Command & Conquer Red Alert 3: Heidelberg - Opis przejścia (cz.1) Alianci
Aktualizacja:
Opis przejścia
1. Eskortuj MCV;
Misja zaczyna się na rzece. By dostać się na ląd, musisz zlikwidować ochronę w postaci sowieckich śmigłowców [1] - Twinblade'ów. Pojazdy typu Hydrofoil, które dostałeś na tę misję, spokojnie poradzą sobie z maszynami latającymi.

Twoje MCV wjedzie na ląd i rozłoży się w najdogodniejszym miejscu. Ty natomiast każ Hydrofoilom płynąć dalej rzeką, do kolejnej plaży [2] , pilnowanej przez dwie Tesle.
Twoje pojazdy mają ciekawą specjalną umiejętność - mogą blokować zdolność przeciwnika do strzelania. Użyj tej zdolności na Teslach, a następnie każ sojusznikowi zaatakować te struktury.

2. Zniszcz 4 super-reaktory;
Rozbuduj swoją bazę [3] o parę elektrowni, dwie rafinerie, koszary, fabrykę pojazdów i aż trzy lądowiska dla bombowców. Stwórz także system obrony w postaci 3-4 wieżyczek (na wyższych poziomach trudności nawet 5). Nie wprowadzaj do nich żadnych żołnierzy.

Z dodatkowych mocy wsparcia wybierz ulepszenie lotnictwa (Advanced Aeronautics). Dzięki niemu Twoje bombowce będą twardsze i będą przewoziły więcej bomb.
Rozpocznij budowę bombowców. Przeprowadzaj ataki na super-reaktory Sowietów. Zauważ, że w Twojej okolicy są trzy takie budowle. Jeśli Twój sojusznik nie zdoła zniszczyć ani jednego reaktora, musisz go wyręczyć podsyłając mu trochę własnych wojsk.

Po zniszczeniu reaktorów przeciwnik sprzeda część swoich systemów obronnych.
0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer Red Alert 3: Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Porady i informacje dotyczące frakcji Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Moce wsparcia Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Brighton - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Brighton - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Brighton - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Brighton - Opis przejścia (cz.3) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Cannes - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Cannes - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Cannes - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Heidelberg - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Heidelberg - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Heidelberg - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Gibraltar - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Gibraltar - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Gibraltar - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Gibraltar - Opis przejścia (cz.3) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Morze Północne - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Morze Północne - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Morze Północne - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Morze Północne - Opis przejścia (cz.3) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Rushmore - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Rushmore - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Rushmore - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nabrzeże w Tokio - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nabrzeże w Tokio - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nabrzeże w Tokio - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Hawana - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Hawana - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Hawana - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Alianci
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
PorTiLLo Pretorianin
Malutki blad - sowieci moga naprawiac swoje jednostki - wystarczy wybudowac dzwig. Lataja wokol niego male badziewia, ktore naprawiaja sowiecki pojazdy :-)
Pozdro :)
zanonimizowany6550 Senator
Przecież to nie poradnik, to książka!
Maxs Pretorianin
nieopisane jednostki :( a po co komu opis przejscia takiej prostej gierki
vfg cmvhmi Legionista
1-sza misja sowietów: jaki erem? Erem to ziemianka pustelnika obiekt, który trzeba bronić to Ermitraż, takie a la muzeum w Piotrogrodzie(czyli w w/w Leningradzie);)
vfg cmvhmi Legionista
Aha, forteca na wyspie w Leningradzie/forteca Czerdenki w kampanii aliantów to twierdza Pietropawłowska; twórcy gry to ciołki;)
vfg cmvhmi Legionista
Ej ile czasu zajęła wam ostatnia misja aliantów i podajcie poziom trudności;)
zanonimizowany755084 Generał
Jak wprowadzić szpiegów do tych generatorów? za każdym razem rozwalaja mnie wieżyczki.
http://www.youtube.com/watch?v=89RlHR8RSIg
majama Chorąży
Kupiłem tą grę właśnie i chciałem zagrać w komputerami na poziomie średnim z rozbiegu. Porządnie mi dokopali. Chyba lepiej najpierw przejść kampanię aby poznać jednostki i taktyki.
Sama gra jest całkiem dobra, ale wolałbym aby nie było super broni a tylko normalne jednostki.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
