Command & Conquer Red Alert 3: Genewa - Opis przejścia (cz.3) Sowieci
Aktualizacja:
2. Zniszcz aliancki port zaopatrzeniowy;
W trakcie przejmowania banków na południowym wybrzeżu dotrzesz do portu zaopatrzeniowego Aliantów. Zniszcz stojący tam budynek [8] . Nic więcej nie trzeba robić.

3. Zniszcz aliancką bazę militarną;
Kolejnym celem jest baza militarna w południowo-wschodnim rogu mapy [9] . Odpowiednio duża liczba czołgów (i ewentualnie do tego Natasza) poradzi sobie z tym miejscem bez żadnego problemu. Po prostu skup się na ich produkcji i nieustannym dosyłaniu na pole bitwy nowych jednostek.

4. Zniszcz alianckie centrum dowodzenia;
5. Kwatera generała Krukowa musi przetrwać.
Po zniszczeniu obu alianckich baz, pole bitwy ulegnie powiększeniu, a do akcji wkroczy generał Krukow. Jego baza [10] znajduje się w południowo-wschodnim rogu mapy. Jednym z celów jest upewnienie się, że nie zostanie ona zniszczona. Tak się jednak składa, że zarówno sam Kurkow, jak i dowódca asystujący Ci w tej bitwie całkiem nieźle radzą sobie z Aliantami w tej misji, zatem nie trzeba się bać, że Krukow w pewnym momencie skapituluje.
I jeszcze jedno - Krukow będzie zajmował banki dla swoich własnych potrzeb, ograbiając Ciebie z pieniędzy. Musisz jakoś poradzić sobie bez nich.
Wyprodukuj kilka łodzi podwodnych Akula i rusz nimi na nawodne zabudowania wroga [11] (6-8 sztuk powinno wystarczyć). Wspieraj się przy tym spadającymi z kosmosu jednostkami wroga, które zostały tam wcześniej zassane - jest to świetna broń przeciwko wrogim elektrowniom.

Wróg będzie dosyłał lotniskowce za pośrednictwem Chronosfery. Nie są to jednak wymagający przeciwnicy. Zniszcz okrętami wszystkie budynki nawodne. Do zniszczenia pozostały jeszcze zabudowania lądowe [12] .

Może to być twardy orzech do zgryzienia, bowiem Alianci mają rozbudowane systemy ochronne. Na szczęście, do Twojej dyspozycji oddane zostały wyrzutnie rakiet V4. Stwórz kilka takich pojazdów w fabryce broni (i do tego jeszcze kilka lub kilkanaście czołgów) i ostrzelaj nimi wrogą bazę. Możesz też wykorzystać spadający z kosmosu sprzęt do zniszczenia elektrowni - te zaś są gęsto ustawione dokładnie w rogu mapy.
Zauważ też, że pośrodku wrogiej bazy pojawi się specyficzny znacznik. Możesz go użyć, by rozkazać swemu sojusznikowi ostrzelanie tego terenu rakietami z wyrzutni V4. Niezależnie od tego, czego użyjesz przeciwko wrogom, zrównanie alianckiej bazy z ziemią zakończy misję sukcesem.
0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer Red Alert 3: Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Porady i informacje dotyczące frakcji Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Moce wsparcia Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Opis przejścia (cz.3) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Krasna-45 - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Krasna-45 - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Krasna-45 - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Krasna-45 - Opis przejścia (cz.3) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Krasna-45 - Opis przejścia (cz.4) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Władywostok - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Władywostok - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Władywostok - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Władywostok - Opis przejścia (cz.3) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Genewa - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Genewa - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Genewa - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Genewa - Opis przejścia (cz.3) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Mykonos - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Mykonos - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Mykonos - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Baza lotnicza Von Esling - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Baza lotnicza Von Esling - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Baza lotnicza Von Esling - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Mapy Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Opis przejścia (cz.3) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Opis przejścia (cz.4) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Opis przejścia (cz.5) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Wyspa Wielkanocna - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Wyspa Wielkanocna - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Wyspa Wielkanocna - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nowy Jork - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nowy Jork - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nowy Jork - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Sowieci
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
PorTiLLo Pretorianin
Malutki blad - sowieci moga naprawiac swoje jednostki - wystarczy wybudowac dzwig. Lataja wokol niego male badziewia, ktore naprawiaja sowiecki pojazdy :-)
Pozdro :)
zanonimizowany6550 Senator
Przecież to nie poradnik, to książka!
Maxs Pretorianin
nieopisane jednostki :( a po co komu opis przejscia takiej prostej gierki
vfg cmvhmi Legionista
1-sza misja sowietów: jaki erem? Erem to ziemianka pustelnika obiekt, który trzeba bronić to Ermitraż, takie a la muzeum w Piotrogrodzie(czyli w w/w Leningradzie);)
vfg cmvhmi Legionista
Aha, forteca na wyspie w Leningradzie/forteca Czerdenki w kampanii aliantów to twierdza Pietropawłowska; twórcy gry to ciołki;)
vfg cmvhmi Legionista
Ej ile czasu zajęła wam ostatnia misja aliantów i podajcie poziom trudności;)
zanonimizowany755084 Generał
Jak wprowadzić szpiegów do tych generatorów? za każdym razem rozwalaja mnie wieżyczki.
http://www.youtube.com/watch?v=89RlHR8RSIg
majama Chorąży
Kupiłem tą grę właśnie i chciałem zagrać w komputerami na poziomie średnim z rozbiegu. Porządnie mi dokopali. Chyba lepiej najpierw przejść kampanię aby poznać jednostki i taktyki.
Sama gra jest całkiem dobra, ale wolałbym aby nie było super broni a tylko normalne jednostki.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
