Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 maja 2002, 08:47

Freelancer, Impossible Creatures - dopiero w 2003 roku

Niestety, jak donosi serwis GoneGold, fani kosmicznych symulatorów w stylu niezapomnianej serii Wing Commander czy obu części Privateer, będą musieli jeszcze sporo poczekać na wydanie wielce obiecującej produkcji - Freelancer. Otóż wydawca gry, firma Microsoft, przesunął termin ukończenia gry z jesieni 2002 na pierwszy kwartał 2003. Ponadto, przesunął także termin wydania swej drugiej ciekawie zapowiadającej się produkcji Impossible Creatures z lata 2002 na pierwszy kwartał 2003.

Niestety, jak donosi serwis GoneGold, fani kosmicznych symulatorów w stylu niezapomnianej serii Wing Commander czy obu części Privateer, będą musieli jeszcze sporo poczekać na wydanie wielce obiecującej produkcji - Freelancer. Otóż wydawca gry, firma Microsoft, przesunął termin ukończenia gry z jesieni 2002 na pierwszy kwartał 2003. Ponadto, przesunął także termin wydania swej drugiej ciekawie zapowiadającej się produkcji Impossible Creatures z lata 2002 na pierwszy kwartał 2003.

Przypominam, że produkcja Freelancera trwa już kilka ładnych lat i nie jest to pierwsze odroczenie terminu wydania tej gry. Mówiąc otwarcie, zaczynam mieć już pewne obawy czy ten tytuł kiedykolwiek zostanie wydany...ale z drugiej strony, ostatnio taka polityka firm (kilkukrotnego przekładania premiery) zaczyna stawać się codziennością...

Freelancer to symulator kosmiczny tworzony przez autorów Starlancera. Przenosi nas w przyszłość, aż do schyłku XXX stulecia. Po zakończeniu Pierwszej Wojny Układu Słonecznego, której historię mogliśmy doświadczyć w Starlancerze, cztery ludzkie klany władają znanym kosmosem. Ziemia oraz zamieszkałe światy sąsiadujące z Układem Słonecznym zostały prawie zapomniane. Z nadejściem Ery Podbojów, ludzkość rozpoczęła gwałtowną ekspansję na kolejne światy we wszechświecie. Gracz, jako pilot kosmicznych pojazdów, rzucony zostaje w wir galaktycznych przygód, wśród których może czynnie uczestniczyć w niebezpiecznych walkach. W olbrzymiej galaktyce napotykamy grupy groźnych piratów, bezwzględnych najemników i fanatycznych misjonarzy. Więcej w encyklopedii Gry-OnLine.

Impossible Creatures to strategia czasu rzeczywistego przenosząca nas do roku 1930, gdzie wcielamy się w postać starego weterana i łowcy przygód rodem z filmu Indiana Jones - Rex Chance. W trakcie wykonywania niebezpiecznej misji, celem której jest ratunek znanego biologa, dociera on do tajemniczej wyspy położonej na południowym Pacyfiku. Wkrótce potem okazuje się, że niegodziwy naukowiec wykorzystuje naszego biologa do opracowywania technologii pozwalającej na zmianę kodu genetycznego zwierząt i przemianę ich w śmiercionośne mutanty. Przy ich pomocy chce opanować świat, a my musimy mu w tym przeszkodzić. Rozpoczyna się walka w której zetrą się dwie armie potężnych mutantów. Więcej w encyklopedii Gry-OnLine.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej