Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Opis przejścia (cz.3) Japonia

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

4. Zniszcz ostatnią bazę Aliantów;

5. Zniszcz kwaterę główną FutureTech.

Postaw japońską superbroń - Decymator. Gdy już to zrobisz, ulepsz maksymalnie koszary i rozpocznij szkolenie jednostek Rocket Angels.

Do ochrony bazy używaj robotów King Oni. Wróg będzie Cię często atakował artylerią; miej swoją bazę nieustannie na oku. Nie możesz pozwolić na to, by wróg zniszczył Ci z dużej odległości koszary lub fabrykę broni.

Na północy bazy ustaw także 1-2 wieżyczki - mogą się tam pojawić sowieckie pojazdy - Amsterdam - Opis przejścia (cz.3) - Japonia - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Na północy bazy ustaw także 1-2 wieżyczki - mogą się tam pojawić sowieckie pojazdy.

Na pierwszy ogień idzie wroga Żelazna Kurtyna [6] - Amsterdam - Opis przejścia (cz.3) - Japonia - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Na pierwszy ogień idzie wroga Żelazna Kurtyna [6] . By ją wyłączyć, jeden atak Kamikadze (Final Squadron X) powinien wystarczyć. Jeśli to nie pomoże, stwórz koło budowli pułapkę złożoną z Tankbusterów (moc dodatkowa o nazwie Sleeper Ambush, przedostania pozycja w lewej kolumnie na ekranie mocy). Żołnierze powinni dość sprawnie poradzić sobie z dobiciem Kurtyny.

Po zniszczeniu Żelaznej Kurtyny, budynek FutureTechu [6] będzie podatny na różnego rodzaju pociski - Amsterdam - Opis przejścia (cz.3) - Japonia - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Po zniszczeniu Żelaznej Kurtyny, budynek FutureTechu [6] będzie podatny na różnego rodzaju pociski. Atakuj go jednostkami Rocket Angels - łatwo dostaniesz się w pobliże budynku jeśli każesz swoim jednostkom lecieć ponad wodą, tuż przy prawej krawędzi ekranu. Na miejscu będą na Ciebie czekać wrogie MiGi. Nie są one wymagającym przeciwnikiem. Po ich pokonaniu ostrzelaj budynek FutureTechu.

Gdy już poważnie uszkodzisz budynek, włączy się przerywnik filmowy. Pokaże Ci on, dlaczego nie warto już się martwić Aliantami [5] . Zmieni się również mapa pola bitwy, a Ty zostaniesz z garstką doborowych jednostek.

Wyślij swoje Rocket Angels ponad wodę, do południowo-wschodniego rogu mapy - Amsterdam - Opis przejścia (cz.3) - Japonia - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Wyślij swoje Rocket Angels ponad wodę, do południowo-wschodniego rogu mapy. Zauważ, że na planszy obecne są dwie grupy wojsk rosyjskich. Jedną z nich zniszcz pilotami Kamikadze (do tej pory powinny być dostępny ostatni poziom tej broni).

Na drugą grupę napuść wojska sprzymierzeńca - Amsterdam - Opis przejścia (cz.3) - Japonia - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Na drugą grupę napuść wojska sprzymierzeńca. W trakcie tej walki wyślij swoje Rocket Angels do zniszczenia budynku FutureTechu. Bez walki z wrogimi jednostkami (a więc i bez strat wśród własnych) można łatwo zakończyć kampanię Imperium Wschodzącego Słońca.

1 - Amsterdam - Opis przejścia (cz.3) - Japonia - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2008-10-28
11:29

Ogame_fan Legend

Ogame_fan
😊

Szybko i fachowo :) Super poradnik :)

Komentarz: Ogame_fan
2008-11-06
02:21

PorTiLLo Pretorianin

PorTiLLo

Malutki blad - sowieci moga naprawiac swoje jednostki - wystarczy wybudowac dzwig. Lataja wokol niego male badziewia, ktore naprawiaja sowiecki pojazdy :-)

Pozdro :)

Komentarz: PorTiLLo
2008-11-06
02:27

zanonimizowany6550 Senator

😃

Przecież to nie poradnik, to książka!

Komentarz: zanonimizowany6550
2008-11-18
20:25

Maxs Pretorianin

nieopisane jednostki :( a po co komu opis przejscia takiej prostej gierki

Komentarz: Maxs
2009-08-20
17:19

vfg cmvhmi Legionista

😁

1-sza misja sowietów: jaki erem? Erem to ziemianka pustelnika obiekt, który trzeba bronić to Ermitraż, takie a la muzeum w Piotrogrodzie(czyli w w/w Leningradzie);)

Komentarz: vfg cmvhmi
2009-08-20
17:21

vfg cmvhmi Legionista

👍

Aha, forteca na wyspie w Leningradzie/forteca Czerdenki w kampanii aliantów to twierdza Pietropawłowska; twórcy gry to ciołki;)

Komentarz: vfg cmvhmi
2010-01-26
22:06

vfg cmvhmi Legionista

Ej ile czasu zajęła wam ostatnia misja aliantów i podajcie poziom trudności;)

Komentarz: vfg cmvhmi
2013-04-11
22:37

zanonimizowany755084 Generał

Jak wprowadzić szpiegów do tych generatorów? za każdym razem rozwalaja mnie wieżyczki.
http://www.youtube.com/watch?v=89RlHR8RSIg

Komentarz: zanonimizowany755084
2025-02-06
02:42

majama Chorąży

Kupiłem tą grę właśnie i chciałem zagrać w komputerami na poziomie średnim z rozbiegu. Porządnie mi dokopali. Chyba lepiej najpierw przejść kampanię aby poznać jednostki i taktyki.
Sama gra jest całkiem dobra, ale wolałbym aby nie było super broni a tylko normalne jednostki.

Komentarz: majama

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl