Command & Conquer Red Alert 3: Morze Północne - Opis przejścia (cz.3) Alianci
Aktualizacja:
6. Przejmij oba rdzenie energii.
Pływająca forteca Japończyków jest ogromna. Zanim rozpoczniesz działania wojenne, rozbuduj swoją bazę [3] . Wznieś dobry system obronny (4-5 wieżyczek na północy bazy), a także wyślij Prospektora na wschodnią wyspę. Rozłóż go tam, a następnie postaw koszary i 1-2 wieżyczki do obrony przed japońskim lotnictwem.

Wyszkol natychmiast około 10 inżynierów. Większość przyślij do bazy, 2-3 każ zająć złoża ropy naftowej (dwa znajdują się u wybrzeży wyspy, na której masz koszary. Okoliczne okręty Japonii nie powinny zareagować na Twoje poczynania).
Postaw ze dwa lotniska. Lądowiska zapełnij nowym rodzajem bombowców - Century Bombers. Pozwalają one nie tylko na bombardowanie wrogich obiektów, ale i na przewożenie piechoty. Nie zapomnij o ulepszeniu swoich samolotów (moc Advanced Aeronautics).
Twoim celem są dwa rdzenie [4] [5] zapewniające fortecy energię. Trzeba je przejąć inżynierami.
Każ swoim nowym bombowcom najpierw zniszczyć wieżyczki pilnujące rdzenie, a następnie wyślij tam samoloty z inżynierami na pokładzie.

Szkopuł w tym, że przy rdzeniach wciąż kręci się sporo jednostek. Dlatego na pokładach samolotów musi być kilku inżynierów (4 lub 5). W momencie, gdy wszyscy inżynierowie otworzą spadochrony, musisz zadbać o to, by dostali rozkaz zajęcia rdzenia w momencie, gdy tylko dotkną ziemi. Wielu z nich zginie, ale pamiętaj że wystarczy aby tylko jeden inżynier wszedł do rdzenia.
0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer Red Alert 3: Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Porady i informacje dotyczące frakcji Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Moce wsparcia Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Brighton - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Brighton - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Brighton - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Brighton - Opis przejścia (cz.3) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Cannes - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Cannes - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Cannes - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Heidelberg - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Heidelberg - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Heidelberg - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Gibraltar - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Gibraltar - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Gibraltar - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Gibraltar - Opis przejścia (cz.3) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Morze Północne - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Morze Północne - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Morze Północne - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Morze Północne - Opis przejścia (cz.3) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Rushmore - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Rushmore - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Rushmore - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nabrzeże w Tokio - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nabrzeże w Tokio - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nabrzeże w Tokio - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Hawana - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Hawana - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Hawana - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Alianci
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
PorTiLLo Pretorianin
Malutki blad - sowieci moga naprawiac swoje jednostki - wystarczy wybudowac dzwig. Lataja wokol niego male badziewia, ktore naprawiaja sowiecki pojazdy :-)
Pozdro :)
zanonimizowany6550 Senator
Przecież to nie poradnik, to książka!
Maxs Pretorianin
nieopisane jednostki :( a po co komu opis przejscia takiej prostej gierki
vfg cmvhmi Legionista
1-sza misja sowietów: jaki erem? Erem to ziemianka pustelnika obiekt, który trzeba bronić to Ermitraż, takie a la muzeum w Piotrogrodzie(czyli w w/w Leningradzie);)
vfg cmvhmi Legionista
Aha, forteca na wyspie w Leningradzie/forteca Czerdenki w kampanii aliantów to twierdza Pietropawłowska; twórcy gry to ciołki;)
vfg cmvhmi Legionista
Ej ile czasu zajęła wam ostatnia misja aliantów i podajcie poziom trudności;)
zanonimizowany755084 Generał
Jak wprowadzić szpiegów do tych generatorów? za każdym razem rozwalaja mnie wieżyczki.
http://www.youtube.com/watch?v=89RlHR8RSIg
majama Chorąży
Kupiłem tą grę właśnie i chciałem zagrać w komputerami na poziomie średnim z rozbiegu. Porządnie mi dokopali. Chyba lepiej najpierw przejść kampanię aby poznać jednostki i taktyki.
Sama gra jest całkiem dobra, ale wolałbym aby nie było super broni a tylko normalne jednostki.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
