Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 marca 2006, 06:54

O przyczynach opóźnienia Ghost Recon: Advanced Warfighter na PC

Kilka dni temu dowiedzieliśmy się, że gra Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter zaliczyła opóźnienie – dodajmy, że spore, bo premierę postanowiono przesunąć aż o dwa miesiące. Początkowo przedstawiciele firmy UbiSoft nie informowali o przyczynach „obsuwy”. Zrobili to dopiero wczoraj w specjalnie zaaranżowanym wywiadzie, który rozesłano do większych serwisów internetowych.

Kilka dni temu dowiedzieliśmy się, że gra Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter zaliczyła opóźnienie – dodajmy, że spore, bo premierę postanowiono przesunąć aż o dwa miesiące. Początkowo przedstawiciele firmy UbiSoft nie informowali o przyczynach „obsuwy”. Zrobili to dopiero wczoraj w specjalnie zaaranżowanym wywiadzie, który rozesłano do serwisów internetowych poświęconych elektronicznej rozrywce.

O przyczynach opóźnienia Ghost Recon: Advanced Warfighter na PC - ilustracja #1

Na pytania odpowiedział Mathieu Girard, jeden z twórców gry. Z jego słów wynika, że Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter na PC podlegał zupełnie innemu cyklowi produkcyjnemu niż bliźniacze wersje na konsole, dlatego też nie powinno nikogo dziwić, że wciąż prowadzone są prace nad rozwojem programu.

Przede wszystkim gra będzie bardziej rozbudowana, niż ma to miejsce w przypadku konsolowych braci. Członkowie drużyny Ghost mają być prowadzeni w zupełnie inny sposób niż w innych edycjach, z bardziej zaawansowanym systemem wydawania rozkazów. Takie podejście do sprawy wymagało całkowitego przeprogramowania sztucznej inteligencji przeciwników. Girard zapewnia, że jedyne co łączy wersje przeznaczone na PeCety i konsolę Xbox 360, to fabuła programu i miejsce akcji. Reszta została całkowicie przebudowana, aby zadowolić użytkowników pierwszej odsłony Tom Clancy’s Ghost Recon. Przedstawiciel UbiSoftu zapewnia też o poważnym podejściu do trybu multiplayer. Koncern nie publikował dotąd na jego temat żadnych informacji tylko dlatego, że nie był pewien czy aby na pewno innowacje zostaną wdrożone. Dopracowano zarówno tryb kooperacji, jak i dominacji. Ten ostatni ma być czymś więcej niż tylko oklepanym biegiem po flagi.

O przyczynach opóźnienia Ghost Recon: Advanced Warfighter na PC - ilustracja #2

Już niedługo UbiSoft udostępni więcej informacji na temat PeCetowej edycji Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter. Na razie nie pozostaje mi nic innego, jak zachęcić Was do lektury naszego serwisu, gdzie znajdziecie wszystkie opublikowane dotąd materiały dotyczące gry:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej