Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 czerwca 2008, 16:33

Kolejne konkrety na temat trybu multiplayer w Gears of War 2

Gears of War 2 pojawi się w sklepach dopiero w listopadzie, jednakże twórcy gry dość chętnie udzielają wszelkich informacji dotyczących nowej produkcji. Serwis Game Rumor przeprowadził wywiad z Markiem Thompsonem, jednym z programistów Epica, który udzielił kilka ciekawych wypowiedzi na temat rozgrywki wieloosobowej.

Gears of War 2 pojawi się w sklepach dopiero w listopadzie, jednakże twórcy gry dość chętnie udzielają wszelkich informacji dotyczących nowej produkcji. Serwis Game Rumor przeprowadził wywiad z Markiem Thompsonem, jednym z programistów Epica, który udzielił kilka ciekawych wypowiedzi na temat rozgrywki wieloosobowej.

  1. Odziały COG i Locustów będą teraz miały do wyboru dwanaście modeli postaci. W pierwszej części było ich jedynie siedem.
  2. Pojawi się nowa mapa „Dusk”, która stylem prezentacji będzie nawiązywać do bardzo lubianej przez graczy „Raven Down”.
  3. Miotacz ognia będzie wyposażony we wskaźnik pokazujący ile substancji łatwopalnej pozostało jeszcze w zbiorniku. Jeżeli zbyt długo będziemy „przypiekać” przeciwników, zaistnieje spore prawdopodobieństwo jego zacięcia.
  4. Hammer of Dawn będzie posiadał jedynie trzy ładunki. Przy próbie użycia go po raz czwarty eksploduje, zadając wszystkim wokół obrażenia.
  5. Manipulując włącznikiem będzie można włączyć lub wyłączyć na konkretnych mapach kolejkę metra. Podobno zaimplementowanie w programie tej opcji było dla ekipy niezwykle trudnym wyzwaniem.
  6. Pojawi się nowy tryb o nazwie Wanted, w którym 9 Locustów będzie próbowało zabić jednego żołnierza COG lub odwrotnie, jeden Locust będzie musiał bronić się przed dziewięcioma ludźmi. Po upływie określonej ilości czasu, nastąpi zmiana ściganego. Aby zabić przeciwnika trzeba będzie dokonać na nim egzekucji.
  7. Boomshot dysponował jedynie trzema nabojami. Będzie można wystrzelić dwa pociski jednocześnie, dzięki czemu zwiększymy efekt rażenia.