Command & Conquer Red Alert 3: Nabrzeże w Tokio - Opis przejścia (cz.2) Alianci
Aktualizacja:
3. Zniszcz flotę księcia Tatsu;
4. Zniszcz japońskie wojsko w tym regionie.
Do zniszczenia masz wiele baz. Zbuduj trzy lotniska i zapełnij je bombowcami Vindicator (stawiaj budowle tuż obok siebie, nie masz zbyt wiele miejsca na rozbudowę).
Atakuj nimi ważne cele (oznaczone zielonymi wskaźnikami) w bazach wroga. Możesz również wysyłać Chronosferą grupki czołgów (9 jednostek) prosto do obozów przeciwnika. W pierwszej kolejności skup się na bazie na północy [3] - Japończycy mają tam swoje superbronie.

Przeciwnik, o dziwo, stanie się wyjątkowo pasywny. Nie musisz tworzyć silnej obrony. Sześć wieżyczek na obrzeżach i parę czołgów - taka ochrona wystarczy w zupełności. Gdy pojawi się na mapie flota księcia Tatsu [4] , postaw ze 3 dodatkowe wieżyczki w centrum (!) bazy. Przydadzą się one do obrony przez bombami, które Japonia będzie zrzucać na balonach.
Staraj się w miarę możliwości nie latać nad flotą [5] stacjonującą nieco na południe od Twojej bazy. Część znajdujących się tam maszyn ma działa przeciwlotnicze. Owa flota będzie ostrzeliwać Twoją bazę jeżeli rozpoczniesz bombardowanie doków [6] znajdujących się w południowo-wschodniej części planszy.
![Flota księcia Tatsu [4] pojawi się ona tuż po zniszczeniu japońskich superbroni znajdujących się na północy mapy - Nabrzeże w Tokio - Opis przejścia (cz.2) - Alianci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/804/211642375.jpg)
Flota księcia Tatsu [4] pojawi się ona tuż po zniszczeniu japońskich superbroni znajdujących się na północy mapy. Można ją zniszczyć w bardzo fajny sposób: używaj Chronosfery do przenoszenia jego statków na ląd. Potraktowane w ten sposób okręty od razu ulegną destrukcji.

Flota składa się m. in. z łodzi, które mogą się zmieniać w samoloty. By wykończyć te jednostki, potrzebne Ci będą odrzutowce Apollo.
0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer Red Alert 3: Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Porady i informacje dotyczące frakcji Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Moce wsparcia Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Brighton - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Brighton - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Brighton - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Brighton - Opis przejścia (cz.3) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Cannes - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Cannes - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Cannes - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Heidelberg - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Heidelberg - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Heidelberg - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Gibraltar - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Gibraltar - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Gibraltar - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Gibraltar - Opis przejścia (cz.3) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Morze Północne - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Morze Północne - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Morze Północne - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Morze Północne - Opis przejścia (cz.3) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Rushmore - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Rushmore - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Rushmore - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nabrzeże w Tokio - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nabrzeże w Tokio - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nabrzeże w Tokio - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Hawana - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Hawana - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Hawana - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Alianci
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
PorTiLLo Pretorianin
Malutki blad - sowieci moga naprawiac swoje jednostki - wystarczy wybudowac dzwig. Lataja wokol niego male badziewia, ktore naprawiaja sowiecki pojazdy :-)
Pozdro :)
zanonimizowany6550 Senator
Przecież to nie poradnik, to książka!
Maxs Pretorianin
nieopisane jednostki :( a po co komu opis przejscia takiej prostej gierki
vfg cmvhmi Legionista
1-sza misja sowietów: jaki erem? Erem to ziemianka pustelnika obiekt, który trzeba bronić to Ermitraż, takie a la muzeum w Piotrogrodzie(czyli w w/w Leningradzie);)
vfg cmvhmi Legionista
Aha, forteca na wyspie w Leningradzie/forteca Czerdenki w kampanii aliantów to twierdza Pietropawłowska; twórcy gry to ciołki;)
vfg cmvhmi Legionista
Ej ile czasu zajęła wam ostatnia misja aliantów i podajcie poziom trudności;)
zanonimizowany755084 Generał
Jak wprowadzić szpiegów do tych generatorów? za każdym razem rozwalaja mnie wieżyczki.
http://www.youtube.com/watch?v=89RlHR8RSIg
majama Chorąży
Kupiłem tą grę właśnie i chciałem zagrać w komputerami na poziomie średnim z rozbiegu. Porządnie mi dokopali. Chyba lepiej najpierw przejść kampanię aby poznać jednostki i taktyki.
Sama gra jest całkiem dobra, ale wolałbym aby nie było super broni a tylko normalne jednostki.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
