Command & Conquer Red Alert 3: Baza lotnicza Von Esling - Opis przejścia (cz.1) Sowieci

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Opis przejścia

Przed przystąpieniem do realizacji zadania, trzeba ufortyfikować i rozbudować bazę. Postaw dźwig (Crusher Crane) i ustaw kilka cewek Tesli i dział przeciwlotniczych (Flak Cannon) na obrzeżach bazy. Wznieś także fabrykę okrętów i koszary.

Wyprodukuj jednego Bullfroga i 2 inżynierów. Zajmij nimi ropociągi oznaczone kolorem zielonym na mapce powyżej.

Dzięki tym ropociągom zapewnisz sobie dość pieniędzy, by postawić Battle Lab i sfinansować budowę potężnej armii - Baza lotnicza Von Esling - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Dzięki tym ropociągom zapewnisz sobie dość pieniędzy, by postawić Battle Lab i sfinansować budowę potężnej armii. W międzyczasie dołączy do Ciebie generał Krukow [3] . Dostępne staną się dodatkowe ropociągi, które możesz bezkarnie zająć... o ile masz odpowiednio podzielną uwagę i wystarczająco dużo funduszy, by szkolić inżynierów.

1. Zniszcz oba posterunki Aliantów;

Każ swojemu sojusznikowi skupić się na jednej z baz (polecam [2] ). Dzięki temu przypadać będzie jeden obóz na głowę.

Choć na początku konto było pełne pieniędzy, teraz możesz mieć problemy ze znalezieniem funduszy - Baza lotnicza Von Esling - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Choć na początku konto było pełne pieniędzy, teraz możesz mieć problemy ze znalezieniem funduszy. Powolutku, bez pośpiechu, stwórz okręt typu Dreadnought i obstawę w postaci paru Bullforgów i kilku łodzi typu Akula.

Każ Dreadnoughtowi niszczyć zabudowania wroga [1] , zwracając szczególną uwagę na lotniska Aliantów. Pozbawienie ich sił lotniczych znacząco ułatwi Ci misję.

Po zniszczeniu większości zabudowań jednego z posterunków, Twój niedawny sojusznik, generał Krukow, stanie się Twoim wrogiem - Baza lotnicza Von Esling - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Po zniszczeniu większości zabudowań jednego z posterunków, Twój niedawny sojusznik, generał Krukow, stanie się Twoim wrogiem. Zniszcz posterunek do końca, a następnie rozpocznij produkcję Dreadnoughtów i sterowców Kirowa.

Twój sojusznik powinien do tej pory zlikwidować drugi posterunek Aliantów. Jeśli tego nie uczynił, zniszcz Aliantów dopiero PO unicestwieniu Krukowa.

2. Pokonaj generała Krukowa;

Zbudowane Dreadnoughty (z obstawą stworzoną z Bullfrogów) i Kirowy posyłaj na bazę Krukowa. Pamiętaj też o tym, by nieustannie wykorzystywać wysysanie do kosmosu i zrzucanie pojazdów na pole bitwy.

Musisz także zapewnić sobie dobrą obronę przeciwlotniczą na południu swojej wyspy. Krukow chętnie będzie Cię atakował swoimi Kirowami (patrz: mapka powyżej). Parę Dreadnoughtów również może Cię zaskoczyć.

Postaraj się w pierwszej kolejności zniszczyć bunkier Krukowa, a następnie zburzyć jego pozostałe instalacje.

Bunkier Kurkowa jest jednym z ważniejszych budynków w jego bazie. - Baza lotnicza Von Esling - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Bunkier Kurkowa jest jednym z ważniejszych budynków w jego bazie.

Po zniszczeniu wszystkich najważniejszych budynków Krukowa (postaraj się nie burzyć Żelaznej Kurtyny!), jego armia stanie po Twojej stronie. Skieruj Dreadnoughty do drugiego posterunku Aliantów, jeśli jeszcze istnieje.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2008-10-28
11:29

Ogame_fan Legend

Ogame_fan
😊

Szybko i fachowo :) Super poradnik :)

Komentarz: Ogame_fan
2008-11-06
02:21

PorTiLLo Pretorianin

PorTiLLo

Malutki blad - sowieci moga naprawiac swoje jednostki - wystarczy wybudowac dzwig. Lataja wokol niego male badziewia, ktore naprawiaja sowiecki pojazdy :-)

Pozdro :)

Komentarz: PorTiLLo
2008-11-06
02:27

zanonimizowany6550 Senator

😃

Przecież to nie poradnik, to książka!

Komentarz: zanonimizowany6550
2008-11-18
20:25

Maxs Pretorianin

nieopisane jednostki :( a po co komu opis przejscia takiej prostej gierki

Komentarz: Maxs
2009-08-20
17:19

vfg cmvhmi Legionista

😁

1-sza misja sowietów: jaki erem? Erem to ziemianka pustelnika obiekt, który trzeba bronić to Ermitraż, takie a la muzeum w Piotrogrodzie(czyli w w/w Leningradzie);)

Komentarz: vfg cmvhmi
2009-08-20
17:21

vfg cmvhmi Legionista

👍

Aha, forteca na wyspie w Leningradzie/forteca Czerdenki w kampanii aliantów to twierdza Pietropawłowska; twórcy gry to ciołki;)

Komentarz: vfg cmvhmi
2010-01-26
22:06

vfg cmvhmi Legionista

Ej ile czasu zajęła wam ostatnia misja aliantów i podajcie poziom trudności;)

Komentarz: vfg cmvhmi
2013-04-11
22:37

zanonimizowany755084 Generał

Jak wprowadzić szpiegów do tych generatorów? za każdym razem rozwalaja mnie wieżyczki.
http://www.youtube.com/watch?v=89RlHR8RSIg

Komentarz: zanonimizowany755084
2025-02-06
02:42

majama Chorąży

Kupiłem tą grę właśnie i chciałem zagrać w komputerami na poziomie średnim z rozbiegu. Porządnie mi dokopali. Chyba lepiej najpierw przejść kampanię aby poznać jednostki i taktyki.
Sama gra jest całkiem dobra, ale wolałbym aby nie było super broni a tylko normalne jednostki.

Komentarz: majama

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl