Graffiti na tapecie, czyli Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure w produkcji

Marc Ecko to projektant i artysta, który stoi m.in. za szeregiem popularnych obecnie wśród młodych ludzi marek odzieżowych. Ów jegomość zainteresował się branżą gier i postanowił stworzyć swój własny tytuł. Przez kilka lat przygotowywał koncepcję nowej produkcji, jej scenariusz i w końcu oddał wszystko w ręce specjalistów ze studia The Collective.

Krzysztof Bartnik

Marc Ecko to projektant i artysta, który stoi m.in. za szeregiem popularnych obecnie wśród młodych ludzi marek odzieżowych. Ów jegomość zainteresował się branżą gier i postanowił stworzyć swój własny tytuł. Przez kilka lat przygotowywał koncepcję nowej produkcji, jej scenariusz i w końcu oddał wszystko w ręce specjalistów ze studia The Collective.

Graffiti na tapecie, czyli Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure w produkcji - ilustracja #1

Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure zapowiada się jako ciekawe połączenie kilku gatunków (przygodowa gra akcji, bijatyka i skradanka). Akcja programu osadzona zostanie w alternatywnej rzeczywistości, w mieście o nazwie New Radius, gdzie graffiti zostało całkowicie zakazane, a artyści malujący podobne dzieła trafiają do więzienia.

Graffiti na tapecie, czyli Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure w produkcji - ilustracja #2

Graczom przypadnie rola niejakiego Trane'a - początkującego grafficiarza, który posiada siłę, umiejętności i wolę walki, żeby stać najlepszym twórcą w swoim fachu. Droga do osiągnięcia tego celu nie jest jednak usłana różami. Podczas rozgrywki osobom siedzącym przed komputerami przyjdzie walczyć z innymi pretendentami do tytułu „najlepszego”, jak również ze skorumpowanym burmistrzem miasta oraz ekipą Civil Conduct Keepers (CCK), zajmującą się usuwaniem graffiti z ulic.

Graffiti na tapecie, czyli Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure w produkcji - ilustracja #3

Twórcy oddadzą do przejścia 20 rozbudowanych poziomów, które rozgrywają się w 11 zróżnicowanych, miejskich środowiskach. Podczas zmagań, gracze mogą praktycznie dowolnie ozdabiać swoje otoczenie poprzez namalowanie graffiti. W tym celu przydaje się specjalny system intuicji Trane'a, który pozwala mu zlokalizować kluczowe miejsca do pozostawienia po sobie malowidła. W sumie, dostępnych jest ponad 50 tagów (graffiti), za których przygotowanie odpowiadają znani artyści z całego świata.

Graffiti na tapecie, czyli Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure w produkcji - ilustracja #4

Po więcej informacji na temat Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure odsyłam zainteresowanych czytelników na łamy Encyklopedii GRY-OnLine.

Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure

Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 14 lutego 2006

Informacje o Grze
7.0

GRYOnline

7.8

Gracze

8.9

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

1

Dwa symulatory kolei od Just Trains

Następny
Dwa symulatory kolei od Just Trains

Czy PS3 zdominuje rynek konsol nowej generacji?

Poprzedni
Czy PS3 zdominuje rynek konsol nowej generacji?

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl