Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 maja 2005, 10:32

autor: eLKaeR

Czy developerzy gry Huxley zrobią dobry użytek z Unreal Engine 3?

Za wizualne aspekty Huxley, czyli produkcji typu MMOFPS autorstwa twórców MU Online, odpowiadać ma trzecia generacja „silnika” Unreal Engine. Developerzy nazwali omawiane dzieło na cześć słynnego angielskiego pisarza Aldousa Huxley’a, który dokładnie w 1932 roku wydał pamiętną powieść, zatytułowaną Brave New World (Nowy, wspaniały świat).

Za wizualne aspekty Huxley, czyli produkcji typu MMOFPS autorstwa twórców MU Online, odpowiadać ma trzecia generacja „silnika” Unreal Engine. Developerzy nazwali omawiane dzieło na cześć słynnego angielskiego pisarza Aldousa Huxley’a, który dokładnie w 1932 roku wydał pamiętną powieść, zatytułowaną Brave New World (Nowy, wspaniały świat).

W wirtualnej rzeczywistości o postapokaliptycznym charakterze gracze zostaną podzieleni na dwie odmienne rasy - zwykłych ludzi (Homo Sapiens) i mutantów (Homo Alternatives). Obie strony będą rywalizować ze sobą, celem przejęcia kontroli nad świeżo odkrytym źródłem energii (Lunarities). Oczywiście rzeczone współzawodnictwo zyska wymiar stricte militarny i ujawni się najczęściej w formie krwawych bitew z udziałem wielu żołnierzy. Nie zabraknie więc mnóstwa rozmaitych rodzajów broni ręcznej, pojazdów transportowych etc.

Czy developerzy gry Huxley zrobią dobry użytek z Unreal Engine 3? - ilustracja #1

Niniejszy produkt zaoferuje kilka przeróżnych opcji zabawy, począwszy od fabularnego trybu dla samotników, poprzez współpracę z zaawansowaną Sztuczną Inteligencją, a skończywszy na walce z żywymi przeciwnikami. Naturalnie wszystkie postaci, zamieszkujące ogromne wirtualne miasto o futurystycznym wyglądzie, ulegać mają systematycznemu i nieustannemu rozwojowi, zyskując wraz z upływem czasu dostęp do nowych umiejętności, dodatkowych typów uzbrojenia etc.

Czy developerzy gry Huxley zrobią dobry użytek z Unreal Engine 3? - ilustracja #2

W poszukiwaniu Huxley udamy się do sklepów dopiero w 2006 roku. Korporacja Webzen planuje przygotować zarówno wersję PeCetową, jak i konsolową (Microsoft Xbox 360).

Czy developerzy gry Huxley zrobią dobry użytek z Unreal Engine 3? - ilustracja #3