Command & Conquer Red Alert 3: Stalingrad - Opis przejścia (cz.1) Japonia
Aktualizacja:
Opis przejścia
1. Stwórz bazę;
Zaczynasz mając MCV i 4 jednostki o nazwie Mecha Tengu. Wyślij je nieco do przodu, by wyeliminować Rosjan stojących na brzegach rzeczki.
Udaj się do wschodniej części planszy - tam będzie można założyć bazę [1] . Gdy zostaniesz zaatakowany przez radzieckie siły powietrzne, użyj specjalnej zdolności Mecha Tengu - przekształcania się w samolot. Jako samoloty, pojazdy te będą mogły pokonać rosyjskie Twinblade'y.

Gdy MCV dotrze na suchy ląd, rozłóż je.
2. Zniszcz wszystkie sowieckie pomniki;
Rozpocznij rozbudowę bazy. Postaw elektrownię, dwie rafinerie i koszary. Wyszkol 5 imperialnych wojowników (zwykli żołnierze z karabinami) i 5 Tankbusterów. Wyślij ich do zniszczenia pomnika [2] , który znajduje się na zachód od Twojej bazy. Nie zapomnij zebrać leżących obok skrzynek z pieniędzmi.

Zawróć piechotę do bazy i postaw fabrykę pojazdów (Mecha Bay). Od razu dokonaj jej ulepszenia i rozpocznij budowę czołgów typu Tsunami. Postaw również 1-2 wieżyczki ochronne.
Cały czas produkuj czołgi. Wyślij 10 z nich do północno-wschodniego rogu mapy [3] . Tam stoją jeszcze trzy pomniki. Zniszcz je i zbierz leżące w ich pobliżu skrzynki z gotówką.

Naciśnij również przycisk znajdujący się w lewym dolnym rogu ekranu. Uaktywnisz w ten sposób okno dodatkowych mocy, które możesz odblokowywać wraz z przyrostem doświadczenia bitewnego. Do tej pory powinieneś móc udostępnić sobie jedną taką moc. Wybierz żołnierzy Kamikadze (przycisk po lewej). Jeśli chcesz, możesz ich wykorzystywać do burzenia radzieckich pomników.
![Ostatnia partia pomników znajduje się w północno-zachodnim rogu mapy [4] - Stalingrad - Opis przejścia (cz.1) - Japonia - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/804/212428453.jpg)
Ostatnia partia pomników znajduje się w północno-zachodnim rogu mapy [4] . Wjedź tam czołgami, niszcząc absolutnie wszystko i raz na zawsze. Cały czas produkuj czołgi Tsunami.

0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer Red Alert 3: Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Porady i informacje dotyczące frakcji Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moce wsparcia Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Workuta - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Workuta - Opis przejścia Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Stalingrad - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Stalingrad - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Stalingrad - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Odessa - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Odessa - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Odessa - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Opis przejścia (cz.3) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Ocean Spokojny - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Ocean Spokojny - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Ocean Spokojny - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Santa Monica - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Santa Monica - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Santa Monica - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Opis przejścia (cz.3) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moskwa - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moskwa - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moskwa - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Opis przejścia (cz.3) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Japonia
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
PorTiLLo Pretorianin
Malutki blad - sowieci moga naprawiac swoje jednostki - wystarczy wybudowac dzwig. Lataja wokol niego male badziewia, ktore naprawiaja sowiecki pojazdy :-)
Pozdro :)
zanonimizowany6550 Senator
Przecież to nie poradnik, to książka!
Maxs Pretorianin
nieopisane jednostki :( a po co komu opis przejscia takiej prostej gierki
vfg cmvhmi Legionista
1-sza misja sowietów: jaki erem? Erem to ziemianka pustelnika obiekt, który trzeba bronić to Ermitraż, takie a la muzeum w Piotrogrodzie(czyli w w/w Leningradzie);)
vfg cmvhmi Legionista
Aha, forteca na wyspie w Leningradzie/forteca Czerdenki w kampanii aliantów to twierdza Pietropawłowska; twórcy gry to ciołki;)
vfg cmvhmi Legionista
Ej ile czasu zajęła wam ostatnia misja aliantów i podajcie poziom trudności;)
zanonimizowany755084 Generał
Jak wprowadzić szpiegów do tych generatorów? za każdym razem rozwalaja mnie wieżyczki.
http://www.youtube.com/watch?v=89RlHR8RSIg
majama Chorąży
Kupiłem tą grę właśnie i chciałem zagrać w komputerami na poziomie średnim z rozbiegu. Porządnie mi dokopali. Chyba lepiej najpierw przejść kampanię aby poznać jednostki i taktyki.
Sama gra jest całkiem dobra, ale wolałbym aby nie było super broni a tylko normalne jednostki.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
