Kilka dni temu zaprezentowaliśmy Wam podsumowanie targów E3 przez popularny serwis GameSpy, który zdobył się na opublikowanie listy – jego zdaniem – najlepszych programów pokazanych w trakcie imprezy. Dzisiaj możemy Wam przekazać informacje na temat kolejnego rankingu, tym razem przygotowanego przez niemniej popularny magazyn – IGN.
Kilka dni temu zaprezentowaliśmy Wam podsumowanie targów E3 przez popularny serwis GameSpy, który zdobył się na opublikowanie listy – jego zdaniem – najlepszych programów pokazanych w trakcie imprezy. Dzisiaj możemy Wam przekazać informacje na temat kolejnego rankingu, tym razem przygotowanego przez niemniej popularny magazyn – IGN.
Redaktorzy serwisu tradycyjnie podzielili wyróżnienia na kilka kategorii:
Najlepsza grafika:
Gears of War (Xbox 360)
Najbardziej innowacyjny projekt:
Spore (PC)
Technologiczna doskonałość:
Unreal Engine 3.0
Najlepsza „niegrywalna” prezentacja:
Fight Night Round 3 (PlayStation 3)
Największe zaskoczenie:
Konferencja Sony
Najlepsze stoisko:
Electronic Arts
Najlepszy sprzęt:
Kontroler do konsoli Xbox 360
Najlepsza hostessa:
Jessie ze stoiska The Ryzom Ring
Najlepsza gra targów:
Spore (PC)
Oprócz tego, serwis IGN dokonał tradycyjnego podziału na różne platformy sprzętowe. Poniżej znajdziecie podsumowanie dotyczące PeCetów:
Najlepsza gra akcji:
Battlefield 2
Najlepsza gra przygodowa:
Myst V: End of Ages
Najlepsza gra MMO:
Dungeons & Dragons Online: Stormreach
Najlepsza gra RPG:
The Elder Scrolls IV: Oblivion
Najlepsza symulacja:
The Movies
Najlepsza strategia:
Age of Empires III
Najlepsza grafika:
Age of Empires III
Najbardziej innowacyjny projekt:
Spore
Najlepsza gra akcji:
Battlefield 2
Technologiczna doskonałość:
Unreal Engine 3.0
Największe zaskoczenie:
Brak S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
Najlepsza gra targów:
Spore
Uzasadnienie tych decyzji, a także listę najlepszych produktów na inne platformy sprzętowe znajdziecie w tym miejscu.
Więcej:Czasem cztery koła, czasem dziesięć; internauci policzyli błędy w reklamie AI Coca-Coli
0

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.