Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
Aktualizacja:
Opis przejścia
1.1. Zamorduj cesarza;
To będzie długa misja, i na dodatek zaczyna się wyjątkowo nieciekawie. Do dyspozycji masz tylko niedźwiedzia i jednego rekruta. Choć na mapie nr 1 powyżej droga do cesarza jest zaznaczona czerwoną linią łamaną, poniżej znajdziesz również tekstowe, dokładniejsze objaśnienie.
Wyślij swoje jednostki w pobliże schodów znajdujących się na południowy wschód od miejsca startu.

Za dużo tu wojsk. Ruszaj na południowy zachód, wzdłuż ogrodów. Trzymaj się cały czas przy murze!

Dotrzesz do kolejnych schodów. Poczekaj, aż żołnierze pilnujący tego miejsca pójdą sobie. Gdy teren będzie czysty, zejdź schodami na dół.

Cesarz siedzi w swoim ogrodzie. Ten zaś otoczony jest wysokim murem. Ruszaj wzdłuż niego.

W pewnym momencie dostaniesz informację o tym, że niezbędne będzie odwrócenie uwagi strażników cesarza.
0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer Red Alert 3: Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Porady i informacje dotyczące frakcji Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Moce wsparcia Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Opis przejścia (cz.3) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Krasna-45 - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Krasna-45 - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Krasna-45 - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Krasna-45 - Opis przejścia (cz.3) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Krasna-45 - Opis przejścia (cz.4) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Władywostok - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Władywostok - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Władywostok - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Władywostok - Opis przejścia (cz.3) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Genewa - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Genewa - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Genewa - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Genewa - Opis przejścia (cz.3) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Mykonos - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Mykonos - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Mykonos - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Baza lotnicza Von Esling - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Baza lotnicza Von Esling - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Baza lotnicza Von Esling - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Mapy Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Opis przejścia (cz.3) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Opis przejścia (cz.4) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Opis przejścia (cz.5) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Wyspa Wielkanocna - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Wyspa Wielkanocna - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Wyspa Wielkanocna - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nowy Jork - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nowy Jork - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nowy Jork - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Sowieci
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
PorTiLLo Pretorianin
Malutki blad - sowieci moga naprawiac swoje jednostki - wystarczy wybudowac dzwig. Lataja wokol niego male badziewia, ktore naprawiaja sowiecki pojazdy :-)
Pozdro :)
zanonimizowany6550 Senator
Przecież to nie poradnik, to książka!
Maxs Pretorianin
nieopisane jednostki :( a po co komu opis przejscia takiej prostej gierki
vfg cmvhmi Legionista
1-sza misja sowietów: jaki erem? Erem to ziemianka pustelnika obiekt, który trzeba bronić to Ermitraż, takie a la muzeum w Piotrogrodzie(czyli w w/w Leningradzie);)
vfg cmvhmi Legionista
Aha, forteca na wyspie w Leningradzie/forteca Czerdenki w kampanii aliantów to twierdza Pietropawłowska; twórcy gry to ciołki;)
vfg cmvhmi Legionista
Ej ile czasu zajęła wam ostatnia misja aliantów i podajcie poziom trudności;)
zanonimizowany755084 Generał
Jak wprowadzić szpiegów do tych generatorów? za każdym razem rozwalaja mnie wieżyczki.
http://www.youtube.com/watch?v=89RlHR8RSIg
majama Chorąży
Kupiłem tą grę właśnie i chciałem zagrać w komputerami na poziomie średnim z rozbiegu. Porządnie mi dokopali. Chyba lepiej najpierw przejść kampanię aby poznać jednostki i taktyki.
Sama gra jest całkiem dobra, ale wolałbym aby nie było super broni a tylko normalne jednostki.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
