Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 lipca 2007, 10:23

autor: Maciej Myrcha

Technologia amBX „zdobywa” kolejne firmy

O zestawie narzędzi urealniających rozgrywkę dzięki bodźcom audio-wizualnym, skupionych w pakiecie pod nazwą amBX autorstwa firmy Philips, głośno jest już od ponad półtora roku. W międzyczasie nowinką tą zainteresowała się m.in. korporacja THQ, wyrażając chęć zaimplementowania jej w Broken Sword: The Angel of Death oraz Codemasters i Introversion. Teraz do grona zainteresowanych ubarwieniem graczom roz(g)rywki dołączają kolejne firmy.

O zestawie narzędzi urealniających rozgrywkę dzięki bodźcom audio-wizualnym, skupionych w pakiecie pod nazwą amBX autorstwa firmy Philips, głośno jest już od ponad półtora roku. W międzyczasie nowinką tą zainteresowała się m.in. korporacja THQ, wyrażając chęć zaimplementowania jej w Broken Sword: The Angel of Death oraz Codemasters i Introversion. Teraz do grona zainteresowanych ubarwieniem graczom roz(g)rywki dołączają kolejne firmy.

Jak poinformowali przedstawiciele Philpsa, grono deweloperów, którzy dobrodziejstwa systemu amBX wykorzystają w swoich produkcjach, poszerzyło się o Gearbox Software (Brothers in Arms), Zombie (Rogue Warrior), Riot Games, Brain in a Jar (Euro Rally Champion), Invictus Games oraz Instinct Technology. „Świeżo” licencjonowani partnerzy Philipsa wypowiadają się o nowej technologii w samych superlatywach, dodając, iż jej innowacyjność pozwoli grom, w których będzie zaimplementowana, utrzymać się na dość zatłoczonym już rynku elektronicznej rozrywki.

Już niedługo poznamy kolejnych partnerów Philipsa, mających chrapkę na amBX – obecnie trwają końcowe rozmowy z kilkoma deweloperami, którzy w nowej technologii upatrują doskonały wabik na graczy.