Dodatek do WoW przyczyną opóźnienia Age of Reckoning

Gra Warhammer Online: Age of Reckoning zdążyła się już zapisać w umysłach swych potencjalnych fanów jako produkcja, której premiera była wielokrotnie wcześniej przekładana. Mark Jacobs, szef EA Mythic stara się wyjaśnić, dlaczego tak się stało.

Aleksander Koza

Gra Warhammer Online: Age of Reckoning zdążyła się już zapisać w umysłach swych potencjalnych fanów jako produkcja, której premiera była wielokrotnie wcześniej przekładana. Wystarczy przypomnieć sobie pierwotne obietnice mówiące o tym, że pierwsza gra MMO osadzona w świecie wzorowanym na uniwersum Warhammer miała ukazać się już w 2007 roku. Niestety kolejne miesiące przynosiły niezbyt optymistyczne wieści związane z ostateczną datą pojawienia się Warhammer Online na rynku, a latem tego roku EA oznajmiło, że Age of Reckoning zadebiutuje na półkach sklepowych już we wrześniu 2008. W jednym z ostatnich wywiadów Mark Jacobs, szef EA Mythic stara się wyjaśnić, dlaczego doszło do ostatnich opóźnień.

Według niego, jedną z przyczyn tego stanu rzeczy był fakt wydania przez Blizzard Entertainment najnowszego dodatku do World of Warcraft zatytułowanego The Burning Crusade. Oto bowiem pierwszy płatny dodatek do WoW, w kwestii jakości questów do wykonania postawił konkurencji poprzeczkę na tyle wysoko, że twórcy Age of Reckoning musieli całkowicie zmienić podejście do wcześniej stworzonych przez siebie zadań dla gracza.

Bez wątpienia pojawienie się na rynku Burning Crusade wywołało niemały wstrząs " - tłumaczy w wywiadzie dla MTV Marc Jacobs – „W momencie, w którym (Blizzard - przyp. autora) wypuścił ten dodatek, oczekiwania graczy niewspółmiernie wzrosły. Popatrzeliśmy na ogrom zawartości umieszczonych w Burning Crusade i stwierdziliśmy, że potrzebujemy znacznie więcej czasu, by ten sam efekt osiągnąć i u nas. Tak więc opóźniliśmy premierę gry."

Dodatek do WoW przyczyną opóźnienia Age of Reckoning - ilustracja #1

Na szczęście dla nas - graczy, Warhammer Online: Age of Reckoning ujrzy światło już za kilka dni - 18 września tego roku. Gra zostanie wydana nakładem Electronic Arts Polska a jej cena została ustalona na 139 PLN. Po więcej informacji na temat najnowszej produkcji EA Mythic zapraszamy do naszej zapowiedzi.

Warhammer Online: Age of Reckoning

Warhammer Online: Age of Reckoning

PC
eol

Gra przestała działać: 18 września 2008

Informacje o Grze
8.0

GRYOnline

7.5

Gracze

OCEŃ
Oceny
  • EA / Electronic Arts
  • PC
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2008-09-12
09:06

sebna77 Pretorianin

heh Piger dzięki za pogrubienie mojego nicka czuja się wyróżniony :).

Komentarz: sebna77
2008-09-12
09:30

sebna77 Pretorianin

Tak na marginesie jeszcze, Piger gdybyś byś był dysortografem tak jak piszesz to byś wiedział, że ortografii sie nie nauczysz czy tez się z nią nie obeznasz, ale za to Piger powiem Ci, że naprawdę, na naukę kultury osobistej nigdy nie jest za późno :).

Pozdrawiam

PS. ElNinho - znalazłem słownik do liska ;) - 2 miała wbudowany w standardzie.

Komentarz: sebna77
2008-09-15
11:33

Czort Centurion

przepraszam za brzydkie slowa

Co ty pierdolisz ze ortografi nie da sie nauczyc ! wszyscy sie jej nauczylismy wiec nie pierdol ze nie mozna, z ortografia jest jak z matematyka i kazdym innym przedmiotem trzeba sie go nauczyc, a zeby sie jej nauczyc trzeba czytac duzo ksiazek etc Dysortografia to inaczej lenistwo i nic innego

wracajac do gry
Gralem w bete to moid dla moich zmeczonych wowem oczu, klimat zabija. wlasnie wpisalem klucz z mojego preordera i czekam na potwierdzenie jak tylko wroce z pracy to znikam .... razem z moim black orkiem.
Do zobaczenia w grze

ps choelra nie zauwazylem ze odgrzebalem temat ... sorry ;]=

Komentarz: Czort
2008-09-17
10:02

Salim Konsul

Salim

Chyba wczoraj widziałem tą gierkę w Empiku okładka była jakas inna może mi się popier....???

Komentarz: Salim
2008-09-17
10:21

Lookash Legend

Że co?! TBC podniósł poprzeczkę?! Co oni pierdzielą, chyba liczą, że czytelnik nie ma pojęcia o WoW-ie!

Premierę trzeba było przesuwać ze względu na zadania w stylu "idź zabij 10 niedźwiedzi"? WAR miał ich za mało, a może tylko 4 niedźwiedzie trzeba było zabić i należało to zmienić? Szkoda tylko, że zadania z TBC i podstawki nie różnią się kompletnie niczym. Zero, nul. Zadania, w sensie questy.

Idźmy dalej. Co niby TBC wniósł? Nowe rasy. Yyy, biedne krwawe elfy i draenei spowodowały opóźnienie WAR? Bullshit. Nowe lokacje, miasto. Eee, chyba nie. Mechanika gry... Eee, też nie za bardzo. Dungeony, czyli PvE content? Yyy, przecież WAR jest PvP.

Bez kitu, dla mnie ten news i te słowa cytowane, to jakiś absurd. TBC to było dodanie po prostu nowego contenu, gra nie zmieniła się w diametralny sposób, wszystkiego po prostu zaczęło być więcej.

Komentarz: Lookash

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl