Ubisoft na E3 – King Kong

King Kong doskonale wpasowuje się w ideę filmów interaktywnych – nie bez kozery gra ta stanowi oficjalne przedłużenie filmu pod tym samym tytułem. Prezentacja Ubisoftu, która odbywała się na E3 składała się z dwóch części. Z filmu dokumentalnego opowiadającego o pracy nad filmem i nad grą, okraszonego wypowiedziami reżysera Petera Jacksona oraz z właściwej części, w której mogliśmy obejrzeć grywalną wersję King Konga.

Redakcja GRYOnline.pl

6

King Kong doskonale wpasowuje się w ideę filmów interaktywnych – nie bez kozery gra ta stanowi oficjalne przedłużenie filmu pod tym samym tytułem. Prezentacja Ubisoftu, która odbywała się na E3 składała się z dwóch części. Z filmu dokumentalnego opowiadającego o pracy nad filmem i nad grą, okraszonego wypowiedziami reżysera Petera Jacksona oraz z właściwej części, w której mogliśmy obejrzeć grywalną wersję King Konga.

Peter Jackson powiedział, że od dawien dawna chodził za nim pomysł i potrzeba nakręcenia nowej wersji wzruszającej historii o wielkiej małpie. Nie planował zapewne, że równolegle z filmem powstawać będzie gra, której na dodatek wiele do filmu nie brakuje.

Ubisoft na E3 – King Kong - ilustracja #1

Gracz steruje postacią Jacka, jednego z członków pechowej ekspedycji, oraz... samego King Konga – tak dla równowagi. Atmosfera rozgrywki jest fantastyczna – tropikalna wyspa, a w niej ukryta wioska tubylców odgrodzonych na własne życzenie od reszty własnego świata wysoką palisadą. Gdy pojmanej ekspedycji udaje się uciec i wydostać poza palisadę, zaczynają rozumieć, czemu ona służy. Monstra, z którymi przyjdzie się zmierzyć w grze robią wrażenie. Polujący na gracza olbrzymi dinozaur, praktycznie odporny na dzidy a nawet kule, ścina krew w żyłach. Gracz zmuszony jest balansować pomiędzy stawianiem czoła olbrzymim zwierzętom, uciekaniem i kryciem się przed ich zębiskami, a ustawiczną troską o pozostałych członków drużyny.

Ubisoft na E3 – King Kong - ilustracja #2

Ucieczka przez gęstą dżunglę, a później szaleńczy spływ na tratwie rwącą, pociętą kaskadami rzeką prezentuje wrażenia, jakich ciężko szukać w innych grach. Przygoda pełną gębą. Inna sprawa, że gracz w skórze Jacka jest w stanie stawić czoła jedynie pomniejszym zwierzakom, do dużych strzelając li tylko dla zabawy i dla uzupełnienia przygody efektami dźwiękowymi. Z tymi naprawdę dużymi monstrami da sobie radę dopiero wtedy, gdy przejmie sterowanie nad wielką małpą, nieoczekiwanie ekspedycji przychodzącej z pomocą.

Ubisoft na E3 – King Kong - ilustracja #3

Całość sprawia oszałamiające wrażenie – gracz zostaje ciśnięty w sam środek fantastycznej przygody, która pompuje w jego żyły adrenalinę w zastraszającym tempie. Tak się przynajmniej dzieje do czasu, gdy gracz nie zda sobie sprawy z tego, jak mało bieg wydarzeń zależy od jego poczynań. Pierwszy kontakt z King Kongiem rodzi bowiem podejrzenia, iż jeśli gracz ograniczyłby do minimum strzelanie i rzucanie dzidami do czegokolwiek, akcja i tak posuwałaby się naprzód. Jednak posuwała się w godnym pozazdroszczenia tempie.

  • Ubisoft
  • PC

CD Projekt Red Studio na E3 – Wiedźmin

Następny
CD Projekt Red Studio na E3 – Wiedźmin

Symulacja kosztów grania na Xbox 360, według serwisu CNNMoney

Poprzedni
Symulacja kosztów grania na Xbox 360, według serwisu CNNMoney

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl