Wiedźmin: Zadania główne (3) Rozdział 2
Aktualizacja:
Q2.28. Świadek
Faza 1. Więzień
Quest rozpoczyna rozmowa z Raymondem (M8.2 ) w Fazie 3 questu Q2.27. Tajemnice Wyzimy .
Faza 2. Kapitan
Jeśli zaczepisz Vincenta o więźnia, nic Ci nie powie.
Faza 3. Łapówka
Siemko (M8.23 ) może Ci udzielić informacji, ale musisz mu przynieść Fisstech . Z pewnością masz go już trochę znalezionego przy ciałach bandytów, których zabiłeś w Fazie 4 questu Q2.27. Tajemnice Wyzimy . Możesz go również kupić u Colemana (M8.24 ).
Faza 4. Nowe źródło
Jeśli Coleman nie żyje...
Faza 5. Salamandry
... w ostateczności możesz udać się nocą na polowanie na bandytów i zabójców po dzielnicy - oni będą mieli dość nakrotyku przy sobie. Znajdziesz ich przeważnie w dzielnicy nieludzi (M8.6 ).
Faza 6. Fisstech dla Siemki
Daj narkotyk Siemce . (Jeśli Siemko nie chce akurat z Tobą rozmawiać, wyjdź na ulicę i wróć do niego).
Faza 7. Więzień w szpitalu
Dowiesz się od Siemki , że uwięziony członek Salamandry został przeniesiony do Szpitala.
Faza 8. Napad na szpital
Żeby wejść do szpitala (M8.30 ) musisz albo przekupić strażnika, albo pokazać mu Sygnet straży miejskiej , który otrzymasz od Vincenta Meisa na zakończenie questu Q2.26. Podejrzany: Vincent Meis . Udaj się tam nocą i przekup jednego ze strażników pilnujących Więźnia . Po tym jak Więzień wyszepcze imiona Kalksteina i Baraniny zaatakuje Was piątka bandytów. Zabij ich. Krótka rozmowa z Więźniem posunie ponadto do przodu quest Q2.27. Tajemnice Wyzimy oraz rozpocznie questy Q2.38. Podejrzany: Baranina i Q2.39. Podejrzany: Kalkstein .
Faza 9. Przesłuchanie świadka
Rozmowa z Raymondem (M8.2 ) zaowocuje podsumowaniem dotychczasowego śledztwa - główne tropy prowadzą przez Kalksteina i Baraninę . Gdy po walce w szpitalu zagadniesz Shani , nie będzie zadowolona z Twoich zabaw, ale powie Ci, że więzień został przeniesiony w "bezpieczne miejsce".
Q2.49. Sekcja zwłok
Faza 1. Sekcja zwłok
Quest zostaje odpalony po wejściu do Fazy 16 questu Q2.27. Tajemnice Wyzimy .
Faza 2. Shani
Jeśli powiesz o sekcji Shani w Szpitalu (M8.30 ), dowiesz się, że nie możecie o tym rozmawiać przy ludziach. Masz się spotkać z Shani w jej domu (M8.21 ) wieczorem.
Faza 3. Przygotowanie do sekcji
Porozmawiaj o sekcjach z Raymondem , z Vincentem i przede wszystkim z Grabarzem (M8.36 ). Nie zaszkodzi przeczytać Medycyny sądowej oraz książki Zerrikańskie owady i inne plugastwa - obie dostaniesz u Antykwariusza (M8.15 ).
Faza 4. Ciało
Zapytaj Grabarza o niedawno zmarłego więźnia.
Faza 5. Przekupstwo
Żeby Grabarz zechciał udostępnić Ci jakiekolwiek Ciało, musisz mu przynieść flaszkę mocnego alkoholu.
Faza 6. Autopsja
Ciało będzie w szpitalu (M8.30 ) wieczorem - udaj się tam o północy. Shani będzie czekać w sali przy posągu Melitele. Ciało też. Powiedz jej, że przystępujecie do sekcji, a potem z każdym razem, gdy podejdzie do ciała z innej strony, zacznij z nią rozmowę. To jak poprowadzisz rozmowę z Shani , ma kluczowe znaczenie dla wyników sekcji. Możesz uzyskać dowód winy Kalksteina albo Baraniny , albo... możesz skończyć sekcję wchodząc w posiadanie znacznie ciekawszych informacji.
Jeśli chcesz zwalić winę na Kalksteina , wybierz opcje:
- "Co o tym sądzisz?"
- "Zewnętrzne objawy to nie wszystko..."
- "Da się to jakoś potwierdzić?"
Jeśli chcesz wrobić Baraninę , wybierz opcje:
- "Co o tym myślisz?"
- "Sztylet skrytobójcy..."
- "Obejrzyjmy serce."
- "Wszystko wskazuje na ludzi Baraniny."
A jeśli chcesz się dowiedzieć prawdy...
- "Co o tym myślisz?"
- "Zewnętrzne objawy to nie wszystko..."
- "Coś tu nie gra..."
Ten quest rodzi sporo rozgałęzień, z których najistotniejsze jest to, czy dowiesz się, że za wszystkim stoi bezpośrednio Azar , czy nie. Polecam ostatni wybór.
Faza 7. Azar Javed
Jeśli zdecydowałeś się dowiedzieć prawdy o Azarze , czas to wykorzystać.
Q2.29. Tajemnicza wieża
Faza 1. Księgi
Żeby otrzymać ten quest, musisz udać się do Kalksteina (M8.9 ) w Wyzimie i porozmawiać z nim. Na swoją misję dostaniesz od alchemika Kamień teleportacyjny - będziesz mógł za jego pomocą teleportować się z dowolnego Miejsca mocy do laboratorium Kalksteina .
Faza 2. Antykwariusz
Od Antykwariusza (M8.15 ) dowiesz się, że Bramy Tajemnicy posiada Golan Vivaldi (M8.8 ), natomiast o Ain Soph Aur powinien coś wiedzieć pustelnik (M10.18 ) mieszkający na bagnach.
Faza 3. Vivaldi aresztowany (Retrospekcja)
Gdy udasz się do Vivaldiego , a w Fazie 3 questu Q1.18 Nocni goście zdecydowałeś się zabić Wiewiórki, Vivaldi zostanie na Twoich oczach aresztowany.
Faza 4. Vivaldi uwolniony
Żeby uwolnić Vivaldiego z więzienia, musisz się udać do lochu (M8.23 ) i wpłacić Siemce 200 orenów kaucji.
Faza 5. Bramy tajemnicy
Po uwolnieniu Vivaldi (M8.8 ) będzie Ci tak wdzięczny, że otrzymasz Bramy tajemnicy ...
Faza 6. Ain Soph Aur
... oraz Ain Soph Aur za darmo.
Jeśli Vivaldi nie został aresztowany, obie księgi będziesz mógł u niego kupić. Za Bramy tajemnicy przyjdzie Ci zapłacić 100 orenów, za Ain Soph Aur aż 300 - lepiej więc po tę drugą księgę udaj się na bagna do domku Dziadka (M10.18 ).
Faza 7. Historia wieży
Przeczytaj Bramy tajemnicy .
Faza 8. Historia sefir
Przeczytaj Ain Soph Aur .
Faza 9. Informacje dla Kalksteina
Po przeczytaniu obu książek powinieneś odwiedzić Kalksteina (M8.9 ).
Faza 10-16. Sefiry
Kalkstein poleci Ci znaleźć 10 sefir. Jedną (Sefirę Chocc'mah ) da Ci sam. Sefirę Maal'kad znalazłeś przy ciele Kuroliszka zabitego w Kanałach na początku drugiego rozdziału. Sefirę Ghe'vrath , Sefirę 'Oth i Sefirę Veen'ah dostaniesz na Ołtarzu Melitele w szpitalu (M8.30 ), gdy złożysz na nim w ofierze np. Kurczaka . Sefirę Tipperath kupisz od Leuvaardena (M9.10 ) za 500 orenów (zakupu dokonujesz w trakcie dialogu, gdy go zapytasz o sefiry). Sefirę Kezath dostaniesz od Vaski jako nagrodę za wykonanie questu Q2.51. Glinianki . Sefirę Y'esath znajdziesz w Jaskini na bagnach (M10.20 ), w Sarkofagu Warana (M11.2 ). Sefirę Neh'tza zdobędziesz w ostatniej fazie questu Q2.50. Strażnik .
Faza 17. Keth'aar
Sefirę Keth'aar otrzymasz od Raymonda w Fazie 20 questu Q2.27. Tajemnice Wyzimy .
Faza 18. Sefiry rozmieszczone
Do tej fazy wejdziesz, gdy wykonasz quest Q2.58. Obeliski .
Faza 19. Otwarcie wieży
Wróć do Kalksteina (M8.9 ) - pamiętaj, że posiadając kamień teleportacyjny możesz użyć dowolnego Miejsca mocy, żeby się przenieść do laboratorium Kalksteina - i powiedz alchemikowi, że otworzyłeś wieżę. Dostaniesz obiecane 1000 orenów, ale stracisz kamień teleportacyjny.

- Wiedźmin - poradnik
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
- Wiedźmin: Rozdział 2
- Wiedźmin: Rozdział 2 - Zadania i postacie
- Wiedźmin: Wyjaśnienie śledztwa Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania główne (1) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania główne (2) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania główne (3) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania główne (4) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (1) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (2) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (3) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (4) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (5) Rozdział 2
- Wiedźmin: Zadania poboczne (6) Rozdział 2
- Wiedźmin: Istotne postacie Rozdział 2
- Wiedźmin: Rozdział 2 - Zadania i postacie
- Wiedźmin: Rozdział 2
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
Komentarze czytelników
witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady
Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]
Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro
Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.
Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)
w Pięknej i Bestii w poszukiwaniu łzy można też pójść do Zygfryda
Czy może mi ktoś pomóc? Gdy włączam grę pisze włóż orginalną płytę aplikacji ,,The Witcher" chociaż mam włożoną płytę (orginalną nie piracką) i nic. Proszę o pomoc bo w instrukcji nic nie ma.
Witam. Mam problem z ezbroją kruka. Jestem neutralny i zebrałem wszystko co zadanie ode mnie wymagało. Teraz mówi mi, że muszę oddać części kalksteinowi ale nie mogę. w opcjach rozmowy nie pojawia się taka, która by mi to umożliwiła. POMOCY :C
@lisek1488 mam to w chuju ktory raz grasz w to komu pomagales a komu bedziesz pomagal i nie mow nikomu jak maja grac bo to kazdego indywidualna sprawa a jak masz z tym problemto ci wysle sznur
Siema doszymonzuo- tez mialem taki problem meczylem sie 3 h asz znalazłem na yt masz filmik mosisz usunąć skrót w systemie gry potem dac znów utwóz skrót i w nazwie gry na końcu dać spacje pauze i da==wcisnać prawy i wkleić potem dac zastosuj i otworzyc z tg skrota.. prosze bardzo a ja mam problem w pierwszym rozdziale gdzie mg znalesc kryjówke salamadry chodze juz z 3 h i nie mg znalesc ... zaraz mnie rozwali a co chwile sie pytaja na forach o to a nikt nie odpisuje ....
Siema, mam problem z uruchomieniem gry.
Mam win8, kartę greficzną GeForce 840M, proc. i5, a po odpaleniu gry wyskakuje mi błąd "Uwaga minimalne wymagania sprzętowe nie zostały spełnione", co robić?
Witam, mam problem z zabiciem królowy kikimor.W którą podpore w ostatniej jaskini uderzyć?Pozdrawiam
cała przygoda polega na tym aby samemu dojść do celów jakie stawia tam życie delikatnie się sobie pomóc w ostateczności "tylko trzeba baczyć na szczegóły tam dużo pisze tylko trzeba czytać i rozumieć przekaz i giera jest ciekawsza trzeba ruszać mózgiem a nie wymachiwać mieczem nie każdy zasługuje na śmierć taki jest motyw gry
Prosze o pomoc dopiero zaczelem grac ale mam problem niby wszystko zrobilem a nie moge dokonac wyboru czy mam wydac wiedzme czy nie niema wcale tych ludzi niewiem czy za wczesnie czy za pozno poszedlem pomocy
Qverty™ moze i logiczne ale niezawsze sie sprawdza w grach ale mniejsza z ty zdaje sie ze bede mial rece pelne roboty .... teraz wiem ze warto ukonczyc gre 3 razy dzieki i powodzenia
A po co wogóle poradnik GOLa jak do każdego oryginału dołaczony jest elegancki, drukowany obszerny poradnik...
lisek--->to chyba logiczne że po każdej stronie jest inne zakończenie...
Witam fanow gry, ludzie niewiem czemu wy zadajecie pytania jak cos przejsc w tej grze, tam wszystko jest opisane czytac ludzie wystarczy czytac. za pierwszy razem jak ukaczylem gre nawet 1 sie nie zawiesile i niemiale probleow z niczym , gram od nowa na najtrudniejszym poziomie niewidze wiekszej roznicy w trudnosci gry . za pierszym raze pomagalem waskodupcom(elfy) i nieludziom teraz bede pomagal zakonowi rozy. CZY KTOS MI MOZE POWIEDZIEC BO SLYSZALEM ZE SA 3 RODZAJE ZAKONCZEN GRY, CZY W ZALEZNOSCI KOMU BEDE POMAGAL, BADZ BEDE NEUTRALNY TO ZAKONCZENIE GRY BEDZIE INNE?????? BO NIEWIEM CZY GRAC W TO ZNOWU ????
TAK NA MARGINESIE GRAJCIE NA NAJWZSZYM POZIOMIE GRA DAJE WIECEJ FRAJDY BO NA NIZSZYCH WSZYSTO JEST ZA LATWE I GRA ROBI SIE NUDNA. glhf
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
