Gra Dark Messiah of Might and Magic: Elements dopiero w przyszłym roku
Ujawniony w ubiegłym miesiącu plan wydawniczy koncernu Ubisoft Entertainment sugerował, że odświeżona wersja gry Dark Messiah of Might and Magic zadebiutuje na rynku 7-ego września. Z przykrością informujemy, że powyższa data jest już nieaktualna. Premiera produktu przygotowywanego z myślą o konsoli Xbox 360, została przesunięta na pierwszy kwartał przyszłego roku.
Ujawniony w ubiegłym miesiącu plan wydawniczy koncernu Ubisoft Entertainment sugerował, że odświeżona wersja gry Dark Messiah of Might and Magic zadebiutuje na rynku 7-ego września. Z przykrością informujemy, że powyższa data jest już nieaktualna. Premiera produktu przygotowywanego z myślą o konsoli Xbox 360, została przesunięta na pierwszy kwartał przyszłego roku.
Elements to nowa edycja gry Dark Messiah of Might and Magic, która w stosunku do swojego pierwowzoru została znacznie rozbudowana. Za powstanie tego programu odpowiada wewnętrzne studio koncernu, zlokalizowane w francuskim mieście Annecy. Wcześniej informowaliśmy Was, że konwersję wzięła na swoje barki firma Arkane Studios SA, ale nie jest to prawda. Okazało się, że twórcy gry Dark Messiah of Might and Magic jedynie pomagają w produkcji, dzieląc się swoimi uwagami na temat wprowadzanych zmian i przedstawiając swoje pomysły.
Oto lista zmian i poprawek, jakie zostaną wprowadzone w Dark Messiah of Might and Magic: Elements:
- Interfejs użytkownika dostosowany do pada, wraz ze specjalną funkcją, pozwalającą zablokować celownik na wybranym przeciwniku (Autolock).
- Dodatkowa opcja dla użytkowników padów, pozwalająca na szybszy dostęp do noszonych przez gracza przedmiotów.
- Trzy nowe, sekretne poziomy, wydłużające rozgrywkę o kilkadziesiąt minut.
- Zbalansowana rozgrywka, dzięki czemu staje się ona odpowiednim wyzwaniem od pierwszej do ostatniej minuty zmagań.
- Poprawiona oprawa wizualna.
- Zmodyfikowany tryb multiplayer, w którym znika możliwość awansowania na kolejny poziom. Autorzy wprowadzili natomiast system tworzenia postaci, pozwalając graczom wybierać ich ulubione umiejętności bez konieczności żmudnego nabierania doświadczenia.
- Nowe mapy do trybu multiplayer.
- Osiągnięcia (Achievements).
- Wyeliminowane błędy, na które narzekali użytkownicy PeCetowej edycji gry.

Dark Messiah of Might and Magic
Data wydania: 24 października 2006
GRYOnline
Gracze
Steam
- Ubisoft
- X360
Komentarze czytelników
zanonimizowany111273 Pretorianin
Ciekaw jestem, czy Ubi się pokwapi i wyda wspomniane w treści newsa ulepszenia do wersji PC w postaci łatki lub dodatku.
Azuredragon Konsul

Dodano także opcję pokazywania ile obrażeń zadało się przeciwnikowi. Beznadziejny pomysł w pierwowzorze czegoś takiego nie było, przez co walka nabierała jakiejś dozy realizmu.
Gipkoszy Centurion
Zbalansowana rozgrywka, dzięki czemu staje się ona odpowiednim wyzwaniem od pierwszej do ostatniej minuty zmagań. Czyli co? Levelscaling tak jak w Oblivionie?
Dycu Legend
Gipkoszy - Chyba mieli na myśli dodanie stworków tam gdzie trzeba i odjęcie tam gdzie trzeba, bo fakt - Gra była cholernie niezbalansowana : )