Command & Conquer Red Alert 3: Władywostok - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
Aktualizacja:
Opis przejścia
1. Oczyść wyspę z wrogich sił;
Misję zaczynasz z trzema pojazdami typu Bullfrog. Po zniszczeniu pierwszych pojazdów latających, każ Bullfrogom wystrzelić piechociarzy na pobliski ląd [1] .

Zhana, dowódca asystujący Ci w tej misji, uczyni to samo. Wykorzystaj swoją piechotę do wyeliminowania kilku pobliskich wrogich jednostek. Jak najszybciej wjedź na wyspę Bullfrogami. Ich zdolność do zwalczania obiektów latających bardzo się przyda, i to już za chwilkę.
Zniszcz również stojące w pobliżu elektrownie - bez nich wieżyczki przeciwnika nie będą funkcjonować. Je również zburz. W międzyczasie mogą Cię zaatakować wrogie pojazdy latające. Twoje Bullfrogi powinny dać im radę.

Po zniszczeniu wieżyczek wykończ pozostałe siły wroga w tym rejonie - wszystkie budynki, cała piechota, itd. Wkrótce dostaniesz do pomocy łodzie zdolne do poruszania się zarówno po wodzie, jak i po lądzie - tzw. Stingraye. Użyj ich do oczyszczenia wyspy z niedobitków.

2. Zbuduj koszary i fabrykę wodną;
Po zabezpieczeniu wyspy dostaniesz MCV. Rozłóż je gdzieś na wyspie lub w jej pobliżu (ja ustawiłem swoje przy południowej plaży, rzuć okiem na obrazek poniżej). Następnie zbuduj elektrownię, rafinerię rudy (nie ma znaczenia, ile ich zbudujesz. Jeśli nie zarezerwujesz sobie jakiegoś magazynu rudy, zrobi to Twój sojusznik, a wpływami i tak dzielicie się po połowie), następnie koszary i fabrykę wodną (tzw. Naval Yard).

3. Stwórz system ochrony bazy;
Ten cel bonusowy zaliczysz, jeśli postawisz działko do obrony naziemnej (Sentry Gun) i działo przeciwlotnicze (Flak Cannon).
0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer Red Alert 3: Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Porady i informacje dotyczące frakcji Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Moce wsparcia Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Leningrad - Opis przejścia (cz.3) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Krasna-45 - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Krasna-45 - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Krasna-45 - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Krasna-45 - Opis przejścia (cz.3) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Krasna-45 - Opis przejścia (cz.4) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Władywostok - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Władywostok - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Władywostok - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Władywostok - Opis przejścia (cz.3) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Genewa - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Genewa - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Genewa - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Genewa - Opis przejścia (cz.3) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Mykonos - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Mykonos - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Mykonos - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Baza lotnicza Von Esling - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Baza lotnicza Von Esling - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Baza lotnicza Von Esling - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Mapy Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Opis przejścia (cz.3) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Opis przejścia (cz.4) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Góra Fuji - Opis przejścia (cz.5) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Wyspa Wielkanocna - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Wyspa Wielkanocna - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Wyspa Wielkanocna - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nowy Jork - Mapa Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nowy Jork - Opis przejścia (cz.1) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Nowy Jork - Opis przejścia (cz.2) Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 3: Sowieci
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
PorTiLLo Pretorianin
Malutki blad - sowieci moga naprawiac swoje jednostki - wystarczy wybudowac dzwig. Lataja wokol niego male badziewia, ktore naprawiaja sowiecki pojazdy :-)
Pozdro :)
zanonimizowany6550 Senator
Przecież to nie poradnik, to książka!
Maxs Pretorianin
nieopisane jednostki :( a po co komu opis przejscia takiej prostej gierki
vfg cmvhmi Legionista
1-sza misja sowietów: jaki erem? Erem to ziemianka pustelnika obiekt, który trzeba bronić to Ermitraż, takie a la muzeum w Piotrogrodzie(czyli w w/w Leningradzie);)
vfg cmvhmi Legionista
Aha, forteca na wyspie w Leningradzie/forteca Czerdenki w kampanii aliantów to twierdza Pietropawłowska; twórcy gry to ciołki;)
vfg cmvhmi Legionista
Ej ile czasu zajęła wam ostatnia misja aliantów i podajcie poziom trudności;)
zanonimizowany755084 Generał
Jak wprowadzić szpiegów do tych generatorów? za każdym razem rozwalaja mnie wieżyczki.
http://www.youtube.com/watch?v=89RlHR8RSIg
majama Chorąży
Kupiłem tą grę właśnie i chciałem zagrać w komputerami na poziomie średnim z rozbiegu. Porządnie mi dokopali. Chyba lepiej najpierw przejść kampanię aby poznać jednostki i taktyki.
Sama gra jest całkiem dobra, ale wolałbym aby nie było super broni a tylko normalne jednostki.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
