Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Opis przejścia (cz.3) Japonia
Aktualizacja:
4. Zniszcz ostatnią bazę Aliantów;
5. Zniszcz kwaterę główną FutureTech.
Postaw japońską superbroń - Decymator. Gdy już to zrobisz, ulepsz maksymalnie koszary i rozpocznij szkolenie jednostek Rocket Angels.
Do ochrony bazy używaj robotów King Oni. Wróg będzie Cię często atakował artylerią; miej swoją bazę nieustannie na oku. Nie możesz pozwolić na to, by wróg zniszczył Ci z dużej odległości koszary lub fabrykę broni.

Na północy bazy ustaw także 1-2 wieżyczki - mogą się tam pojawić sowieckie pojazdy.
![Na pierwszy ogień idzie wroga Żelazna Kurtyna [6] - Amsterdam - Opis przejścia (cz.3) - Japonia - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/804/214173828.jpg)
Na pierwszy ogień idzie wroga Żelazna Kurtyna [6] . By ją wyłączyć, jeden atak Kamikadze (Final Squadron X) powinien wystarczyć. Jeśli to nie pomoże, stwórz koło budowli pułapkę złożoną z Tankbusterów (moc dodatkowa o nazwie Sleeper Ambush, przedostania pozycja w lewej kolumnie na ekranie mocy). Żołnierze powinni dość sprawnie poradzić sobie z dobiciem Kurtyny.
![Po zniszczeniu Żelaznej Kurtyny, budynek FutureTechu [6] będzie podatny na różnego rodzaju pociski - Amsterdam - Opis przejścia (cz.3) - Japonia - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/804/214173843.jpg)
Po zniszczeniu Żelaznej Kurtyny, budynek FutureTechu [6] będzie podatny na różnego rodzaju pociski. Atakuj go jednostkami Rocket Angels - łatwo dostaniesz się w pobliże budynku jeśli każesz swoim jednostkom lecieć ponad wodą, tuż przy prawej krawędzi ekranu. Na miejscu będą na Ciebie czekać wrogie MiGi. Nie są one wymagającym przeciwnikiem. Po ich pokonaniu ostrzelaj budynek FutureTechu.
Gdy już poważnie uszkodzisz budynek, włączy się przerywnik filmowy. Pokaże Ci on, dlaczego nie warto już się martwić Aliantami [5] . Zmieni się również mapa pola bitwy, a Ty zostaniesz z garstką doborowych jednostek.

Wyślij swoje Rocket Angels ponad wodę, do południowo-wschodniego rogu mapy. Zauważ, że na planszy obecne są dwie grupy wojsk rosyjskich. Jedną z nich zniszcz pilotami Kamikadze (do tej pory powinny być dostępny ostatni poziom tej broni).

Na drugą grupę napuść wojska sprzymierzeńca. W trakcie tej walki wyślij swoje Rocket Angels do zniszczenia budynku FutureTechu. Bez walki z wrogimi jednostkami (a więc i bez strat wśród własnych) można łatwo zakończyć kampanię Imperium Wschodzącego Słońca.

0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer Red Alert 3: Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Porady i informacje dotyczące frakcji Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moce wsparcia Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Workuta - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Workuta - Opis przejścia Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Stalingrad - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Stalingrad - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Stalingrad - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Odessa - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Odessa - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Odessa - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Opis przejścia (cz.3) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Ocean Spokojny - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Ocean Spokojny - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Ocean Spokojny - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Santa Monica - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Santa Monica - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Santa Monica - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Opis przejścia (cz.3) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moskwa - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moskwa - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moskwa - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Opis przejścia (cz.3) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Japonia
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
PorTiLLo Pretorianin
Malutki blad - sowieci moga naprawiac swoje jednostki - wystarczy wybudowac dzwig. Lataja wokol niego male badziewia, ktore naprawiaja sowiecki pojazdy :-)
Pozdro :)
zanonimizowany6550 Senator
Przecież to nie poradnik, to książka!
Maxs Pretorianin
nieopisane jednostki :( a po co komu opis przejscia takiej prostej gierki
vfg cmvhmi Legionista
1-sza misja sowietów: jaki erem? Erem to ziemianka pustelnika obiekt, który trzeba bronić to Ermitraż, takie a la muzeum w Piotrogrodzie(czyli w w/w Leningradzie);)
vfg cmvhmi Legionista
Aha, forteca na wyspie w Leningradzie/forteca Czerdenki w kampanii aliantów to twierdza Pietropawłowska; twórcy gry to ciołki;)
vfg cmvhmi Legionista
Ej ile czasu zajęła wam ostatnia misja aliantów i podajcie poziom trudności;)
zanonimizowany755084 Generał
Jak wprowadzić szpiegów do tych generatorów? za każdym razem rozwalaja mnie wieżyczki.
http://www.youtube.com/watch?v=89RlHR8RSIg
majama Chorąży
Kupiłem tą grę właśnie i chciałem zagrać w komputerami na poziomie średnim z rozbiegu. Porządnie mi dokopali. Chyba lepiej najpierw przejść kampanię aby poznać jednostki i taktyki.
Sama gra jest całkiem dobra, ale wolałbym aby nie było super broni a tylko normalne jednostki.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
