Command & Conquer Red Alert 3: Baza lotnicza Von Esling - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
Aktualizacja:
3. Zniszcz bazę lotniczą Aliantów;
Wkrótce teren pola bitwy ulegnie powiększeniu, a do akcji wkroczą siły stacjonujące w Von Esling [5] . Jest to baza lotnicza, zatem spodziewaj się częstych nalotów. Po wyeliminowaniu Krukowa możesz sprzedać umocnienia na południu wyspy i wzmocnić te, co są na północy.
Co więcej, postaraj się nie dopuścić do sytuacji, w której Alianci zdołają odpalić swój zderzacz protonów (Proton Collider) [4] .

Wyślij na tę budowlę ze trzy Kirowy. Mając bazę Krukowa, wyprodukowanie tych wojsk nie powinno stanowić wielkiego problemu.

Jeśli nie zdołasz zniszczyć zderzacza zanim zostanie on użyty, Twoja baza mocno ucierpi. Nie powinno to jednak przesądzić o powodzeniu misji.

Gdy Kirowy zniszczą już ten zderzacz, skieruj je na zachód i zacznij nimi niszczyć bazę Aliantów [5] .

W tym samym czasie zorganizuj atak od strony morza. O sile Dreadnoughtów już zapewne wiesz aż nadto.

Mając Kirowy i Dreadnoughty praktycznie rządzisz na planszy. Zlikwiduj całą bazę wroga dowolnymi metodami. Możesz także przetestować nowe moce wsparcia. Do tej pory powinieneś już odblokować wiele z nich.

Pokonanie Aliantów zakończy tę misję.
0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer Red Alert 3: Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Porady i informacje dotyczące frakcji Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Moce wsparcia Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Opis przejścia (cz.3) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Krasna-45 - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Krasna-45 - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Krasna-45 - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Krasna-45 - Opis przejścia (cz.3) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Krasna-45 - Opis przejścia (cz.4) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Władywostok - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Władywostok - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Władywostok - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Władywostok - Opis przejścia (cz.3) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Genewa - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Genewa - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Genewa - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Genewa - Opis przejścia (cz.3) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Mykonos - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Mykonos - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Mykonos - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Baza lotnicza Von Esling - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Baza lotnicza Von Esling - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Baza lotnicza Von Esling - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Mapy Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Opis przejścia (cz.3) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Opis przejścia (cz.4) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Opis przejścia (cz.5) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Wyspa Wielkanocna - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Wyspa Wielkanocna - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Wyspa Wielkanocna - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nowy Jork - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nowy Jork - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nowy Jork - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Sowieci
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
PorTiLLo Pretorianin
Malutki blad - sowieci moga naprawiac swoje jednostki - wystarczy wybudowac dzwig. Lataja wokol niego male badziewia, ktore naprawiaja sowiecki pojazdy :-)
Pozdro :)
zanonimizowany6550 Senator
Przecież to nie poradnik, to książka!
Maxs Pretorianin
nieopisane jednostki :( a po co komu opis przejscia takiej prostej gierki
vfg cmvhmi Legionista
1-sza misja sowietów: jaki erem? Erem to ziemianka pustelnika obiekt, który trzeba bronić to Ermitraż, takie a la muzeum w Piotrogrodzie(czyli w w/w Leningradzie);)
vfg cmvhmi Legionista
Aha, forteca na wyspie w Leningradzie/forteca Czerdenki w kampanii aliantów to twierdza Pietropawłowska; twórcy gry to ciołki;)
vfg cmvhmi Legionista
Ej ile czasu zajęła wam ostatnia misja aliantów i podajcie poziom trudności;)
zanonimizowany755084 Generał
Jak wprowadzić szpiegów do tych generatorów? za każdym razem rozwalaja mnie wieżyczki.
http://www.youtube.com/watch?v=89RlHR8RSIg
majama Chorąży
Kupiłem tą grę właśnie i chciałem zagrać w komputerami na poziomie średnim z rozbiegu. Porządnie mi dokopali. Chyba lepiej najpierw przejść kampanię aby poznać jednostki i taktyki.
Sama gra jest całkiem dobra, ale wolałbym aby nie było super broni a tylko normalne jednostki.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
