Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 lutego 2008, 09:30

Dead Space bez możliwości pauzowania!?

W kosmosie nikt nie usłyszy twojego krzyku, to hasło promujące serię filmów z Obcymi. W nowej grze zatytułowanej Dead Space okrzyk przerażenia usłyszą nawet sąsiedzi za ścianą, kiedy gracz zamiast bezstresowo eliminować hordy potworów, nerwowo rozpocznie przeglądanie dźwiganego przez jego postać plecaka.

„W kosmosie nikt nie usłyszy twojego krzyku”, to hasło promujące Obcego. W nowej grze zatytułowanej Dead Space okrzyk przerażenia usłyszą nawet sąsiedzi za ścianą, kiedy gracz zamiast bezstresowo eliminować hordy potworów, nerwowo rozpocznie przeglądanie dźwiganego przez jego postać plecaka.

Electronic Arts, producent i wydawca Dead Space w celu zagęszczenia klimatu i atmosfery zaszczucia planuje uniemożliwić graczom włączenie pauzy w newralgicznych momentach gry. Koniec z przerwą na herbatkę, podczas gdy dwa metry od nas czai się horda potworów. Wręcz niemożliwa może stać się walka i jednoczesne używanie apteczek, bowiem każda czynność będzie traktowana jako „akcja” i zabierze konkretną ilość czasu. Zamiast więc stania w miejscu i strzelania z noszonych na ramieniu pukawek najpierw trzeba będzie się zastanowić nad znalezieniem odpowiednio zacisznego miejsca na wypadek przewagi przeciwników. Dopiero tam, w spokoju zaaplikujemy leki czy użyjemy jakiegoś innego przedmiotu.

Dead Space bez możliwości pauzowania!? - ilustracja #1

Pytanie tylko, czy takie rozwiązanie znajdzie uznanie wśród graczy?

Przemysław Zamęcki

Przemysław Zamęcki

Grał we wszystko na wszystkim. Fan retro gratów i gier w pudełkach, które namiętnie kolekcjonował. Spoczywaj w pokoju przyjacielu - 1978-2021

więcej