Gra Dark Messiah of Might and Magic: Elements dopiero w przyszłym roku

Ujawniony w ubiegłym miesiącu plan wydawniczy koncernu Ubisoft Entertainment sugerował, że odświeżona wersja gry Dark Messiah of Might and Magic zadebiutuje na rynku 7-ego września. Z przykrością informujemy, że powyższa data jest już nieaktualna. Premiera produktu przygotowywanego z myślą o konsoli Xbox 360, została przesunięta na pierwszy kwartał przyszłego roku.

Krystian Smoszna

Ujawniony w ubiegłym miesiącu plan wydawniczy koncernu Ubisoft Entertainment sugerował, że odświeżona wersja gry Dark Messiah of Might and Magic zadebiutuje na rynku 7-ego września. Z przykrością informujemy, że powyższa data jest już nieaktualna. Premiera produktu przygotowywanego z myślą o konsoli Xbox 360, została przesunięta na pierwszy kwartał przyszłego roku.

Gra Dark Messiah of Might and Magic: Elements dopiero w przyszłym roku - ilustracja #1

Elements to nowa edycja gry Dark Messiah of Might and Magic, która w stosunku do swojego pierwowzoru została znacznie rozbudowana. Za powstanie tego programu odpowiada wewnętrzne studio koncernu, zlokalizowane w francuskim mieście Annecy. Wcześniej informowaliśmy Was, że konwersję wzięła na swoje barki firma Arkane Studios SA, ale nie jest to prawda. Okazało się, że twórcy gry Dark Messiah of Might and Magic jedynie pomagają w produkcji, dzieląc się swoimi uwagami na temat wprowadzanych zmian i przedstawiając swoje pomysły.

Oto lista zmian i poprawek, jakie zostaną wprowadzone w Dark Messiah of Might and Magic: Elements:

  • Interfejs użytkownika dostosowany do pada, wraz ze specjalną funkcją, pozwalającą zablokować celownik na wybranym przeciwniku (Autolock).
  • Dodatkowa opcja dla użytkowników padów, pozwalająca na szybszy dostęp do noszonych przez gracza przedmiotów.
  • Trzy nowe, sekretne poziomy, wydłużające rozgrywkę o kilkadziesiąt minut.
  • Zbalansowana rozgrywka, dzięki czemu staje się ona odpowiednim wyzwaniem od pierwszej do ostatniej minuty zmagań.
  • Poprawiona oprawa wizualna.
  • Zmodyfikowany tryb multiplayer, w którym znika możliwość awansowania na kolejny poziom. Autorzy wprowadzili natomiast system tworzenia postaci, pozwalając graczom wybierać ich ulubione umiejętności bez konieczności żmudnego nabierania doświadczenia.
  • Nowe mapy do trybu multiplayer.
  • Osiągnięcia (Achievements).
  • Wyeliminowane błędy, na które narzekali użytkownicy PeCetowej edycji gry.
Gra Dark Messiah of Might and Magic: Elements dopiero w przyszłym roku - ilustracja #2
Gra Dark Messiah of Might and Magic: Elements dopiero w przyszłym roku - ilustracja #3
Gra Dark Messiah of Might and Magic: Elements dopiero w przyszłym roku - ilustracja #4
Gra Dark Messiah of Might and Magic: Elements dopiero w przyszłym roku - ilustracja #5
Dark Messiah of Might and Magic

Dark Messiah of Might and Magic

PC Xbox
po premierze

Data wydania: 24 października 2006

Informacje o Grze
8.5

GRYOnline

8.5

Gracze

9.0

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Krystian Smoszna

Autor: Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2007-07-03
12:28

zanonimizowany111273 Pretorianin

Ciekaw jestem, czy Ubi się pokwapi i wyda wspomniane w treści newsa ulepszenia do wersji PC w postaci łatki lub dodatku.

Komentarz: zanonimizowany111273
2007-07-03
13:03

Azuredragon Konsul

Azuredragon

Dodano także opcję pokazywania ile obrażeń zadało się przeciwnikowi. Beznadziejny pomysł w pierwowzorze czegoś takiego nie było, przez co walka nabierała jakiejś dozy realizmu.

Komentarz: Azuredragon
2007-07-03
15:57

Gipkoszy Centurion

Zbalansowana rozgrywka, dzięki czemu staje się ona odpowiednim wyzwaniem od pierwszej do ostatniej minuty zmagań. Czyli co? Levelscaling tak jak w Oblivionie?

Komentarz: Gipkoszy
2007-07-03
15:59

Dycu Legend

😊

Gipkoszy - Chyba mieli na myśli dodanie stworków tam gdzie trzeba i odjęcie tam gdzie trzeba, bo fakt - Gra była cholernie niezbalansowana : )

Komentarz: Dycu

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl