Command & Conquer Red Alert 3: Moskwa - Opis przejścia (cz.1) Japonia
Aktualizacja:
Opis przejścia
1. Oczekuj robota typu Shogun Executioner;
Rozbuduj swoją bazę i postaw 3-4 wieżyczki na północy bazy.

Wznieś również Decymator. Wyszkol kilka Rocket Angels do obrony bazy przed wyrzutniami rakiet V4. Postaw także kilka wieżyczek wewnątrz bazy do ochrony przed sterowcami Kirowa.
2. Przejmij bunkier sowieckich VIPów;
Robot wkrótce pojawi się na rzece. Na razie nie ruszaj go stamtąd. I pamiętaj - nadrzędnym zadaniem w tej misji jest to, by robot przetrwał bitwę.

Powinieneś mieć transporter upodabniający się do wrogich jednostek (Sudden Transport). Załaduj do tego pojazdu kilku inżynierów, wysadź ich w pobliżu bunkra [1] , a następnie wprowadź przynajmniej jednego z techników do środka. W ten sposób przejmiesz kontrolę nad wszystkimi budynkami Sowietów w regionie.
![Mapa ulegnie powiększeniu, odsłaniając większy kawałek Moskwy i kolejny bunkier [2] do przejęcia - Moskwa - Opis przejścia (cz.1) - Japonia - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/804/213997500.jpg)
Mapa ulegnie powiększeniu, odsłaniając większy kawałek Moskwy i kolejny bunkier [2] do przejęcia. Powtórz operację z transportowaniem inżynierów. W międzyczasie każ iść robotowi do północnej części rzeki. Zapisz teraz stan gry.

0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer Red Alert 3: Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Porady i informacje dotyczące frakcji Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moce wsparcia Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Workuta - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Workuta - Opis przejścia Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Stalingrad - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Stalingrad - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Stalingrad - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Odessa - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Odessa - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Odessa - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Opis przejścia (cz.3) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Ocean Spokojny - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Ocean Spokojny - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Ocean Spokojny - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Santa Monica - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Santa Monica - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Santa Monica - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Opis przejścia (cz.3) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moskwa - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moskwa - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moskwa - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Opis przejścia (cz.3) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Japonia
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
PorTiLLo Pretorianin
Malutki blad - sowieci moga naprawiac swoje jednostki - wystarczy wybudowac dzwig. Lataja wokol niego male badziewia, ktore naprawiaja sowiecki pojazdy :-)
Pozdro :)
zanonimizowany6550 Senator
Przecież to nie poradnik, to książka!
Maxs Pretorianin
nieopisane jednostki :( a po co komu opis przejscia takiej prostej gierki
vfg cmvhmi Legionista
1-sza misja sowietów: jaki erem? Erem to ziemianka pustelnika obiekt, który trzeba bronić to Ermitraż, takie a la muzeum w Piotrogrodzie(czyli w w/w Leningradzie);)
vfg cmvhmi Legionista
Aha, forteca na wyspie w Leningradzie/forteca Czerdenki w kampanii aliantów to twierdza Pietropawłowska; twórcy gry to ciołki;)
vfg cmvhmi Legionista
Ej ile czasu zajęła wam ostatnia misja aliantów i podajcie poziom trudności;)
zanonimizowany755084 Generał
Jak wprowadzić szpiegów do tych generatorów? za każdym razem rozwalaja mnie wieżyczki.
http://www.youtube.com/watch?v=89RlHR8RSIg
majama Chorąży
Kupiłem tą grę właśnie i chciałem zagrać w komputerami na poziomie średnim z rozbiegu. Porządnie mi dokopali. Chyba lepiej najpierw przejść kampanię aby poznać jednostki i taktyki.
Sama gra jest całkiem dobra, ale wolałbym aby nie było super broni a tylko normalne jednostki.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
