Command & Conquer Red Alert 3: Mykonos - Opis przejścia (cz.1) Sowieci

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Opis przejścia

1. Zniszcz tzw. Tech Inhibitor;

Pierwszy cel wprawdzie polega na zajęciu pobliskich wysepek z użyciem Sputników lub MCV, ale lepiej najpierw zająć się zniszczeniem Inhibitora [1] położonego w południowo-wschodniej części mapy.

Zauważ, że masz lotnisko. Wyprodukuj w nim 5-6 jednostek typu Twinblade, a następnie zaatakuj nimi Inhibitor, nadlatując od południa. Gdy budynek legnie w gruzach, zawróć maszyny do bazy.

2 - Mykonos - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

2. Zajmij wyspy;

Teraz zajmij się głównym celem, jakim jest przejęcie kontroli nad pobliskimi wyspami [2] [3] . Zauważ, że znajdują się na nich znaczniki, za pomocą których rozkażesz swojemu sojusznikowi zaatakowanie wysp piechotą. Skorzystaj z tego udogodnienia.

Zniszczenie Inhibitora odblokowuje dostęp do dodatkowych zabaweczek. Wznieś Battle Lab - dzięki niemu możliwa stanie się produkcja Dreadnoughtów.

Zbuduj jeden okręt tego typu i stwórz mu obstawę w postaci około 10 Twinblade'ów. Do tego jeszcze przynajmniej jeden Sputnik, by wznieść małą bazę na wyspie - mając taki sprzęt, jesteś w pełnej gotowości do walki.

Pamiętaj też, aby produkowane Twinblade'y zbierać w pobliżu fabryki wodnej (jak na obrazku poniżej) - Mykonos - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Pamiętaj też, aby produkowane Twinblade'y zbierać w pobliżu fabryki wodnej (jak na obrazku poniżej). Dzięki takiemu rozwiązaniu Twoje maszyny będą broniły budowli przed delfinami Aliantów. Gdy będzie trzeba ruszyć tymi jednostkami na atak, zastąp je Teslami.

Kilka wrogich poduszkowców może wjechać Ci do bazy - Mykonos - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Kilka wrogich poduszkowców może wjechać Ci do bazy. By się przed nimi obronić, ustaw na plaży co najmniej jedno działko (Sentry Gun).

Twój sojusznik zapewne zajmie wyspę na północy - Mykonos - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Twój sojusznik zapewne zajmie wyspę na północy. Ty możesz zająć środkową i południową. Musisz je koniecznie wyposażyć w ochronę przeciwlotniczą - wrogie lotniskowce tylko czyhają na nieosłonięte rafinerie rudy.

1 - Mykonos - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2008-10-28
11:29

Ogame_fan Legend

Ogame_fan
😊

Szybko i fachowo :) Super poradnik :)

Komentarz: Ogame_fan
2008-11-06
02:21

PorTiLLo Pretorianin

PorTiLLo

Malutki blad - sowieci moga naprawiac swoje jednostki - wystarczy wybudowac dzwig. Lataja wokol niego male badziewia, ktore naprawiaja sowiecki pojazdy :-)

Pozdro :)

Komentarz: PorTiLLo
2008-11-06
02:27

zanonimizowany6550 Senator

😃

Przecież to nie poradnik, to książka!

Komentarz: zanonimizowany6550
2008-11-18
20:25

Maxs Pretorianin

nieopisane jednostki :( a po co komu opis przejscia takiej prostej gierki

Komentarz: Maxs
2009-08-20
17:19

vfg cmvhmi Legionista

😁

1-sza misja sowietów: jaki erem? Erem to ziemianka pustelnika obiekt, który trzeba bronić to Ermitraż, takie a la muzeum w Piotrogrodzie(czyli w w/w Leningradzie);)

Komentarz: vfg cmvhmi
2009-08-20
17:21

vfg cmvhmi Legionista

👍

Aha, forteca na wyspie w Leningradzie/forteca Czerdenki w kampanii aliantów to twierdza Pietropawłowska; twórcy gry to ciołki;)

Komentarz: vfg cmvhmi
2010-01-26
22:06

vfg cmvhmi Legionista

Ej ile czasu zajęła wam ostatnia misja aliantów i podajcie poziom trudności;)

Komentarz: vfg cmvhmi
2013-04-11
22:37

zanonimizowany755084 Generał

Jak wprowadzić szpiegów do tych generatorów? za każdym razem rozwalaja mnie wieżyczki.
http://www.youtube.com/watch?v=89RlHR8RSIg

Komentarz: zanonimizowany755084
2025-02-06
02:42

majama Chorąży

Kupiłem tą grę właśnie i chciałem zagrać w komputerami na poziomie średnim z rozbiegu. Porządnie mi dokopali. Chyba lepiej najpierw przejść kampanię aby poznać jednostki i taktyki.
Sama gra jest całkiem dobra, ale wolałbym aby nie było super broni a tylko normalne jednostki.

Komentarz: majama

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl