Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 lutego 2008, 10:09

autor: Piotr Doroń

Prototype opóźniony

Prototype, niezwykle interesująco zapowiadająca się produkcja studia Radical Entertainment, miała trafić do sprzedaży w czerwcu bieżącego roku. Tak się jednak nie stanie, o czym poinformowała redakcja serwisu Worthplaying.

Prototype, niezwykle interesująco zapowiadająca się produkcja studia Radical Entertainment, miała trafić do sprzedaży w czerwcu bieżącego roku. Tak się jednak nie stanie, o czym poinformowała redakcja serwisu Worthplaying.

Prototype opóźniony - ilustracja #1

Nowy termin premiery ustalony został na jesień 2008 roku. Nie znamy niestety powodów opóźnienia. Biorąc jednak pod uwagę rozmach, z jakim produkowany jest Prototype (gra zaoferuje graczom ogromny, otwarty świat na wzór cyklu GTA), możemy się domyślać, że dotrzymanie wstępnie ustalonej daty premiery wpłynęłoby negatywnie na jakość prezentowanej rozgrywki. Kilka dodatkowych miesięcy pozwoli twórcom na znacznie dokładniejsze dopracowanie swojego najnowszego dzieła.

Prototype opóźniony - ilustracja #2

W Prototype wcielimy się w tytułowy prototyp, obdarzonego przez genetyczne eksperymenty nadnaturalnymi zdolnościami człowieka – Aleksa Mercera. Zmiany poczynione w jego genomie doprowadziły do tego, że posiada on zadziwiającą zdolność transformacji własnego ciała. Dzięki temu może przyjmować wygląd napotkanych ludzi. Mało tego, potrafi również przejmować ich wspomnienia i umiejętności. Na tym jednak nie koniec jego mocy. W trakcie starcia może bowiem w ten sposób zmodyfikować swoje ciało, by stało się potężną maszyną do zabijania. Wykształcenie ogromnych szponów czy przyjęcie postaci ogromnego monstrum nie stanowi dla niego większego problemu.

Więcej informacji na temat gry dostarczy Wam nasza Encyklopedia. Na koniec przypominamy, że Prototype zostanie wydany w wersjach na konsole Xbox 360 i PlayStation 3, a także komputery klasy PC.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej