Command & Conquer Red Alert 3: Workuta - Opis przejścia Japonia
Aktualizacja:
Opis przejścia
1. Zniszcz reaktory;
Zaczynasz z amfibią (Sudden Transport) i piechociarzami wewnątrz. Niedaleko znajdziesz radziecki pojazd o nazwie Bullfrog. Każ amfibii go zaatakować.

Atak nie nastąpi, ale w zamian za to Twój pojazd przyjmie wygląd Bullfroga. Teraz możesz bez przeszkód dostać się do wrogiej bazy.
Gdy dostaniesz się na ląd, każ piechocie wyjść. Twoi żołnierze są wyposażeni w karabiny szturmowe i świetnie radzą sobie z wrogą piechotą. Twój sojusznik ma w zamian za to niszczycieli czołgów (Tankbusters). Jednostki te dobrze się sprawdzają w walce z pojazdami i budynkami.
Użyj tej piechoty do zniszczenia zachodniego reaktora Sowietów [1] .
Wschodni [2] znajduje się na wzniesieniu i nie może zostać zaatakowany przez piechociarzy. Otrzymasz jednak dostęp do pewnego rodzaju ataku z powietrza (Final Squadron X) - to nic innego jak nalot przeprowadzany przez żołnierzy Kamikadze.

2. Zniszcz wszystkie pomniki w mieście;
3. Zniszcz radzieckie koszary;
Pole bitwy ulegnie powiększeniu, a Ty dostaniesz kilka własnych Tankbusterów. Pora w końcu wejść do miasta [3] . Znajdziesz tutaj dwa budynki szkolące radzieckich żołnierzy i cztery pomniki. Wszystkie te obiekty muszą zostać zniszczone. Staraj się jednak nie korzystać z żołnierzy Kamikadze. Nie napotkasz tutaj żadnych sił, które mogłyby poważnie pokrzyżować Twoje plany, także piechota spokojnie Ci wystarczy.

Po zniszczeniu koszar dostaniesz pięciu żołnierzy Shinobi. Lepiej na razie nie korzystaj z ich usług.
4. Zneutralizuj cewki Tesli;
Po raz kolejny mapa ulegnie powiększeniu. Twoje zadanie polega na wyłączeniu struktur obronnych Rosjan - tzw. Tesli.
![Możesz albo wysłać żołnierzy Kamikadze na reaktory [4] zaopatrujące Tesle w prąd, albo wprowadzić do nich swoich żołnierzy Ninja (obok Tesli przejdziesz nie otrzymując obrażeń jeśli wcześniej zastosujesz specjalną zdolność Twoich Shinobi - znikanie w kłębach dymu) - Workuta - Opis przejścia - Japonia - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/804/212231015.jpg)
Możesz albo wysłać żołnierzy Kamikadze na reaktory [4] zaopatrujące Tesle w prąd, albo wprowadzić do nich swoich żołnierzy Ninja (obok Tesli przejdziesz nie otrzymując obrażeń jeśli wcześniej zastosujesz specjalną zdolność Twoich Shinobi - znikanie w kłębach dymu).
Po wprowadzeniu żołnierza Ninja do reaktora, zasilanie zostanie wyłączone na kilkadziesiąt sekund. Tyle powinno Ci wystarczyć, by pozostałymi jednostkami zniszczyć Teslę, a następnie dobrać się do reaktorów.
Osobiście proponuję jednak rozwiązanie z Kamikadze... pod warunkiem, że do tej pory skorzystałeś z nich rzadko.

5. Zniszcz rosyjskie okręty znajdujące się przy nabrzeżu.
Dostaniesz kilka łodzi podwodnych. Zniszcz nimi wszystkie statki, jakie Rosjanie trzymają w Workucie [5] . Nie napotkasz już oporu z ich strony.
0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer Red Alert 3: Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Porady i informacje dotyczące frakcji Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moce wsparcia Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Workuta - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Workuta - Opis przejścia Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Stalingrad - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Stalingrad - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Stalingrad - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Odessa - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Odessa - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Odessa - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Opis przejścia (cz.3) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Ocean Spokojny - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Ocean Spokojny - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Ocean Spokojny - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Santa Monica - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Santa Monica - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Santa Monica - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Opis przejścia (cz.3) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moskwa - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moskwa - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moskwa - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Opis przejścia (cz.3) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Japonia
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
PorTiLLo Pretorianin
Malutki blad - sowieci moga naprawiac swoje jednostki - wystarczy wybudowac dzwig. Lataja wokol niego male badziewia, ktore naprawiaja sowiecki pojazdy :-)
Pozdro :)
zanonimizowany6550 Senator
Przecież to nie poradnik, to książka!
Maxs Pretorianin
nieopisane jednostki :( a po co komu opis przejscia takiej prostej gierki
vfg cmvhmi Legionista
1-sza misja sowietów: jaki erem? Erem to ziemianka pustelnika obiekt, który trzeba bronić to Ermitraż, takie a la muzeum w Piotrogrodzie(czyli w w/w Leningradzie);)
vfg cmvhmi Legionista
Aha, forteca na wyspie w Leningradzie/forteca Czerdenki w kampanii aliantów to twierdza Pietropawłowska; twórcy gry to ciołki;)
vfg cmvhmi Legionista
Ej ile czasu zajęła wam ostatnia misja aliantów i podajcie poziom trudności;)
zanonimizowany755084 Generał
Jak wprowadzić szpiegów do tych generatorów? za każdym razem rozwalaja mnie wieżyczki.
http://www.youtube.com/watch?v=89RlHR8RSIg
majama Chorąży
Kupiłem tą grę właśnie i chciałem zagrać w komputerami na poziomie średnim z rozbiegu. Porządnie mi dokopali. Chyba lepiej najpierw przejść kampanię aby poznać jednostki i taktyki.
Sama gra jest całkiem dobra, ale wolałbym aby nie było super broni a tylko normalne jednostki.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
