Niemieckie magazyny zdradzają kolejne szczegóły o Bioshock 2

Na przestrzeni zaledwie jednego miesiąca doświadczyliśmy prawdziwego wysypu informacji o nadchodzącym sequelu Bioshocka. Wiemy już na pewno, że druga część gry nie będzie posiadać kooperatywnego multiplayera, że wcielimy się w Big Daddy’ego, pojawi się postać Dużej Siostry. A czego dowiemy się dzisiaj?

Filip Grabski

Na przestrzeni zaledwie jednego miesiąca doświadczyliśmy prawdziwego wysypu informacji o nadchodzącym sequelu Bioshocka. Wiemy już na pewno, że druga część gry nie będzie posiadać kooperatywnego multiplayera, że wcielimy się w Big Daddy’ego, pojawi się postać Dużej Siostry. A czego dowiemy się dzisiaj?

Dwa niemieckie magazyny o grach (PC Games i Play3) w swoich najnowszych numerach szeroko opisały Bioshock 2. Wśród nowych faktów o grze pojawiły się takie oto rzeczy:

  1. Bioshock 2 będzie miał dużo więcej animacji twarzy, szczególnie dla Małych Siostrzyczek,
  2. postać doktor Tannenbaum powraca (w jednej z sekwencji budzi gracza),
  3. powrót do Rapture nie będzie nudny z trzech powodów: można wychodzić poza obręb podwodnego miasta, głównie odwiedzać będziemy miejsca, o których tylko słyszeliśmy w części pierwszej i… jakaś tajna sprawa, o której twórcy jeszcze nie chcieli powiedzieć,
  4. Big Daddy w dwójce będzie szybszy i z większym polem widzenia, niż ten znany z jedynki,
  5. Vita Chambers powrócą, ale w trakcie respawnu zdrowie przeciwników zostanie nieco podreperowane,
  6. moralne wybory będą bardziej zróżnicowane – nie będzie to tylko „dobro” i „zło”, ale również coś pomiędzy; dodatkowo dokonywanie wyborów nie będzie wpływało jedynie na zakończenie gry, ale również na rozgrywkę w trakcie zabawy,
  7. postać Dużej Siostry będzie się zmieniać w czasie gry,
  8. Jordan Thomas, jeden z projektantów gry, powiedział, że gracz „stworzy” mnóstwo trupów podczas rozgrywki, a Little Sisters wskażą, które z nich najlepiej ogołocić z substancji Adam.

Im bliżej do premiery (wciąż zakładamy, że nastąpi ona w październiku), tym więcej informacji o Bioshock 2 wychodzi na światło dzienne (również to, że gra nadal ma swój podtytuł).

Niemieckie magazyny zdradzają kolejne szczegóły o Bioshock 2 - ilustracja #1
Panie, na takim zbliżeniu to nic nie widać. Kpina, panie.
BioShock 2

BioShock 2

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 9 lutego 2010

Informacje o Grze
8.0

GRYOnline

8.4

Gracze

8.9

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Filip Grabski

Autor: Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko), choć nie stroni od pisania tekstów. W 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj, choć w międzyczasie polubił Switcha. Prywatnie ojciec, podcaster (od 2014 roku współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

Szczegółowo o systemie walki w Final Fantasy XIII

Następny
Szczegółowo o systemie walki w Final Fantasy XIII

Wieści ze świata w telegraficznym skrócie (7 kwietnia 2009)

Poprzedni
Wieści ze świata w telegraficznym skrócie (7 kwietnia 2009)

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
12

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl