Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 lipca 2007, 16:50

autor: Artur Falkowski

Współpraca EA i Stevena Spielberga - nowe informacje

O tym, że popularny reżyser filmowy Steven Spielberg współpracuje z Electronic Arts przy tworzeniu trzech tajemniczych gier, wiadomo już od dłuższego czasu. Do tej pory nie zdradzono nam żadnych szczegółów odnośnie tych produkcji. N’Gai Croal z magazynu Newsweek zdołał jednak dotrzeć to paru istotnych informacji dotyczących dwóch z nich.

O tym, że popularny reżyser filmowy Steven Spielberg współpracuje z Electronic Arts przy tworzeniu trzech tajemniczych gier, wiadomo już od dłuższego czasu. Do tej pory nie zdradzono nam żadnych szczegółów odnośnie tych produkcji. N’Gai Croal z magazynu Newsweek zdołał jednak dotrzeć do paru istotnych informacji dotyczących dwóch z nich.

Współpraca EA i Stevena Spielberga - nowe informacje - ilustracja #1

Pomysł na pierwszą pojawił się jeszcze w zeszłym roku, kiedy Spielberg rozegrał partyjkę w Wii Tennis (Wii Sports) z Shigeru Miyamoto z Nintendo. Wtedy to pomyślał, że dobrze byłoby opracować jakąś grę na Wii, która będzie prosta i wciągająca zarazem. „Wydawało się po prostu świetnym pomysłem zrobienie tytułu, w który cała rodzina będzie mogła grać podczas świąt Bożego Narodzenia, chociaż niepotrzebne będą wymówki pokroju świąt, by w nią pograć” – powiedział Spielberg. Z zapowiedzi wynika, że otrzymamy kolejną grę wzorowaną na legendarnym Tetrisie. Tym razem jednak klockami będziemy mogli manipulować w ten sposób, jakby Wii-mote był przedłużeniem naszej ręki.

Kolejną produkcją ujawnioną Newsweekowi jest projekt o nazwie kodowej LMNO. Będzie to wydana na PS3 i X360 gra o fabule stanowiącej „połączenie filmów North by Northwest i E.T. , pod warunkiem, że E.T. byłaby dziewczyną, dorosłą i… gorącą”. Naszym bohaterem będzie były agent specjalny, który na swojej drodze napotkał wspomnianą kobietę, będącą w rzeczywistości niezwykle zaawansowanym technologicznie robotem. W zależności od tego, jak ułożą się relacje między protagonistą a jego cybernetyczną towarzyszką, zależeć będą jej umiejętności i to, w jaki sposób będzie nas wspierać. Duża waga przywiązana zostanie do oddania emocji sztucznej dziewczyny. Ma to być osiągnięte dzięki animacji jej mimiki i półprzezroczystej skóry, która rozświetlać się będzie różnymi kolorami odzwierciedlającymi jej aktualny nastrój.