Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 września 2002, 09:30

Rune 2 - faktyczny status produkcji

Rzesze fanów wydanej przed dwoma laty gry akcji – Rune, mogło ostatnio przeczytać nieoficjalne informacje, o tym iż zespół Human Head Studios pracuje już na drugą jej częścią. W odpowiedzi na te rewelacje, pan Tim Gerritsen z Human Head Studio napisał na oficjalnej stronie Rune wiadomość, w której wyjaśnia obecną sytuację. Otóż zespół pracuje nad dwoma, jeszcze niezapowiedzianymi projektami, i jak zaznacza Gerritsen, żaden z nich nie jest Rune 2. Co najwyżej można powiedzieć, że Rune 2 znajduje się dopiero we wczesnej fazie koncepcyjnej.

Rzesze fanów wydanej przed dwoma laty gry akcji – Rune, mogło ostatnio przeczytać nieoficjalne informacje, o tym iż zespół Human Head Studios pracuje już na drugą jej częścią. W odpowiedzi na te rewelacje, pan Tim Gerritsen z Human Head Studio napisał na oficjalnej stronie Rune wiadomość, w której wyjaśnia obecną sytuację. Otóż zespół pracuje nad dwoma, jeszcze niezapowiedzianymi projektami, i jak zaznacza Gerritsen, żaden z nich nie jest Rune 2. Co najwyżej można powiedzieć, że Rune 2 znajduje się dopiero we wczesnej fazie koncepcyjnej.

Oba niezapowiedziane projekty objęte są ścisłą tajemnicą, a zostaną oficjalnie przedstawione światu w chwili, gdy prace nad nimi będą odpowiednio zaawansowane, gotowe będą pierwsze grafiki i arty z gry oraz znana będzie przewidywana data wydania. Jeżeli chodzi o Rune 2 to prawda niestety jest taka, że na dzień dzisiejszy nie zawarto żadnych umów na jej produkcję, firma nie posiada też odpowiednich środków finansowych. Zespół dopiero przymierza się do stworzenia Rune 2, rozpatruje różne pomysły fanów, ogólnie rzecz biorąc, jak napisałem na wstępie, dopiero opracowuje koncepcyjnie zarys całej gry. Nie wiadomo więc czy jej rzeczywista produkcja dojdzie do skutku.

Oficjalna strona gry Rune.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej