Command & Conquer Red Alert 3: Gibraltar - Opis przejścia (cz.3) Alianci
Aktualizacja:
5. Zniszcz bazę Imperium;
Do tej pory powinieneś móc odblokować sobie kolejną moc. Polecam podążanie ścieżką po lewej stronie w tabeli, a to dlatego, że dzięki temu uzyskasz dostęp do samolotów odsłaniających mapę.
Rosjanie popłyną na atak. Dzięki temu odsłonią Ci wrogie stocznie.

Wykonaj kilka kursów, co by zlikwidować japońskie stocznie. Te, na szczęście, mają wyjątkowo słabą ochronę przeciwlotniczą.
Po ich zniszczeniu na południu mapy pojawi się japońska flota wraz z pojazdami do rozbudowy bazy. Większość ognia zbiorą na siebie Rosjanie. Wspomóż ich swoimi niszczycielami.
![Wykorzystaj moc, jaką są samoloty szpiegowskie (Surveillance Sweep) do odsłonięcia wrogiej bazy [6] - Gibraltar - Opis przejścia (cz.3) - Alianci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/804/211093578.jpg)
Wykorzystaj moc, jaką są samoloty szpiegowskie (Surveillance Sweep) do odsłonięcia wrogiej bazy [6] . Następnie zaatakuj bombowcami najważniejsze budynki w tym obozie.

Rosjanami się nie martw - choć można było przeczuwać, że zaatakują znienacka, nic takiego się nie stanie.
0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer Red Alert 3: Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Porady i informacje dotyczące frakcji Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Moce wsparcia Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Brighton - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Brighton - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Brighton - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Brighton - Opis przejścia (cz.3) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Cannes - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Cannes - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Cannes - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Heidelberg - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Heidelberg - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Heidelberg - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Gibraltar - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Gibraltar - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Gibraltar - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Gibraltar - Opis przejścia (cz.3) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Morze Północne - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Morze Północne - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Morze Północne - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Morze Północne - Opis przejścia (cz.3) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Rushmore - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Rushmore - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Rushmore - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nabrzeże w Tokio - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nabrzeże w Tokio - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nabrzeże w Tokio - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Hawana - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Hawana - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Hawana - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Alianci
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
PorTiLLo Pretorianin
Malutki blad - sowieci moga naprawiac swoje jednostki - wystarczy wybudowac dzwig. Lataja wokol niego male badziewia, ktore naprawiaja sowiecki pojazdy :-)
Pozdro :)
zanonimizowany6550 Senator
Przecież to nie poradnik, to książka!
Maxs Pretorianin
nieopisane jednostki :( a po co komu opis przejscia takiej prostej gierki
vfg cmvhmi Legionista
1-sza misja sowietów: jaki erem? Erem to ziemianka pustelnika obiekt, który trzeba bronić to Ermitraż, takie a la muzeum w Piotrogrodzie(czyli w w/w Leningradzie);)
vfg cmvhmi Legionista
Aha, forteca na wyspie w Leningradzie/forteca Czerdenki w kampanii aliantów to twierdza Pietropawłowska; twórcy gry to ciołki;)
vfg cmvhmi Legionista
Ej ile czasu zajęła wam ostatnia misja aliantów i podajcie poziom trudności;)
zanonimizowany755084 Generał
Jak wprowadzić szpiegów do tych generatorów? za każdym razem rozwalaja mnie wieżyczki.
http://www.youtube.com/watch?v=89RlHR8RSIg
majama Chorąży
Kupiłem tą grę właśnie i chciałem zagrać w komputerami na poziomie średnim z rozbiegu. Porządnie mi dokopali. Chyba lepiej najpierw przejść kampanię aby poznać jednostki i taktyki.
Sama gra jest całkiem dobra, ale wolałbym aby nie było super broni a tylko normalne jednostki.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
