24 grudnia przedstawiliśmy Wam garść pierwszych informacji (i screenshotów) dotyczących Two Worlds – nowego, cRPG-owego projektu polskiego, krakowskiego studia Reality Pump, który wyda korporacja Zuxeez. Informacji o grze było wówczas jak na lekarstwo, choć sam projekt wydał się ciekawy, a niektórym przypominał nawet The Elder Scrolls IV: Oblivion... Pora na nadrobienie zaległości.
Krzysztof Bartnik
24 grudnia przedstawiliśmy Wam garść pierwszych informacji (i screenshotów) dotyczących Two Worlds – nowego, cRPG-owego projektu polskiego, krakowskiego studia Reality Pump, który wyda korporacja Zuxeez. Informacji o grze było wówczas jak na lekarstwo, choć sam projekt wydał się ciekawy, a niektórym przypominał nawet The Elder Scrolls IV: Oblivion... Pora na nadrobienie zaległości.
Poniżej znajdziecie wszystko, co obecnie wiemy o przygotowywanym tytule. Pod tym adresem możecie znaleźć oficjalną witrynę internetową Two Worlds. Premiery gry należy spodziewać się (według wstępnych zapowiedzi) w trzecim kwartale bieżącego roku.

Fabuła:
Świat zmienił się kiedy Aziraal, bóg wojny, został pokonany w olbrzymiej bitwie wieki temu. Hordy Orków straciły swojego przywódcę i były zmuszone do ucieczki w kierunku wyniszczonych terenów na południu. Teraz, tysiące lat później, grobowiec Aziraala w dalszym ciągu jest ukrywany przez innych bogów, którzy nie chcieli by zwykli śmiertelnicy poznali tamtejszy sekret. Tymczasem, pokój zawarty pomiędzy cywilizowanymi rasami a hordą znów zaczyna wisieć na włosku. Kiedy krasnoludy odkryły w kopalni antyczną świątynię, dedykowaną nienazwanemu bóstwu, wszystkie frakcje fantastycznego świata uznały to za trop w poszukiwaniu miejsca pochowania Aziraala. Cicha wojna rozpoczęła się na nowo i wkrótce wywoła świętą krucjatę Orków, którzy nie zgodzą się na bezczeszczenie miejsca pochowania swego ówczesnego lidera. Prawdziwe zagrożenie leży jednak gdzie indziej. Potężna moc rośnie w siłę, a z nią przyjdzie strach i zniszczenie. Jej cel jest prosty: tylko jeden z Dwóch Światów przetrwa.

Rozgrywka:
Według zapowiedzi, Two Worlds ma łączyć w sobie dynamiczny i skomplikowany system walki znany ze Star Wars: Knights of the Old Republic z poczuciem wolności gracza zaprezentowanym w serii Fallout. Celem developerów jest stworzenie produkcji RPG, która przebije inne tytuły dostępne na rynku i zaoferuje miłośnikom zmagań tego typu prawdziwą możliwość wpływania swoimi czynami na cały, wirtualny świat. Nie zabraknie tutaj rozbudowanego, nielinearnego wątku fabularnego, naprawdę efektownej oprawy wizualnej czy ciekawie zaprezentowanych scen walki. Aby przyciągnąć jak najwięcej graczy, złożoność gry będzie zmieniała się w zależności od podejmowanych decyzji. Nie zabraknie również prostego interfejsu do obsługi tego wszystkiego.

Cechy gry:
Więcej:Until Dawn - pierwszy gameplay na PS4 przypomina Heavy Rain
GRYOnline
Gracze
Steam