GOL na GC 2007: Unreal Tournament III

Istnieją strzelanki i strzelanki. A i tak wiadomo, od pojawienia się pierwszego Unreal Tournamenta, że król może być tylko jeden. I niech się fani Q3A schowają.

Borys Zajączkowski

Istnieją strzelanki i strzelanki. A i tak wiadomo, od pojawienia się pierwszego Unreal Tournamenta, że król może być tylko jeden. I niech się fani Q3A schowają. ;p Nawet przy całej online’owej produkcji ostatnich lat, z której z każdym rokiem coraz trudniej wyłowić coś bardziej interesującego od reszty masy, UT3 wychodzi obronną ręką. Do niego się siada i się bawi – wiemy, bo usiedliśmy i się pobawiliśmy. Co więcej deatchmatch z botami został wygrany bez dwóch zdań. Wypieki na buźce utrzymają się jeszcze z godzinę.

GOL na GC 2007: Unreal Tournament III - ilustracja #1
UT3 będzie i na PS3, i na 360-kę, ale tam w kącie stoi pecet, dla którego UT od zawsze robimy – mówi Adam Hansen, producent.

Przede wszystkim mnogość opcji do wyboru – antygrawitacyjne deski do szybszego przemieszczania się, maszyny kroczące z polem siłowym chroniącym gracza, większe mechy z potężnymi działami laserowymi, pojazd do rozstawiania min z umiejętnością cloakowania, miny-pajączki, które są w stanie uganiać się za przeciwnikami i eksplodować, gdy ich dopadną.

Do tego obszary pokryte „zieloną galaretą”, w której czas zwalnia. Wyobraźcie sobie sytuację, w której jesteście w stanie dogonić rakietę samodzielnie wystrzeloną. No, ok, tu zastosowanie taktyczne jest niewielkie, ale inaczej rzecz się ma, gdy mówimy o rakietach wystrzelonych przez przeciwników. :-)

GOL na GC 2007: Unreal Tournament III - ilustracja #2

I oczywiście sensowne, przemyślane przez lata tryby walki. Do szybkich potyczek deathmatche, na dłuższe LAN-party zdobywanie baz, niszczenie generatorów przeciwnika i budowanie własnych – przesuwanie linii frontu. A dla samotników fantastycznie spisujące się boty. Ale to już tradycja. Mało optymistyczne jest spostrzeżenie, że na Alienware’owym Core 2 Quadzie UT3 chodził bardzo płynnie na maksymalnych detalach. Adam Hansen jednak zapewnił, że taka maszyna została użyta tylko dla wygody – wymagania UT3 będą dużo mniejsze. Jakie dokładnie – nie wiemy.

GOL na GC 2007: Unreal Tournament III - ilustracja #3

Na koniec coś co dla pecetowców jest oczywiste, dla konsolowych fanów FPS-ów ciut mniej... W UT3 da się za pomocą pada odwrócić natychmiast, a nijak nie przeszkadza to w bardzo precyzyjnym, snajperskim celowaniu. Ot, gałki analogowe zostały dobrze wykorzystane i stopień ich wychylenia ma olbrzymie znaczenie. Posiadaczy PS3 (ok, przyszłych posiadaczy PS3 – w Polsce żyjemy) ucieszy to, że SIXAXIS znajduje fajne zastosowanie przy sterowaniu maszynami latającymi.

GOL na GC 2007: Unreal Tournament III - ilustracja #4
Unreal Tournament III

Unreal Tournament III

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 12 listopada 2007

Informacje o Grze
8.2

GRYOnline

7.9

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2007-08-24
16:58

Pan Dzikus Generał

Pan Dzikus

Mało optymistyczne jest spostrzeżenie, że na Alienware’owym Core 2 Quadzie UT3 chodził bardzo płynnie na maksymalnych detalach.

Jakby na Alienware’owym Core 2 Quadzie UT3 nie chodził płynnie nawet na minimalnych detalach to byłoby to bardziej optymistyczne?

Komentarz: Pan Dzikus
2007-08-24
17:48

Yos_sarian Generał

Yos_sarian

zdjęcie do artykułu - bajka.

Komentarz: Yos_sarian
2007-08-26
20:27

zanonimizowany474659 Legionista

Lepiej niech sie fani unrealka schowaja bo Q3A rządzi!!!

Komentarz: zanonimizowany474659
2007-08-31
14:08

puszysty92 Chorąży

Q3A to przeszłość

Komentarz: puszysty92

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl