża
Faza 1. Księgi
Żeby otrzymać ten quest, musisz udać się do Kalksteina (M8.9 ) w Wyzimie i porozmawiać z nim. Na swoją misję dostaniesz od alchemika Kamień teleportacyjny - będziesz mógł za jego pomocą teleportować się z dowolnego Miejsca mocy do laboratorium Kalksteina .
Faza 2. Antykwariusz
Od Antykwariusza (M8.15 ) dowiesz się, że Bramy Tajemnicy posiada Golan Vivaldi (M8.8 ), natomiast o Ain Soph Aur powinien coś wiedzieć pustelnik (M10.18 ) mieszkający na bagnach.
Faza 3. Vivaldi aresztowany (Retrospekcja)
Gdy udasz się do Vivaldiego , a w Fazie 3 questu Q1.18 Nocni goście zdecydowałeś się zabić Wiewiórki, Vivaldi zostanie na Twoich oczach aresztowany.
Faza 4. Vivaldi uwolniony
Żeby uwolnić Vivaldiego z więzienia, musisz się udać do lochu (M8.23 ) i wpłacić Siemce 200 orenów kaucji.
Faza 5. Bramy tajemnicy
Po uwolnieniu Vivaldi (M8.8 ) będzie Ci tak wdzięczny, że otrzymasz Bramy tajemnicy ...
Faza 6. Ain Soph Aur
... oraz Ain Soph Aur za darmo.
Jeśli Vivaldi nie został aresztowany, obie księgi będziesz mógł u niego kupić. Za Bramy tajemnicy przyjdzie Ci zapłacić 100 orenów, za Ain Soph Aur aż 300 - lepiej więc po tę drugą księgę udaj się na bagna do domku Dziadka (M10.18 ).
Faza 7. Historia wieży
Przeczytaj Bramy tajemnicy .
Faza 8. Historia sefir
Przeczytaj Ain Soph Aur .
Faza 9. Informacje dla Kalksteina
Po przeczytaniu obu książek powinieneś odwiedzić Kalksteina (M8.9 ).
Faza 10-16. Sefiry
Kalkstein poleci Ci znaleźć 10 sefir. Jedną (Sefirę Chocc'mah ) da Ci sam. Sefirę Maal'kad znalazłeś przy ciele Kuroliszka zabitego w Kanałach na początku drugiego rozdziału. Sefirę Ghe'vrath , Sefirę 'Oth i Sefirę Veen'ah dostaniesz na Ołtarzu Melitele w szpitalu (M8.30 ), gdy złożysz na nim w ofierze np. Kurczaka . Sefirę Tipperath kupisz od Leuvaardena (M9.10 ) za 500 orenów (zakupu dokonujesz w trakcie dialogu, gdy go zapytasz o sefiry). Sefirę Kezath dostaniesz od Vaski jako nagrodę za wykonanie questu Q2.51. Glinianki . Sefirę Y'esath znajdziesz w Jaskini na bagnach (M10.20 ), w Sarkofagu Warana (M11.2 ). Sefirę Neh'tza zdobędziesz w ostatniej fazie questu Q2.50. Strażnik .
Faza 17. Keth'aar
Sefirę Keth'aar otrzymasz od Raymonda w Fazie 20 questu Q2.27. Tajemnice Wyzimy .
Faza 18. Sefiry rozmieszczone
Do tej fazy wejdziesz, gdy wykonasz quest Q2.58. Obeliski .
Faza 19. Otwarcie wieży
Wróć do Kalksteina (M8.9 ) - pamiętaj, że posiadając kamień teleportacyjny możesz użyć dowolnego Miejsca mocy, żeby się przenieść do laboratorium Kalksteina - i powiedz alchemikowi, że otworzyłeś wieżę. Dostaniesz obiecane 1000 orenów, ale stracisz kamień teleportacyjny.

0
- Wiedźmin - poradnik
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
- Wiedźmin: Rozdział 2
- Wiedźmin: Rozdział 2 - Zadania i postacie
- Wiedźmin: Wyjaśnienie śledztwa Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania główne (1) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania główne (2) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania główne (3) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania główne (4) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (1) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (2) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (3) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (4) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (5) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (6) Rozdział 2
- Wiedźmin: Istotne postacie Rozdział 2
- Wiedźmin: Rozdział 2 - Zadania i postacie
- Wiedźmin: Rozdział 2
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1099614 Junior
@lisek1488 mam to w chuju ktory raz grasz w to komu pomagales a komu bedziesz pomagal i nie mow nikomu jak maja grac bo to kazdego indywidualna sprawa a jak masz z tym problemto ci wysle sznur
KamilW.ab6 Legionista
Witam. Mam problem z ezbroją kruka. Jestem neutralny i zebrałem wszystko co zadanie ode mnie wymagało. Teraz mówi mi, że muszę oddać części kalksteinowi ale nie mogę. w opcjach rozmowy nie pojawia się taka, która by mi to umożliwiła. POMOCY :C
danik12 Junior
Czy może mi ktoś pomóc? Gdy włączam grę pisze włóż orginalną płytę aplikacji ,,The Witcher" chociaż mam włożoną płytę (orginalną nie piracką) i nic. Proszę o pomoc bo w instrukcji nic nie ma.
nexar Junior
w Pięknej i Bestii w poszukiwaniu łzy można też pójść do Zygfryda
mariusz695 Legionista
Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)
MixerXD12 Legionista
Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.
rafalk2581114172023 Junior
Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro
jan25811 Junior
Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]
UziDEAD Junior
witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
