Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Opis przejścia (cz.2) Japonia
Aktualizacja:
4. Zniszcz alianckie stacje przekaźnikowe;
5. Zniszcz siły Sowietów;
Musisz się spieszyć, albowiem na wykonanie zadania masz bardzo mało czasu.
Dostaniesz kilka pojazdów, z których można rozłożyć budynki. Porozkładaj je, upewnij się że możesz produkować jednostki Rocket Angels i zacznij je szkolić. Od razu zacznij również budować superbroń Japończyków, tzw. Decymator. Wszystko rozkładaj na wodzie, tuż koło Twojej fabryki głównej.
Nie zapomnij o wydobywanie dodatkowej rudy [3] z pobliskiej wyspy.

Rosjanie mają w tym regionie własną bazę. Najpierw wyślij Yuriko do północno-zachodniego rogu mapy - tam, na rzece, pojawią się tam wrogie Dreadnoughty. Rzecz w tym, aby unieszkodliwić je natychmiast po ich pojawieniu się na mapie. Musisz potem zawrócić Yuriko do swojej bazy. Ustaw ją w miejscu przedstawionym na obrazku poniżej.

W fabryce pojazdów stwórz trochę Strikerów-VX (14 będzie w sam raz). Każ im się zmienić w Choppery-VX. Wyślij je najpierw w pobliże północnej krawędzie mapy (nad wodę), a następnie każ im zaatakować dwa przekaźniki [4] , które przeciwnik ma właśnie na północy. Te urządzenia muszą zostać zniszczone. Twoje maszyny prawdopodobnie już nie wrócą do bazy. Zakończ ich produkcję po tej akcji.

W stoczni zbuduj kilkanaście łodzi Yari Mini-Sub. Użyj ich do zniszczenia absolutnie wszystkich wrogich stoczni. W ten sposób pozbędziesz się uciążliwych lotniskowców i Dreadnoughtów. To, co zostanie z tych łodzi, ustaw albo na środku mapy, albo w pobliżu rampy prowadzącej do złóż rudy.

Oprócz Yuriko, trzymaj w bazie kilkanaście Rocket Angels - przydadzą się w walce zarówno z lotnictwem, jak i czołgami, które wróg chętnie będzie Ci teleportował Chronosferą do bazy (z tymi ostatnimi powinny jeszcze walczyć roboty King Oni).
0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer Red Alert 3: Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Porady i informacje dotyczące frakcji Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moce wsparcia Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Workuta - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Workuta - Opis przejścia Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Stalingrad - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Stalingrad - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Stalingrad - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Odessa - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Odessa - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Odessa - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Opis przejścia (cz.3) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Ocean Spokojny - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Ocean Spokojny - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Ocean Spokojny - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Santa Monica - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Santa Monica - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Santa Monica - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Opis przejścia (cz.3) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moskwa - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moskwa - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moskwa - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Opis przejścia (cz.3) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Japonia
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
PorTiLLo Pretorianin
Malutki blad - sowieci moga naprawiac swoje jednostki - wystarczy wybudowac dzwig. Lataja wokol niego male badziewia, ktore naprawiaja sowiecki pojazdy :-)
Pozdro :)
zanonimizowany6550 Senator
Przecież to nie poradnik, to książka!
Maxs Pretorianin
nieopisane jednostki :( a po co komu opis przejscia takiej prostej gierki
vfg cmvhmi Legionista
1-sza misja sowietów: jaki erem? Erem to ziemianka pustelnika obiekt, który trzeba bronić to Ermitraż, takie a la muzeum w Piotrogrodzie(czyli w w/w Leningradzie);)
vfg cmvhmi Legionista
Aha, forteca na wyspie w Leningradzie/forteca Czerdenki w kampanii aliantów to twierdza Pietropawłowska; twórcy gry to ciołki;)
vfg cmvhmi Legionista
Ej ile czasu zajęła wam ostatnia misja aliantów i podajcie poziom trudności;)
zanonimizowany755084 Generał
Jak wprowadzić szpiegów do tych generatorów? za każdym razem rozwalaja mnie wieżyczki.
http://www.youtube.com/watch?v=89RlHR8RSIg
majama Chorąży
Kupiłem tą grę właśnie i chciałem zagrać w komputerami na poziomie średnim z rozbiegu. Porządnie mi dokopali. Chyba lepiej najpierw przejść kampanię aby poznać jednostki i taktyki.
Sama gra jest całkiem dobra, ale wolałbym aby nie było super broni a tylko normalne jednostki.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
