Troika pracuje nad następcą Fallouta

Ze względu na złą sytuację formy Interplay, zarząd spółki odsprzedał prawa do tytułu Fallout (wraz z jego światem i wszystkimi elementami) producentowi i wydawcy gier – Bethesdzie Softworks (twórca The Elders Scrolls). Prace nad trzecią częścią Fallouta zostały już oficjalnie rozpoczęte, tymczasem dowiadujemy się, iż twórcy dwóch pierwszych części tejże gry, nie mający nic wspólnego z Bethesdzie Softworks, zrzeszeni obecnie jako zespół pod nazwą Troika (twórcy m.in. Arcanum i Świątyni Pierwotnego Zła) pracują nad post apokaliptyczną grą RPG, którą najprawdopodobniej będzie można nazwać ideowym następcą Fallouta 2 (ideowym – gdyż Troika nie ma praw do tego tytułu).

Daniel Sodkiewicz

Ze względu na złą sytuację firmy Interplay, zarząd spółki odsprzedał prawa do tytułu Fallout (wraz z jego światem i wszystkimi elementami) producentowi i wydawcy gier – Bethesdzie Softworks (twórcy The Elders Scrolls). Prace nad trzecią częścią Fallouta zostały już oficjalnie rozpoczęte, tymczasem dowiadujemy się, iż twórcy dwóch pierwszych części tejże gry, nie mający nic wspólnego z Bethesdą Softworks, zrzeszeni obecnie jako zespół pod nazwą Troika (twórcy m.in. Arcanum i Świątyni Pierwotnego Zła) pracują nad post apokaliptyczną grą RPG, którą najprawdopodobniej będzie można nazwać ideowym następcą Fallouta 2 (ideowym – gdyż Troika nie ma praw do tego tytułu).

W jednym z wywiadów z pracownikiem Troiki - Leonardem Boyarskym dowiadujemy się o pracach nad ich kolejną grą, będącą post apokaliptycznym RPG:

„(...) Leonard Boyarsky: obecnie gra jest na poziomie wczesnego projektowania. Posiadamy bardzo rozbudowaną i dokładnie przemyślaną koncepcję, nie mamy jednak ustalonego nic więcej poza niezbędnymi kwestiami do rozpoczęcia prac nad silnikiem programu. Wiemy natomiast, iż do ukończenia prac nad engine i samą grą będziemy potrzebować co najmniej dwóch lat. Sam silnik będzie oczywiście oferował trójwymiarowe środowisko z najnowszymi technikami wyświetlania efektów graficznych i posłuży do stworzenia niejednego projektu ”.

Czeka nas więc ciekawa sytuacja, w której Bethesda Softworks wyda grę pod nazwą Fallout, zaś Troika - część ojców Fallota stworzy program będący teoretycznym następcą tejże serii, nie posiadającym jednak praw do owego tytułu oraz takich elementów protoplastów jak PipBoy czy system S.P.E.C.I.A.L. Niemniej jednak jest to dobra wiadomość, ponieważ spora część graczy uważa, że Bethesda Softworks nie jest w stanie zrobić nic poza Morrowindem w świecie Fallouta. Gdyby tak się stało, zawsze będzie istnieć alternatywa od Troiki.

Fallout 2

Fallout 2

PC
po premierze

Data wydania: 31 października 1998

Informacje o Grze
9.1

GRYOnline

8.9

Gracze

9.4

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

1

Kalendarz Wiadomości

sierpień
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2004-09-02
11:27

Mark24 Legend

MMORPGi nie są dla wszystkich - zawsze znajdzie się kilka osób które wyżej przekładają ograniczenia systemu, z góry wytyczoną ścieżkę, copy&paste w pełnym tego słowa znaczeniu.
MMORPG to nic innego jak cRPG z 5000 żywych graczy na serwerze, którzy zachowują się tak jak w realnym świecie - czyli robią to co chcą, a nie to co jest klimatyczne i fajnie z boku wygląda.
Nawet napiszę, że główny wątek gry w MMORPGach nie jest ważny, bo ja mogę wejść do tego swiata i przez rok bawić się w łowienie ryb, albo tańczenie przy rurze bo na to okurat mam ochotę, i niekoniecznie muszę klepać gobliny po głowie by na końcu naklepać smoka.
Ale w każdym mmorpg jest główny wątek, tylko, że jest tyle równie ważnych wątków pobocznych (dla niektórych graczy ważniejszych bo oni mają inne priorytety - tak jak w życiu nie każdy chce zostać prezydentem, niektórzy zadowalają się czymś mniejszym i też czerpią z tego fun) że wątek główny nie jest tak eksponowany.

Komentarz: Mark24
2004-09-01
20:21

zanonimizowany99221 Generał

bronko, alez ja cie do niczego nie przekonuje - bron szatanie. przeciez nigdzie w powyzszej dyskusji nie stwierdzilem, ze crpg sa archaizmami w jezyku graczy. zgadzam sie jednak z markiem(?) w kewstii wyzszosci technoloigcznej i wielowatkowej (kontakt z zywymi ludzmi, crafting, housing, mogosc questow, trybow etc etc) mmo nad oldschoolowym single... jednak nigdzie, nie odmowilem crpg wielkosci, klimatu czy szlachetnosci - uproszczonej bo uproszczonej - ale wspanialej rozgrywki. konserwatyzm mimo wszystko winien byc wywazony, co by nie popasc w jakies skrajnosci nacjonalistyczne i xenofobie;)

Komentarz: zanonimizowany99221
2004-09-01
19:01

Bronkus Legionista


peanut, mark24 --> przykro mi ale mnie do tego nie przekonacie, grałem w troche MMORPG (Neocron, SW: G, Asheron's Call 2) i w żadnym z nich nie zaznałem fabuły, lini dialogowej chociażby w 1/4 tak dobraj jak w "Baldurs Gate 2" nie mowiąć już o Falloutach. Teoretycznie możliwe jest stworzenie takiej gry ale ludzie odpowiedzialni za MMORPG koncentrują się właśnie na cehcach jakie wymieniał Mark24: housing, crafting, itd. bo tegio szukają gracze onlinowi. Interesuje się RPG od bardzo dawna jak po raz pierwszy usłyszałem o mudach byłem ich pomysłem niewiarygodnie zafascynowany ale jakiś czas później dane mi było pograć sobie w to coś i rozgrywka okazała się być dość żenująca ("chodzmy zapolować na gobliny; go N; go N; atack goblin"). Potem usłyszałem o ultuimie Online nie miałem jednak w nią jak zagrać, aż w końcu pewnego dnia zobaczyłem na półce grę Neocron na pierwszy rzut oka przypomniała mi ona klimatem fallouta, kupiłem zagrałem, wyrzygałem. Następnie testowałem różne masivy (najlepiej wspominam Time Of Defiance Masive multiplayer RTS, ale strasznie dużo czasu pożerał) czekając na SW: G gdy wyszło zamówiłem kopie w angli wydałem na tą grę 270zł!!! i po dwuch tygodniach stwierdziłem, że nie będe się męczył dalej tylko dlatego, że wyrzuciłem kupę kasy, odinstalowałem. Ostatnim MMORPG w jaki dane mi było zagrać był Guild Wars i nawet mnie zainteresował. Dwa tygodnie temu przeszedłem Arcanum (wcześniej dysk mi padł pod koniec) i mogę spokojnie powiedzieć, że dobre gry cRPG nadal powstają, może żadko ale powstają. Jestem przekonany, że jeśli Bloodlines troiki będzie choć w 50% tak dobre jak się zapowiada żaden MMORPG nie będzie mnie w stanie od niej odciagnąć. W MMORPG nie może być fabuły trzymającej się kupy i dobrego klimatu ponieważ każdy gracz włączający się do gry może powtarzać zrobione przez ze mnei questy, często ja je moge powtarzać co zupełnie nie ma sensu!!!!! Jak komuś się podoba MMORPG to proszę bardzo niech sobie gra ale niech nie mówi, że cRPG to namiastki MMORPG bo na końcu się zabija smoka! a tak wogóle to I HATE MMORPG BUHAHAHA... przepraszam poniosło mnie to przez demop Evil Genius :P
pozdrawiam bronko

Komentarz: Bronkus
2004-09-01
17:02

zanonimizowany99221 Generał

sorry presio, ale o czym ty gadasz? przeciez troika z morrowindem ma tyle wspolnego, co chinczycy z kolonizacja marsa...

Komentarz: zanonimizowany99221
2004-09-01
16:42

zanonimizowany165753 Generał

Ja sie boje zeby nie zrobili z tego Morrowinda brrr...

Komentarz: zanonimizowany165753

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl