Sporo piszemy ostatnio o F.E.A.R., głównie za sprawą planów konwersji gry na inne platformy sprzętowe oraz darmowej edycji programu, pozwalającej na zabawę w trybie multiplayer. Gdzieś w tym całym zamieszaniu umknęły nam informacje dotyczące pierwszego, oficjalnego dodatku, a przyznać trzeba, że mamy dobre wieści dla polskich fanów dzieła rodem z Monolith Productions.
Sporo piszemy ostatnio o F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon, głównie za sprawą planów konwersji gry na inne platformy sprzętowe oraz darmowej edycji programu (F.E.A.R.: Combat), pozwalającej na zabawę w trybie multiplayer. Gdzieś w tym całym zamieszaniu umknęły nam informacje dotyczące pierwszego, oficjalnego dodatku, a przyznać trzeba, że mamy dobre wieści dla polskich fanów dzieła rodem z Monolith Productions.

Firma CD Projekt, która zajmuje się dystrybucją F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon, ustaliła już datę premiery oraz cenę pierwszego rozszerzenia. Zgodnie z informacjami, które uzyskaliśmy bezpośrednio u źródła, F.E.A.R.: Extraction Point pojawi się w naszym kraju 27 października bieżącego roku w sugerowanej cenie detalicznej 49.90 złotych. Oczywiście CD Projekt zadba o to, aby program ukazał się w polskiej wersji językowej. Trzymamy kciuki, zwłaszcza, że ujawniona data pokrywa się z zachodnią premierą.

Podstawowa wersja gry koncentrowała się na pogoni za psychopatycznym dowódcą armii klonów, Paxtonem Fettelem, którego w końcu dosięgły kule wypluwane z karabinu maszynowego głównego bohatera. W Extraction Point – dodatku zrealizowanym przez studio TimeGate pod ścisłym nadzorem zespołu Monolith Productions, role się odwrócą. Prowadzony przez nas komandos staje się ofiarą, a pozostali przy życiu żołnierze wroga łowcami. Przebijając się przez kolejne kompleksy pełne przeciwników, musimy również pamiętać o Almie, która stanowi śmiertelne zagrożenie dla spójności molekularnej gracza.
Dowiedz się więcej o F.E.A.R: Extraction Point:
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.