Ostatniego dnia lutego poinformowaliśmy Was o pracach nad pierwszym dodatkiem do gry The Movies, który umożliwi wszystkich twórcom wirtualnych filmów na tworzenie spektakularnych efektów specjalnych. Ówczesne zapowiedzi członków firmy Lionhead Studios znalazły wczoraj potwierdzenie w oficjalnym oświadczeniu prasowym, opublikowanym przez koncern Activision.
Ostatniego dnia lutego poinformowaliśmy Was o pracach nad pierwszym dodatkiem do gry The Movies, który umożliwi wszystkich twórcom wirtualnych filmów na tworzenie spektakularnych efektów specjalnych. Ówczesne zapowiedzi członków firmy Lionhead Studios znalazły wczoraj potwierdzenie w oficjalnym oświadczeniu prasowym, opublikowanym przez koncern Activision. Przy okazji zademonstrowano pierwsze screenshoty.

Przypomnijmy, że rozszerzenie o nazwie The Movies: Stunts & Effect, skupi się wokół produkcji filmów akcji. Gracze otrzymają całą masę nowych efektów specjalnych (m.in. spadające samochody z mostu), które będą mogli zaimplementować w swoich produkcjach. Oczywiście, do pracy przy sztuczkach potrzebni będą kwalifikowani kaskaderzy, a tych – jak już się domyślacie – trzeba wpierw wynająć, a później opłacić i ewentualnie podszkolić.

Autorzy pokusili się o wprowadzenie nowych planów, gdzie będzie można kręcić zapierające dech w piersi obrazy. Oprócz tradycyjnych konstrukcji, jak np. wojskowe koszary, znajdzie się tutaj również miejsce na stworzenie scen w oparciu o miniaturowe modele (śmigłowce, statki kosmiczne), gdzie gracz otrzyma możliwość efektywniejszej pracy z kamerą niż do tej pory. Jest już pewne, że w dodatku pojawi się także „zielone tło”, na którym będzie można umieścić dowolne obrazy i w ten sposób tworzyć bogate w efekty specjalne filmy, tak jak się to robi w Hollywood.

The Movies: Stunt & Effects zadebiutuje na rynku wiosną bieżącego roku. Program zostanie wydany przez koncern Activision, który całkiem niedawno odciął się od konsolowej wersji The Movies.
Jeśli chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat The Movies, skorzystaj z materiałów zawartych na naszym serwisie:
GRYOnline
Gracze
0

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.