Mimo sporych problemów, z jakimi ostatnio boryka się koncern Atari, premiera pierwszego dodatku do RollerCoaster Tycoon 3 o nazwie Soaked!, odbyła się zgodnie z planem, o czym poinformowano wczoraj za pośrednictwem oficjalnego oświadczenia prasowego.
Mimo sporych problemów, z jakimi ostatnio boryka się koncern Atari, premiera pierwszego dodatku do RollerCoaster Tycoon 3 o nazwie Soaked!, odbyła się zgodnie z planem, o czym poinformowano wczoraj za pośrednictwem oficjalnego oświadczenia prasowego.
RollerCoaster Tycoon 3: Soaked! to pierwsze oficjalne rozszerzenie trzeciej części cyklu gier strategiczno-ekonomicznych, zapoczątkowanego w 1999 roku przez słynnego Chrisa Sawyera (twórca np. pamiętnej marki Transport Tycoon). Naturalnie do uruchomienia niniejszego dodatku wymagane jest posiadanie oryginalnej wersji podstawowego programu.

Ponownie zasiadamy w fotelu dyrektora ogromnego parku rozrywki, ale tym razem kluczową rolę podczas zabawy pełni woda. Bowiem główne założenie rozgrywki stanowi budowanie i zarządzanie tzw. miasteczkiem wodnym. W całkowicie trójwymiarowej wirtualnej rzeczywistości obserwujemy zatem m.in. kręte zjeżdżalnie oraz kolejki górskie, wpadające z impetem w sporej wielkości „kałuże” i wzbudzające przy okazji efektowne fale. Ogółem zaimplementowano szesnaście zupełnie nowych typów tytułowych rollercoasterów i ponad trzydzieści innych nigdzie nie prezentowanych przedtem atrakcji.
Autorzy przygotowali dodatkowo mnóstwo niespodzianek, czyli projektowanie wielopoziomowych basenów, wysokich wodospadów, bulgoczących jacuzzi etc. Istnieje jeszcze możliwość umieszczania w lunaparku zwierząt pokroju łagodnych delfinów, krwiożerczych orek i egzotycznych ryb akwariowych. Całość uzupełnia specjalna opcja H2O MixMaster, pozwalająca na organizowanie spektakularnych pokazów z wykorzystaniem świateł, muzyki i oczywiście wody.

Dodatek jest aktualnie dostępny tylko w Ameryce Północnej. Polska premiera rozszerzenia zapowiadana jest wstępnie na sierpień tego roku. Więcej informacji o Soaked! znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.
Więcej:Po 13 latach wreszcie jest. Premiera wyczekiwanego horroru sci-fi, od dziś także w Xbox Game Pass
GRYOnline
Gracze

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.