Command & Conquer Red Alert 3: Porady i informacje dotyczące frakcji Japonia
Aktualizacja:
Porady i informacje dotyczące frakcji
- Kampania japońska wydaje się być najtrudniejszą ze wszystkich. Składa się na nią kilka misji, których poziom trudności jest zdecydowanie wyższy w stosunku do pozostałych zadań, w tym również i tych składających się na inne kampanie;
- Japończycy stawiają budowle w dość niewygodny sposób. Tworzą oni pojazdy, które potem można rozłożyć do postaci budynków, podobnie jak to wygląda w przypadku MCV. Z jednej strony, takie rozwiązanie pozwala błyskawicznie wznosić bazy w dowolnym miejscu na mapie. Z drugiej jednak, wznoszenie głównego obozu trwa nieco czasu (wozy muszą dojechać do miejsca budowy) i wymaga ciągłego doglądania pojazdów;
- Dostęp do lepszych jednostek japończycy uzyskują poprzez ulepszanie pojedynczych struktur. Jeśli gracz ma ochotę produkować najlepszą dostępną artylerię samobieżną, musi wybrać jedną ze swoich fabryk pojazdów, a następnie zakupić ulepszenie. Ulepszenie jest dwupoziomowe, każdy z poziomów kosztuje $750;
- Japończycy nie używają lotnisk. Wszystkie ich jednostki latające są produkowane albo w koszarach, albo w fabrykach pojazdów, albo w stoczniach. Takie jednostki jak Strikery-VX, Mecha Tengu, czy łodzie Sea Wings, są w stanie transformować się w maszyny powietrzne;
- Japonia nie posiada zbyt dobrego arsenału lądowego. Z wartych uwagi jednostek warto wymienić w zasadzie tylko roboty King Oni, będące odpowiednikami czołgów Apocalypse u Sowietów i Mirage u Aliantów. Zapewniają potężną siłę ognia i są nieźle opancerzone, ale muszą być chronione przed atakami z powietrza... no i nie są amfibijne;
- Japońska flota jest całkiem niezła, a swoimi typami jednostek do bólu przypomina flotę aliancką. Są tutaj okręty typu Szogun, wyposażone w działa dalekiego zasięgu, krążowniki Naginata i łodzie podwodne Yari służące do walki z innymi okrętami, a także łodzie Sea Wings sprawdzające się nieźle jako ochrona przeciwlotnicza. Niestety, w kampanii Imperium rzadko trafia się okazja do pełnego wykorzystania potęgi japońskiej marynarki wojennej;
- Rocket Angels to piechota wyposażona w odrzutowe plecaki i zasobniki rakietowe. Muszę przyznać, że jest to jedna z najlepszych jednostek w całej grze. Kosztuje tylko $900 za jednostkę i sprawdza się wprost rewelacyjnie przy niszczeniu absolutnie wszystkiego (flota, lotnictwo, czołgi, piechota). Rocket Angels mogą się obawiać tylko broni przeciwlotniczej. I słusznie, bo jedyną wadą tych jednostek jest mierne opancerzenie. Wiele misji z kampanii Imperium można spokojnie przejść wysyłając na wroga dziesiątki Rocket Angels;
- Do obrony bazy warto wykorzystywać (oprócz wieżyczek) jednostki zdolne do zwalczania lotnictwa. Yuriko, Mecha Tengu (przemienione w latającą wersję o nazwie Jet Tengu), Strikery-VX i piechota Rocket Angels radzą sobie z wrogimi samolotami nadzwyczaj dobrze;
- Alianci mają Chronosferę, Sowieci Żelazną Kurtynę, a Japończycy Nanogniazdo (Nanoswarm Hive). Jest to całkiem ciekawa technologia. Pozwala ona stworzyć pole siłowe, które nie przepuszcza ani pocisków, ani jednostek. Dzięki Nanogniazdu można na kilkadziesiąt sekund kompletnie wyłączyć z walki wskazany obszar, zamykając pod nanokopułą np. własne budynki, będące pod ostrzałem wroga. Nic również nie stoi na przeszkodzie, by zamknąć w polu siłowym czołgi przeciwnika jadące na atak - dzięki takiemu zagraniu wrogie maszyny będą przez dłuższą chwilę kompletnie wyłączone z gry.
0
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
- Command & Conquer Red Alert 3: Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Porady i informacje dotyczące frakcji Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moce wsparcia Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Workuta - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Workuta - Opis przejścia Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Stalingrad - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Stalingrad - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Stalingrad - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Odessa - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Odessa - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Odessa - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Pearl Harbor - Opis przejścia (cz.3) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Ocean Spokojny - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Ocean Spokojny - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Ocean Spokojny - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Santa Monica - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Santa Monica - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Santa Monica - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Jokohama - Opis przejścia (cz.3) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moskwa - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moskwa - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Moskwa - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Mapa Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Opis przejścia (cz.1) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Opis przejścia (cz.2) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Amsterdam - Opis przejścia (cz.3) Japonia
- Command & Conquer Red Alert 3: Japonia
- Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
PorTiLLo Pretorianin
Malutki blad - sowieci moga naprawiac swoje jednostki - wystarczy wybudowac dzwig. Lataja wokol niego male badziewia, ktore naprawiaja sowiecki pojazdy :-)
Pozdro :)
zanonimizowany6550 Senator
Przecież to nie poradnik, to książka!
Maxs Pretorianin
nieopisane jednostki :( a po co komu opis przejscia takiej prostej gierki
vfg cmvhmi Legionista
1-sza misja sowietów: jaki erem? Erem to ziemianka pustelnika obiekt, który trzeba bronić to Ermitraż, takie a la muzeum w Piotrogrodzie(czyli w w/w Leningradzie);)
vfg cmvhmi Legionista
Aha, forteca na wyspie w Leningradzie/forteca Czerdenki w kampanii aliantów to twierdza Pietropawłowska; twórcy gry to ciołki;)
vfg cmvhmi Legionista
Ej ile czasu zajęła wam ostatnia misja aliantów i podajcie poziom trudności;)
zanonimizowany755084 Generał
Jak wprowadzić szpiegów do tych generatorów? za każdym razem rozwalaja mnie wieżyczki.
http://www.youtube.com/watch?v=89RlHR8RSIg
majama Chorąży
Kupiłem tą grę właśnie i chciałem zagrać w komputerami na poziomie średnim z rozbiegu. Porządnie mi dokopali. Chyba lepiej najpierw przejść kampanię aby poznać jednostki i taktyki.
Sama gra jest całkiem dobra, ale wolałbym aby nie było super broni a tylko normalne jednostki.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
