Command & Conquer Red Alert 3: Brighton - Opis przejścia (cz.3) Alianci
Aktualizacja:
7. Odeprzyj atak rosyjskiej marynarki;
Masz niecałe dwie minuty na to, aby naprawić działa nabrzeżne (cel 5) i wyszkolić dodatkowe wojska (cel 6). Wkrótce zjawi się tutaj rosyjska marynarka wojenna. Mając działa i Javelinów bez problemu poradzisz sobie z pojazdami.
Trzymaj również w pogotowiu paru Peacekeeperów - Sowieci zaatakują plażę piechotą, a ani działa, ani żołnierze z wyrzutniami sobie z nimi nie poradzą.

Sowieci będą atakować dwa razy. Odparcie ich ataków to nie jest trudne zadanie.
8. Zbuduj fabrykę broni (Amor Facility);
Do Twojej dyspozycji oddana zostanie fabryka pojazdów. Zbuduj ją w swojej bazie.
9. Zbuduj 5 pojazdów typu Multigunner IFV;
Multigunnery wyposażone są standardowo w wyrzutnię rakiet przeciwpancernych i przeciwlotniczych. Można jednak modyfikować ich uzbrojenie poprzez obsadzanie ich różnymi jednostkami. Przykładowo, Multigunner po obsadzeniu Peacekeeperem (uzbrojonym w strzelbę) zmienia swoją broń z wyrzutni rakiet na działo przeciwpiechotne. Takie połączenie będzie najlepsze w tej części misji, zatem jeśli nie masz Peacekeeperów, wyszkol paru i wprowadź ich do pojazdów.
Stwórz 5 takich pojazdów i wyślij je na plażę, w pobliże dział.

10. Wyeliminuj pozostałych Sowietów.
Wróg będzie atakował raz jeszcze. Mając wozy IFV bez problemu go pokonasz.
W międzyczasie przetestuj działanie pierwszej mocy (tzw. Cryoshot) wsparcia dostępnej w kampanii alianckiej. Uaktywnisz ją sobie klikając jedyną aktywną ikonę w tabelce aktywowanej przyciskiem w lewym dolnym rogu ekranu.

Dopiero, gdy zjawią się sterowce Kirowa, każ żołnierzom wyjść z pojazdów Multigunner IFV. Każ tym maszynom ostrzelać sterowce.

Zaatakują Cię również radzieckie krążowniki - Dreadnoughty. Nimi się jednak nie przejmuj - zajmie się nimi wsparcie z powietrza.
0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer Red Alert 3: Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Porady i informacje dotyczące frakcji Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Moce wsparcia Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Brighton - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Brighton - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Brighton - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Brighton - Opis przejścia (cz.3) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Cannes - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Cannes - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Cannes - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Heidelberg - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Heidelberg - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Heidelberg - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Gibraltar - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Gibraltar - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Gibraltar - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Gibraltar - Opis przejścia (cz.3) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Morze Północne - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Morze Północne - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Morze Północne - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Morze Północne - Opis przejścia (cz.3) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Rushmore - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Rushmore - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Rushmore - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nabrzeże w Tokio - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nabrzeże w Tokio - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nabrzeże w Tokio - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Hawana - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Hawana - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Hawana - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Alianci
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
PorTiLLo Pretorianin
Malutki blad - sowieci moga naprawiac swoje jednostki - wystarczy wybudowac dzwig. Lataja wokol niego male badziewia, ktore naprawiaja sowiecki pojazdy :-)
Pozdro :)
zanonimizowany6550 Senator
Przecież to nie poradnik, to książka!
Maxs Pretorianin
nieopisane jednostki :( a po co komu opis przejscia takiej prostej gierki
vfg cmvhmi Legionista
1-sza misja sowietów: jaki erem? Erem to ziemianka pustelnika obiekt, który trzeba bronić to Ermitraż, takie a la muzeum w Piotrogrodzie(czyli w w/w Leningradzie);)
vfg cmvhmi Legionista
Aha, forteca na wyspie w Leningradzie/forteca Czerdenki w kampanii aliantów to twierdza Pietropawłowska; twórcy gry to ciołki;)
vfg cmvhmi Legionista
Ej ile czasu zajęła wam ostatnia misja aliantów i podajcie poziom trudności;)
zanonimizowany755084 Generał
Jak wprowadzić szpiegów do tych generatorów? za każdym razem rozwalaja mnie wieżyczki.
http://www.youtube.com/watch?v=89RlHR8RSIg
majama Chorąży
Kupiłem tą grę właśnie i chciałem zagrać w komputerami na poziomie średnim z rozbiegu. Porządnie mi dokopali. Chyba lepiej najpierw przejść kampanię aby poznać jednostki i taktyki.
Sama gra jest całkiem dobra, ale wolałbym aby nie było super broni a tylko normalne jednostki.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
