Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 lipca 2005, 11:33

autor: Elrond

Elektronicy przedłużają umowę z Johnem Maddenem

John Madden - ikona futbolu amerykańskiego, komentator meczów (Monday Night Football) oraz analityk stacji ABC, którego nazwisko kojarzy się graczom komputerowym głównie z serią Madden NFL wydawaną przez Electronic Arts, jeszcze przez co najmniej kilka sezonów będzie pojawiać się w tej popularnej grze. Elektronicy podpisali bowiem z Maddenem wieloletnią umowę.

John Madden - ikona futbolu amerykańskiego, komentator meczów (Monday Night Football) oraz analityk stacji ABC, którego nazwisko kojarzy się graczom komputerowym głównie z serią Madden NFL wydawaną przez Electronic Arts, jeszcze przez co najmniej kilka sezonów będzie pojawiać się w tej popularnej grze. Elektronicy podpisali bowiem z Maddenem wieloletnią umowę, dzięki której wizerunek oraz nazwisko Johna zostanie udostępnione kolejnym wcieleniom wirtualnej NFL a on sam będzie konsultantem przy ich tworzeniu.

Co prawda nie podano finansowych warunków wspomnianego porozumienia, ale można przypuszczać, iż strumień "zielonych", które przepłynęły z jednego konta na drugie był dość obszerny. "John Madden uosabia futbol amerykański w każdym medium, czy jest to telewizja czy gra komputerowa," powiedział prezes EA, Larry Probst. "Z nadzieją patrzymy na naszą dalszą współpracę z Johnem." Madden nie pozostaje dłużny w komplementowaniu partnerów: "Jestem dumny, iż 20 lat temu rozpoczęliśmy współpracę przy tworzeniu Madden Football. Każdy kolejny rok to próba udoskonalania gry a dzięki EA udaje się osiągnąć ten cel."

Początek kariery Madden NFL Football to rok 1989 - od tego czasu gry z tej serii sprzedały się w ponad 43 milionach egzemplarzy, co stawia ją na pierwszym miejscu wśród marek sportowych w USA. Najnowsza jej odsłona, Madden NFL 06, zadebiutuje na rynku jeszcze tej jesieni. Więcej informacji o niej, jak również o jej poprzednikach znajdziecie w naszej Encyklopedii.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.