Command & Conquer Red Alert 3: Ocean Spokojny - Opis przejścia (cz.1) Japonia
Aktualizacja:
Opis przejścia
1. Zatrzymaj MCV Aliantów;
Na mapie znajdują się wrogie wozy MCV. Każ swoim Szogunom (i tylko im!) je zniszczyć. Muszą nabrać doświadczenia.
Dostaniesz też kilka jednostek Rocket Angels - jak zapewne zauważysz, są one w stanie wyłączać wrogie pojazdy, zarówno lądowe jak i nawodne. Oprócz tego mogą zasypywać wrogów rakietami. W zamian za to są bardzo słabo opancerzone.

Wkrótce na północy pojawią się kolejne MCV. Je również zniszcz. Do tej pory okręty Szogun powinny już zdobyć maksymalne doświadczenie (symbolizowane gwiazdką). Każ teraz krążownikom Naginata niszczyć alianckie MCV. Będą miały

Będą miały na czym ćwiczyć, bowiem kolejne MCV będą napływać zarówno od północy, jak i od wschodu. Czasem pojawią się również uzbrojone jednostki Aliantów. Atakuj je wszystkimi posiadanymi jednostkami.

2.1. Ochraniaj rdzenie energii;
Pływająca forteca jest zasilana dzięki dwóm rdzeniom [1] [2] . One nie mogą zostać zniszczone. Dostaniesz kilka jednostek latających typu Sea Wing - używaj ich do likwidowania wrogich pojazdów i piechoty. Powinny one mieć zapewnioną pomoc poznanych już przez Ciebie Rocket Angels.

Musisz jak najszybciej zlikwidować jednostki atakujące rdzenie. Nie jest to trudne, ale musisz się pospieszyć.

0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer Red Alert 3: Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Porady i informacje dotyczące frakcji Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moce wsparcia Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Workuta - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Workuta - Opis przejścia Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Stalingrad - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Stalingrad - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Stalingrad - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Odessa - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Odessa - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Odessa - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Opis przejścia (cz.3) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Ocean Spokojny - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Ocean Spokojny - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Ocean Spokojny - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Santa Monica - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Santa Monica - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Santa Monica - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Opis przejścia (cz.3) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moskwa - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moskwa - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moskwa - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Opis przejścia (cz.3) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Japonia
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
PorTiLLo Pretorianin
Malutki blad - sowieci moga naprawiac swoje jednostki - wystarczy wybudowac dzwig. Lataja wokol niego male badziewia, ktore naprawiaja sowiecki pojazdy :-)
Pozdro :)
zanonimizowany6550 Senator
Przecież to nie poradnik, to książka!
Maxs Pretorianin
nieopisane jednostki :( a po co komu opis przejscia takiej prostej gierki
vfg cmvhmi Legionista
1-sza misja sowietów: jaki erem? Erem to ziemianka pustelnika obiekt, który trzeba bronić to Ermitraż, takie a la muzeum w Piotrogrodzie(czyli w w/w Leningradzie);)
vfg cmvhmi Legionista
Aha, forteca na wyspie w Leningradzie/forteca Czerdenki w kampanii aliantów to twierdza Pietropawłowska; twórcy gry to ciołki;)
vfg cmvhmi Legionista
Ej ile czasu zajęła wam ostatnia misja aliantów i podajcie poziom trudności;)
zanonimizowany755084 Generał
Jak wprowadzić szpiegów do tych generatorów? za każdym razem rozwalaja mnie wieżyczki.
http://www.youtube.com/watch?v=89RlHR8RSIg
majama Chorąży
Kupiłem tą grę właśnie i chciałem zagrać w komputerami na poziomie średnim z rozbiegu. Porządnie mi dokopali. Chyba lepiej najpierw przejść kampanię aby poznać jednostki i taktyki.
Sama gra jest całkiem dobra, ale wolałbym aby nie było super broni a tylko normalne jednostki.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
