Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Opis przejścia (cz.5) Sowieci
Aktualizacja:
7. Uratuj rekruta i niedźwiedzia;
Twoje dwie pierwsze jednostki - rekrut i niedźwiedź - są przetrzymywane w północno-zachodnim rogu mapy [8] .

Nic prostszego - przyleć tam jednym Twinbladem i już. Nie trzeba ich wywozić stamtąd, by zadanie zostało zaliczone.
8. Zniszcz pałac cesarza;
Pora teraz raz na zawsze rozprawić się z japońskim cesarzem. Najpierw upewnij się, że NA PEWNO przeciwnikowi braknie prądu. Koło miejsca, gdzie więzieni byli rekrut i niedźwiedź, znajduje się sporo elektrowni. Zniszcz je wszystkie.

Najlepiej zrobisz, jeśli nie będziesz na nich używał zrzutu maszyn z kosmosu. Lepiej zaczekać z tą bronią na lepszy cel.
Zanim zaatakujesz, przygotuj sobie parę czołgów Apocalypse. Trzymaj je w bazie. Potem uderz na pałac [9] swoimi Twinblade'ami. Bez prądu nie działają systemy obronne Japończyków, a sama budowla jest bardzo słaba.

9. Zabij cesarza.
Niełatwo go zabić. Cesarz ukrył się w swoim mechu, a pokonanie tej maszyny może być wielkim kłopotem. Zaatakuj ją oczywiście Twinblade'ami i wyczekaj na moment, w którym cesarz się zatrzyma - wtedy zaatakuj go zrzutem maszyn z kosmosu.

Istnieje wielkie ryzyko, że i to go nie wykończy. Co więcej, cesarz ruszy na Twoją bazę... ale tam czekają już czołgi Apocalypse :>
0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer Red Alert 3: Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Porady i informacje dotyczące frakcji Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Moce wsparcia Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Opis przejścia (cz.3) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Krasna-45 - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Krasna-45 - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Krasna-45 - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Krasna-45 - Opis przejścia (cz.3) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Krasna-45 - Opis przejścia (cz.4) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Władywostok - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Władywostok - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Władywostok - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Władywostok - Opis przejścia (cz.3) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Genewa - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Genewa - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Genewa - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Genewa - Opis przejścia (cz.3) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Mykonos - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Mykonos - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Mykonos - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Baza lotnicza Von Esling - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Baza lotnicza Von Esling - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Baza lotnicza Von Esling - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Mapy Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Opis przejścia (cz.3) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Opis przejścia (cz.4) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Opis przejścia (cz.5) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Wyspa Wielkanocna - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Wyspa Wielkanocna - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Wyspa Wielkanocna - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nowy Jork - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nowy Jork - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nowy Jork - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Sowieci
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
PorTiLLo Pretorianin
Malutki blad - sowieci moga naprawiac swoje jednostki - wystarczy wybudowac dzwig. Lataja wokol niego male badziewia, ktore naprawiaja sowiecki pojazdy :-)
Pozdro :)
zanonimizowany6550 Senator
Przecież to nie poradnik, to książka!
Maxs Pretorianin
nieopisane jednostki :( a po co komu opis przejscia takiej prostej gierki
vfg cmvhmi Legionista
1-sza misja sowietów: jaki erem? Erem to ziemianka pustelnika obiekt, który trzeba bronić to Ermitraż, takie a la muzeum w Piotrogrodzie(czyli w w/w Leningradzie);)
vfg cmvhmi Legionista
Aha, forteca na wyspie w Leningradzie/forteca Czerdenki w kampanii aliantów to twierdza Pietropawłowska; twórcy gry to ciołki;)
vfg cmvhmi Legionista
Ej ile czasu zajęła wam ostatnia misja aliantów i podajcie poziom trudności;)
zanonimizowany755084 Generał
Jak wprowadzić szpiegów do tych generatorów? za każdym razem rozwalaja mnie wieżyczki.
http://www.youtube.com/watch?v=89RlHR8RSIg
majama Chorąży
Kupiłem tą grę właśnie i chciałem zagrać w komputerami na poziomie średnim z rozbiegu. Porządnie mi dokopali. Chyba lepiej najpierw przejść kampanię aby poznać jednostki i taktyki.
Sama gra jest całkiem dobra, ale wolałbym aby nie było super broni a tylko normalne jednostki.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
