Przedstawiciele firmy Trinigy poinformowali, iż ich produkt, Vision Game Engine, został wybrany do wspierania tworzenia gier przeznaczonych na konsolę Xbox 360. Projektanci i programiści Trinigy najwidoczniej dość wcześnie dostali tzw. "development kit" do Xboxa 360, w związku z czym wersja Vision na tę konsolę znajduje się już w bardzo zaawansowanym stadium produkcji.
Maciej Myrcha
Przedstawiciele firmy Trinigy poinformowali, iż ich produkt, Vision Game Engine, został wybrany do wspierania tworzenia gier przeznaczonych na konsolę Xbox 360. Projektanci i programiści Trinigy najwidoczniej dość wcześnie dostali tzw. "development kit" do Xboxa 360, w związku z czym wersja Vision na tę konsolę znajduje się już w bardzo zaawansowanym stadium produkcji. Wsparcie Xboxa 360 jest częścią większego planu Trinigy, dotyczącego zdobycia udziałów w rynku gier przeznaczonych na różne platformy.
"Uniwersalny projekt, obszerny zestaw funkcjonalności specyficznych dla Xboxa 360 oraz algorytmów optymalizujących kod, tworzy z Vision idealną platformę dla developerów najnowszego dziecka Microsoftu ," powiedział Dag Frommhold, dyrektor zarządzający Trinigy. "Vision pozwala developerom w prosty sposób korzystać z mocy drzemiącej w Xbox 360, jednocześnie skracając czas, i co za tym idzie, zmniejszając koszty produkcji." Microsoft nie pozostaje dłużny w komplementowaniu Trinigy - "Technologia Trinigy oraz ich konsekwentne i ambitne plany naprawdę zrobiły na nas wrażenie. Jesteśmy przekonani, iż pierwsze tytuły na Xbox 360 stworzone przy wykorzystaniu Vision Game Engine ustanowią nowe standardy w kategoriach jakości grafiki i realizmu rozgrywki."
Więcej o Vision Game Engine oraz o samej firmie przeczytanie na oficjalnej stronie Trinigy. Tam też znajdziecie odnośniki do tytułów, które korzystają z tego silnika, a są to m.in. Desperados 2: Cooper's Revenge, Emergency 3 czy Psychotoxic.
0