Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 stycznia 2006, 07:26

Full Auto w złocie

Firma SEGA – dystrybutor przeznaczonej na konsolę Xbox 360 gry Full Auto – poinformował wczoraj o zakończeniu prac nad tym tytułem. Program osiągnął „złoty” status i trafił do tłoczni. Stamtąd uda się wprost do amerykańskich sklepów, gdzie zadebiutuje 14 lutego bieżącego roku.

Firma SEGA – dystrybutor przeznaczonej na konsolę Xbox 360 gry Full Auto – poinformował wczoraj o zakończeniu prac nad tym tytułem. Program osiągnął „złoty” status i trafił do tłoczni. Stamtąd uda się wprost do amerykańskich sklepów, gdzie zadebiutuje 14 lutego bieżącego roku.

W Europie gra będzie sprzedawana dopiero od 31 marca – tak przynajmniej twierdzą brytyjskie sklepy internetowe, zajmujące się sprzedażą oprogramowania rozrywkowego. Wszyscy użytkownicy konsoli Xbox 360 będą natomiast mogli przetestować produkt nieco wcześniej, bo już w tym miesiącu. Demo Full Auto ma być dostępne za pomocą usługi Xbox Live Marketplace na dniach.

Full Auto w złocie - ilustracja #1

Full Auto – rezultat wspólnej pracy studia Pseudo Interactive oraz koncernu SEGA – to szalone wyścigi samochodowe, w których ważne jest nie tylko to, jak szybko dojedziesz do mety, ale również to, ilu przeciwników uda Ci się wyeliminować po drodze...

Fabuła gry przenosi nas do miasta Staunton, które w rzeczywistości stało się zamkniętą enklawą, kontrolowaną przez tajemniczych Pasterzy. Jako emerytowany kierowca zostałeś zmuszony do wzięcia udziału w serii morderczych wyścigów, których głównymi bohaterami są zarówno szybkie, sportowe wozy, jak i cięższe, wolniejsze maszyny. Jedne i drugie cechują się tym, że na masce zaimplementowano im pokaźny arsenał środków zagłady, służący do systematycznego likwidowania innych zawodników. Oczywiście wrogowie próbują robić to samo, dlatego cały czas należy mieć się na baczności. Każdy pojazd okuty jest zbroją, określaną za pomocą czterech współczynników. Jeśli któryś z elementów pancerza ulegnie całkowitemu zniszczeniu (np. z tyłu samochodu), stajemy się tarczą strzelniczą, w którą trafienie może wyeliminować nas z dalszej jazdy. Może, ale niekoniecznie musi, dlatego, że autorzy gry postanowili zafundować graczom opcję cofnięcia się w czasie, nazwaną tu pieszczotliwie Unwreck. Podczas jazdy każdy z użytkowników zmagań może skorzystać z tej opcji w ograniczonym zakresie i powrócić do bardziej przychylnego wariantu wydarzeń.

Więcej informacji na temat Full Auto znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej