Command & Conquer Red Alert 3: Gibraltar - Opis przejścia (cz.2) Alianci
Aktualizacja:
3. Odzyskaj niszczyciele;
Zacznij rozbudowę swojej bazy [3] . Potrzebne Ci będą lotniska (a na nich bombowce) i dobry system obronny. Na samym początku przygotuj się na atak piechoty od północy - postaw tam 2 wieżyczki z Peacekeeperami wewnątrz, a także dwie puste, nieco na zachodzie bazy.
![W japońskiej bazie na zachodzie znajdują się alianckie niszczyciele [4] - Gibraltar - Opis przejścia (cz.2) - Alianci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/804/211056093.jpg)
W japońskiej bazie na zachodzie znajdują się alianckie niszczyciele [4] . By je odzyskać, musisz zniszczyć ich ochronę. Zrób to z użyciem bombowców (ulepszonych mocą wsparcia Advanced Aeronautics)

W momencie, gdy odzyskasz swoje statki, każ im natychmiast płynąć do swojej bazy.
4. Utwórz bazę na południowym zachodzie;
W południowo-zachodnim rogu mapy znajduje się dodatkowe złoże rudy [5] . Jest ono pilnowane przez japońskie roboty. Zniszcz je bombowcami.

Następnie wyślij tam jednego Prospektora (pojazd do zbierania rudy). Tam za jego pomocą utwórz posterunek. Jeśli chcesz eksploatować tamtejsze złoże, musisz zadbać o dość dobrą obronę. Osobiście uważam, że ta ruda nie jest warta zachodu, tym bardziej że za samo stworzenie posterunku przewidziany jest spory bonus pieniężny.
0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer Red Alert 3: Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Porady i informacje dotyczące frakcji Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Moce wsparcia Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Brighton - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Brighton - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Brighton - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Brighton - Opis przejścia (cz.3) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Cannes - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Cannes - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Cannes - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Heidelberg - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Heidelberg - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Heidelberg - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Gibraltar - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Gibraltar - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Gibraltar - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Gibraltar - Opis przejścia (cz.3) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Morze Północne - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Morze Północne - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Morze Północne - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Morze Północne - Opis przejścia (cz.3) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Rushmore - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Rushmore - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Rushmore - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nabrzeże w Tokio - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nabrzeże w Tokio - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nabrzeże w Tokio - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Hawana - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Hawana - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Hawana - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Mapa Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Opis przejścia (cz.1) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Opis przejścia (cz.2) Alianci
- Command & Conquer Red Alert 3: Alianci
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
PorTiLLo Pretorianin
Malutki blad - sowieci moga naprawiac swoje jednostki - wystarczy wybudowac dzwig. Lataja wokol niego male badziewia, ktore naprawiaja sowiecki pojazdy :-)
Pozdro :)
zanonimizowany6550 Senator
Przecież to nie poradnik, to książka!
Maxs Pretorianin
nieopisane jednostki :( a po co komu opis przejscia takiej prostej gierki
vfg cmvhmi Legionista
1-sza misja sowietów: jaki erem? Erem to ziemianka pustelnika obiekt, który trzeba bronić to Ermitraż, takie a la muzeum w Piotrogrodzie(czyli w w/w Leningradzie);)
vfg cmvhmi Legionista
Aha, forteca na wyspie w Leningradzie/forteca Czerdenki w kampanii aliantów to twierdza Pietropawłowska; twórcy gry to ciołki;)
vfg cmvhmi Legionista
Ej ile czasu zajęła wam ostatnia misja aliantów i podajcie poziom trudności;)
zanonimizowany755084 Generał
Jak wprowadzić szpiegów do tych generatorów? za każdym razem rozwalaja mnie wieżyczki.
http://www.youtube.com/watch?v=89RlHR8RSIg
majama Chorąży
Kupiłem tą grę właśnie i chciałem zagrać w komputerami na poziomie średnim z rozbiegu. Porządnie mi dokopali. Chyba lepiej najpierw przejść kampanię aby poznać jednostki i taktyki.
Sama gra jest całkiem dobra, ale wolałbym aby nie było super broni a tylko normalne jednostki.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
