Command & Conquer Red Alert 3: Ocean Spokojny - Opis przejścia (cz.2) Japonia
Aktualizacja:
3. Napraw rdzenie energii;
4. Doprowadź inżynierów do rdzeni energii w mniej niż 3 minuty;
Po wyeliminowaniu Aliantów atakujących rdzenie, każ swoim inżynierom wejść do tych konstrukcji. Jeśli każesz inżynierom wejść na platformę PRZED rozprawieniem się z Aliantami niszczącymi rdzenie, bez problemu zmieścisz się w trzech minutach.
2.2. Ochraniaj rdzenie energii;
Na fortecę wejdą kolejne jednostki Aliantów. Pokonaj je i czekaj na pojawienie się posiłków.
Przybędzie do Ciebie flota, którą walczyłeś na początku, a także MCV. Rozłóż je koło pozostałych budynków. To samo uczyń z pozostałymi pojazdami rozkładającymi się do postaci budynków.
![Pobuduj również parę rafinerii przy rudzie [3] znajdującej się w zachodniej części fortecy - Ocean Spokojny - Opis przejścia (cz.2) - Japonia - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/804/213482984.jpg)
Pobuduj również parę rafinerii przy rudzie [3] znajdującej się w zachodniej części fortecy.
Stwórz trochę dodatkowych Sea Wingów w stoczni [4] . Przydadzą się one do niszczenia statków, które wkrótce zaatakują fortecę.

Wyszkol w koszarach również kilkanaście dodatkowych Rocket Angels. One również przydadzą się w walce.
W miarę możliwości naprawiaj działa ustawione na fortecy.

Wyposaż się także w naloty Kamikadze. Wraz z postępami w misji możliwe do odblokowania stanie się ulepszenie marynarki (Navy Upgrade, druga pozycja w prawej kolumnie) - warto z tego skorzystać.
Twój sojusznik powinien zająć się obroną rdzeni [1] [2] . Sprawdzaj je od czasu do czasu. Jeśli zauważysz, że Alianci mają sporą szansę na zniszczenie konstrukcji, przysyłaj do obrony swoje jednostki latające. Do naprawy rdzeni potrzebni są inżynierowie. Dobrze jest trzymać kilku w pogotowiu.
5. Zniszcz siły szturmowe Aliantów.
Wróg wkrótce przyśle swoją flotę. Wykorzystaj swoje jednostki latające do ich zniszczenia. Ustaw okręty szogun w pobliżu stoczni przedstawionej na zdjęciu wyżej - dzięki temu będą one mogły ostrzeliwać Aliantów od czasu do czasu.
Atakuj pilotami Kamikadze duże skupiska budynków w alianckich bazach [5] [6] [7] . Przesuń wszystkie swoje siły latające i pływające w pobliże wrogiej bazy na południowym zachodzie. Pozwól szogunom ostrzelać budynki Aliantów z dużej odległości.

Zniszcz w ten sposób wszystkie budowle Aliantów tym regionie.
0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer Red Alert 3: Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Porady i informacje dotyczące frakcji Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moce wsparcia Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Workuta - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Workuta - Opis przejścia Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Stalingrad - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Stalingrad - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Stalingrad - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Odessa - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Odessa - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Odessa - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Opis przejścia (cz.3) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Ocean Spokojny - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Ocean Spokojny - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Ocean Spokojny - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Santa Monica - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Santa Monica - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Santa Monica - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Opis przejścia (cz.3) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moskwa - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moskwa - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moskwa - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Opis przejścia (cz.3) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Japonia
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
PorTiLLo Pretorianin
Malutki blad - sowieci moga naprawiac swoje jednostki - wystarczy wybudowac dzwig. Lataja wokol niego male badziewia, ktore naprawiaja sowiecki pojazdy :-)
Pozdro :)
zanonimizowany6550 Senator
Przecież to nie poradnik, to książka!
Maxs Pretorianin
nieopisane jednostki :( a po co komu opis przejscia takiej prostej gierki
vfg cmvhmi Legionista
1-sza misja sowietów: jaki erem? Erem to ziemianka pustelnika obiekt, który trzeba bronić to Ermitraż, takie a la muzeum w Piotrogrodzie(czyli w w/w Leningradzie);)
vfg cmvhmi Legionista
Aha, forteca na wyspie w Leningradzie/forteca Czerdenki w kampanii aliantów to twierdza Pietropawłowska; twórcy gry to ciołki;)
vfg cmvhmi Legionista
Ej ile czasu zajęła wam ostatnia misja aliantów i podajcie poziom trudności;)
zanonimizowany755084 Generał
Jak wprowadzić szpiegów do tych generatorów? za każdym razem rozwalaja mnie wieżyczki.
http://www.youtube.com/watch?v=89RlHR8RSIg
majama Chorąży
Kupiłem tą grę właśnie i chciałem zagrać w komputerami na poziomie średnim z rozbiegu. Porządnie mi dokopali. Chyba lepiej najpierw przejść kampanię aby poznać jednostki i taktyki.
Sama gra jest całkiem dobra, ale wolałbym aby nie było super broni a tylko normalne jednostki.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
