Moce wsparcia | Sowieci
Aktualizacja:
Moce wsparcia
Bez mocy wsparcia ciężko przechodzić kampanię Sowietów. Wydając punkty na kolejne moce, staraj się w pierwszej kolejności odblokowywać sobie te, które zostały zaznaczone kolorami na obrazku poniżej.

Najważniejsze moce
Satelita magnetyczny (Magnetic Satellite) - po wyznaczeniu miejsca użycia tej mocy, pojawia się promień zasysający wrogie pojazdy, okręty, samoloty i helikoptery. Nie działa na budynki ani piechotę. Z każdym kolejnym stopniem zaawansowania, czas zasysania się wydłuża. Promień po ulokowaniu na planszy można przesuwać, zagarniając w kosmos jednostki stojące w pobliżu lub starające się uciec przed promieniem.
Zrzut orbitalny (Orbital Drop) - atak obszarowy, polega na zrzuceniu w wybrane miejsce kosmicznego satelity. Każdy kolejny stopień zaawansowania broni zwiększa jej siłę rażenia. Co więcej, można zwiększać liczbę spadających na ziemię obiektów poprzez uprzednie zasysanie do kosmosu wrogich jednostek (za pomocą mocy Magnetic Satellite)!
Dodatek pieniężny (Cash Bounty) - dzięki tej mocy można zapewnić sobie dodatkowe, aczkolwiek skromne, wpływy do skarbca. Po oznaczeniu nią kilku jednostek lub budynków wroga, musisz szybko je zniszczyć, by dostać trochę pieniędzy. Zawsze wybieraj te cele, o których wiesz, że zdołasz je za chwilę zniszczyć.
Produkcja masowa (Mass Production) - co tu dużo mówić: zmniejsza koszt produkcji wszystkich jednostek o 25%.
Pozostałe moce
1. Skażenie jednostki (Toxic Corrosion) - mało przydatny bajer. Dzięki tej mocy można zaopatrzyć jednostkę w zbiornik z toksynami. Gdy jednostka (wóz lub łódź) ze zbiornikiem się porusza, zostawia ona za sobą trującą substancję, która jest zabójcza dla piechoty, pojazdów i łodzi. Gdy jednostka ze zbiornikiem zostaje zniszczona, toksyny zostają rozpylone w promieniu kilku metrów od miejsca wybuchu. Moc wyjątkowo niepraktyczna.
2. Autonaprawa (Grinder Treads) - sowieckich jednostek lądowych nie da się naprawiać, ale można za to wspomóc je autonaprawą. Polega ona na tym, że każda duża jednostka (czołg Hammer, Apocalypse) uzupełni sobie pasek energii jeśli przejedzie po innej jednostce. Ponieważ jednak większość wrogich pojazdów likwiduje się za pomocą marynarki lub lotnictwa (w ostateczności używając działa czołgowego), rzadko nadarza się możliwość rozjechania jakiegoś przeciwnika.
3. Skażenie terenu (Desolator Airstrike) - całkiem niezła broń, ale - w odróżnieniu od zrzutu sprzętu z kosmosu - działa sprawnie tylko przeciwko jednostkom, zwłaszcza piechocie. Polega na zrzuceniu toksyn na wybrany obszar. Im wyższy poziom tej broni, tym większy teren można skazić i tym dłużej chemikalia utrzymują się na planszy.
4. Magnetyzm (Magnetic Singularity) - moc działa obszarowo. Po jej użyciu, wszystkie jednostki znajdujące się na wybranym terytorium zaczynają się zbliżać do siebie, zbijając w jedną masę. Moc do zastosowania wyłącznie w połączeniu z atakami z powietrza lub zrzutem sprzętu z kosmosu. Ta moc wymaga wyjątkowego zaangażowania w przeprowadzenie ataku: trzeba znaleźć odpowiednią grupę jednostek, następnie użyć mocy, a potem rozpocząć uderzenie. Zdecydowanie prościej jest skazić teren chemikaliami, zassać przeciwników w kosmos lub zasypać satelitami.
5. Niespodzianki jednostek Terror Drone (Terror Drone Surprise) - mało praktyczna moc. Polega ona na tym, że od czasu do czasu ze zniszczonych w walce pojazdów wyskakują roboty Terror Drone. Ponieważ jednak najwygodniej jest korzystać z marynarki lub lotnictwa, opisywana tu moc drastycznie traci na wartości. Co więcej, jest ona dostępna dopiero pod koniec gry ,a jej odblokowanie wymaga wydania mnóstwa punktów.
0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Sowieci
- Porady i informacje dotyczące frakcji | Sowieci
- Moce wsparcia | Sowieci
- Leningrad - Mapa | Sowieci
- Leningrad - Opis przejścia (cz.1) | Sowieci
- Leningrad - Opis przejścia (cz.2) | Sowieci
- Leningrad - Opis przejścia (cz.3) | Sowieci
- Krasna-45 - Mapa | Sowieci
- Krasna-45 - Opis przejścia (cz.1) | Sowieci
- Krasna-45 - Opis przejścia (cz.2) | Sowieci
- Krasna-45 - Opis przejścia (cz.3) | Sowieci
- Krasna-45 - Opis przejścia (cz.4) | Sowieci
- Władywostok - Mapa | Sowieci
- Władywostok - Opis przejścia (cz.1) | Sowieci
- Władywostok - Opis przejścia (cz.2) | Sowieci
- Władywostok - Opis przejścia (cz.3) | Sowieci
- Genewa - Mapa | Sowieci
- Genewa - Opis przejścia (cz.1) | Sowieci
- Genewa - Opis przejścia (cz.2) | Sowieci
- Genewa - Opis przejścia (cz.3) | Sowieci
- Mykonos - Mapa | Sowieci
- Mykonos - Opis przejścia (cz.1) | Sowieci
- Mykonos - Opis przejścia (cz.2) | Sowieci
- Baza lotnicza Von Esling - Mapa | Sowieci
- Baza lotnicza Von Esling - Opis przejścia (cz.1) | Sowieci
- Baza lotnicza Von Esling - Opis przejścia (cz.2) | Sowieci
- Góra Fuji - Mapy | Sowieci
- Góra Fuji - Opis przejścia (cz.1) | Sowieci
- Góra Fuji - Opis przejścia (cz.2) | Sowieci
- Góra Fuji - Opis przejścia (cz.3) | Sowieci
- Góra Fuji - Opis przejścia (cz.4) | Sowieci
- Góra Fuji - Opis przejścia (cz.5) | Sowieci
- Wyspa Wielkanocna - Mapa | Sowieci
- Wyspa Wielkanocna - Opis przejścia (cz.1) | Sowieci
- Wyspa Wielkanocna - Opis przejścia (cz.2) | Sowieci
- Nowy Jork - Mapa | Sowieci
- Nowy Jork - Opis przejścia (cz.1) | Sowieci
- Nowy Jork - Opis przejścia (cz.2) | Sowieci
- Sowieci
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
vfg cmvhmi Legionista
1-sza misja sowietów: jaki erem? Erem to ziemianka pustelnika obiekt, który trzeba bronić to Ermitraż, takie a la muzeum w Piotrogrodzie(czyli w w/w Leningradzie);)
vfg cmvhmi Legionista
Aha, forteca na wyspie w Leningradzie/forteca Czerdenki w kampanii aliantów to twierdza Pietropawłowska; twórcy gry to ciołki;)
vfg cmvhmi Legionista
Ej ile czasu zajęła wam ostatnia misja aliantów i podajcie poziom trudności;)
zanonimizowany755084 Generał
Jak wprowadzić szpiegów do tych generatorów? za każdym razem rozwalaja mnie wieżyczki.
http://www.youtube.com/watch?v=89RlHR8RSIg
majama Chorąży
Kupiłem tą grę właśnie i chciałem zagrać w komputerami na poziomie średnim z rozbiegu. Porządnie mi dokopali. Chyba lepiej najpierw przejść kampanię aby poznać jednostki i taktyki.
Sama gra jest całkiem dobra, ale wolałbym aby nie było super broni a tylko normalne jednostki.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
