Niejednokrotnie już przedstawiałem wam grę zatytułowaną Battlefield Command: Europe at War 1939 – 1945 (dawnej WWII RTS), w której, nie ukrywam, upatruję przełomu w dziedzinie taktycznych gier wojennych. Dlatego też z dużą przyjemnością informuję, iż Codemasters Software uruchomił małą witrynę poświęconą tej produkcji. Strona wykonana jest w technologii flash i znajdziemy na niej podstawowe informacje o grze oraz sporą dawkę, cudnych materiałów graficznych. Zapraszam.
Niejednokrotnie już przedstawiałem wam grę zatytułowaną Battlefield Command: Europe at War 1939 – 1945 (dawnej WWII RTS), w której, nie ukrywam, upatruję przełom w dziedzinie taktycznych gier wojennych. Dlatego też z dużą przyjemnością informuję, iż Codemasters Software uruchomił małą witrynę poświęconą tej produkcji. Strona wykonana jest w technologii flash i znajdziemy na niej podstawowe informacje o grze oraz sporą dawkę, cudnych materiałów graficznych. Zapraszam.

Battlefield Command to kolejny ambitny projekt firmy Maddox Games, twórców gry IL-2 Sturmovik, do dziś uważanej za jeden z najlepszych symulatorów lotu z czasów II Wojny Światowej. Jest to strategia, lub raczej gra wojenna rozgrywana w czasie rzeczywistym, która pozwala nam na dowodzenie oddziałami w walkach, które miały miejsce podczas II Wojny Światowej, w latach 1941-1945. Możemy wziąć udział w ponad 100 misjach bojowych rozgrywających się w całej europie (przy czym twórcy skupili się gównie na froncie wschodnim). W działaniach wojennych spotkamy się z wojskami niemieckimi, rosyjskimi, angielskimi, amerykańskimi, francuskimi i jeszcze szeregiem innych. Grę stworzył ten sam zespół ludzi co IL-2 Sturmovik i wykorzystuje ona udoskonalony engine graficzny IL-2 Sturmovik, co oznacza, że WWII RTS posiada oszałamiającą grafikę i szczegółowo odtworzone zostały wszystkie typy broni (moździerzy, czołgów dział, itp.) jakie wykorzystywane były podczas II Wojny Światowej....(encyklopedia).


Więcej:Nowy film przypomina o Men of War 2, rywalu Company of Heroes 3
GRYOnline
Gracze
Steam

Autor: Przemysław Bartula
W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.