Command & Conquer Red Alert 3: Moce wsparcia Japonia
Aktualizacja:
Moce wsparcia
Bez mocy wsparcia ciężko przechodzić kampanię Imperium. Wydając punkty na kolejne moce, staraj się w pierwszej kolejności odblokowywać sobie te, które zostały zaznaczone kolorami na obrazku poniżej.

Najważniejsze moce
Piloci Kamikadze (Final Squadron) - ABSOLUTNIE NIEZBĘDNA MOC! Kamikadze są rewelacyjną bronią przeciwko wszystkiemu, co znajduje się na lądzie lub na wodzie. Budynki, piechota, pojazdy - wszystko to jest świetnym celem dla samobójczych pilotów. Najlepiej używać Kamikadze w koordynacji z działaniami jednostek Rocket Angels. Każdy kolejny poziom broni oznacza zwiększenie liczby pilotów i powiększenie atakowanego obszaru. Kamikadze mają niestety jedną poważną wadę - nigdy nie wiadomo, gdzie dokładnie trafią samoloty. W praktyce oznacza to, że budynek lub jednostka znajdująca się w centrum atakowanego terytorium może nie odnieść poważniejszych obrażeń, w przeciwieństwie do obiektów znajdujących się np. na obrzeżach obszaru.
Ulepszone zasobniki rakietowe (Advanced Rocket Pods) - zwiększa szybkostrzelność wszystkich jednostek i pojazdów wykorzystujących rakiety. W poradniku bardzo często zalecam wykorzystywanie maszyn Striker-VX, a także piechoty Rocket Angels - oba te rodzaje wojsk posługują się rakietami niemal bez przerwy. By uczynić je jeszcze bardziej niszczycielskimi, ulepsz im zasobniki rakietowe.
Bomby zrzucane na balonach (Balloon Bombs) - bardzo ciekawa broń służąca do burzenia budynków. Bomby powoli opadają na ziemię i wybuchają, czyniąc całkiem spore szkody. Na 2. i 3. poziomie zaawansowania broń ta świetnie się sprawdza w niszczeniu twardych budowli, takich jak superbronie czy fabryki główne. Wadą tej mocy jest to, że opadające powoli bomby mogą zostać zestrzelone nim spadną na ziemię. Staraj się wybierać dla nich takie cele, które nie mają zagwarantowanej zbyt dobrej ochrony przeciwlotniczej.
Zostało jeszcze 56% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer Red Alert 3: Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Porady i informacje dotyczące frakcji Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moce wsparcia Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Workuta - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Workuta - Opis przejścia Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Stalingrad - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Stalingrad - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Stalingrad - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Odessa - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Odessa - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Odessa - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Opis przejścia (cz.3) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Ocean Spokojny - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Ocean Spokojny - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Ocean Spokojny - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Santa Monica - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Santa Monica - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Santa Monica - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Opis przejścia (cz.3) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moskwa - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moskwa - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moskwa - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Opis przejścia (cz.3) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Japonia
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Kupiłem tą grę właśnie i chciałem zagrać w komputerami na poziomie średnim z rozbiegu. Porządnie mi dokopali. Chyba lepiej najpierw przejść kampanię aby poznać jednostki i taktyki.
Sama gra jest całkiem dobra, ale wolałbym aby nie było super broni a tylko normalne jednostki.
Jak wprowadzić szpiegów do tych generatorów? za każdym razem rozwalaja mnie wieżyczki.
http://www.youtube.com/watch?v=89RlHR8RSIg
Ej ile czasu zajęła wam ostatnia misja aliantów i podajcie poziom trudności;)
Aha, forteca na wyspie w Leningradzie/forteca Czerdenki w kampanii aliantów to twierdza Pietropawłowska; twórcy gry to ciołki;)
1-sza misja sowietów: jaki erem? Erem to ziemianka pustelnika obiekt, który trzeba bronić to Ermitraż, takie a la muzeum w Piotrogrodzie(czyli w w/w Leningradzie);)
nieopisane jednostki :( a po co komu opis przejscia takiej prostej gierki
Przecież to nie poradnik, to książka!
Malutki blad - sowieci moga naprawiac swoje jednostki - wystarczy wybudowac dzwig. Lataja wokol niego male badziewia, ktore naprawiaja sowiecki pojazdy :-)
Pozdro :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
